Strona 1 z 4

[ORANGE] takie usługi dostałem za przedłużenie umowy

Post:02 lut 2007, 22:21
autor: krzyno
30.01.2007r wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy, a zrobiłem to w salonie firmowym ponieważ dział PROPOZYCJA miał kiepską ofertę dla mnie i dla mojej żonki. W zeszłym tygodniu udałem się do salonu firmowego w celu anulowania mojej rezygnacji i postanowiliśmy nie wiązać się cyrografem (przynajmniej przez jakiś czas). Konsultantka która mnie obsługiwała zadała standardowe pytania o przedłużenie umowy, ja poinformowałem ją że oferta skonstruowana dla nas nie satysfakcjonuje ani mnie ani żonę. Pani zanotowała nasze oczekiwania i poinformował że spróbuje załatwić coś przez kierownika salonu, umówiliśmy się że zadzwoni z informacjami we wtorek, pani zgodnie z obietnicą zadzwoniła i poinformowała mnie że wszystkie usługi o które prosiłem są dla nas dostępne. Pojechaliśmy do salonu i przedłużuliśmy umowę na kolejny rok przy abonamentach Jedna Idea 50 (żona ma dodatkowo włączone 3 darmowe numery, za które płaci).
Takie usługi dostaliśmy w gratisie:

Żona:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet wiadomości 20 (200 sms lub 100 mms do orange) - wartość 20 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość 50 zł

wartość gratisów 155 zł miesięcznie.

Ja:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość50 zł

wartość gratisów 135 zł miesięcznie.

Jak mi to pani zaproponowała to zaniemówiłem z wrażenia i podpisaliśmy umowę na kolejny rok, a szanowni konsultanci z działu propozycja twierdzili że nikt poza nimi nie da mi lepszej oferty, a tu masz taka niespodzianka :)

Re: [ORANGE] takie usługi dostałem za przedłużenie umowy

Post:02 lut 2007, 22:54
autor: flus
krzyno pisze:30.01.2007r wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy, a zrobiłem to w salonie firmowym ponieważ dział PROPOZYCJA miał kiepską ofertę dla mnie i dla mojej żonki. W zeszłym tygodniu udałem się do salonu firmowego w celu anulowania mojej rezygnacji i postanowiliśmy nie wiązać się cyrografem (przynajmniej przez jakiś czas). Konsultantka która mnie obsługiwała zadała standardowe pytania o przedłużenie umowy, ja poinformowałem ją że oferta skonstruowana dla nas nie satysfakcjonuje ani mnie ani żonę. Pani zanotowała nasze oczekiwania i poinformował że spróbuje załatwić coś przez kierownika salonu, umówiliśmy się że zadzwoni z informacjami we wtorek, pani zgodnie z obietnicą zadzwoniła i poinformowała mnie że wszystkie usługi o które prosiłem są dla nas dostępne. Pojechaliśmy do salonu i przedłużuliśmy umowę na kolejny rok przy abonamentach Jedna Idea 50 (żona ma dodatkowo włączone 3 darmowe numery, za które płaci).
Takie usługi dostaliśmy w gratisie:

Żona:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet wiadomości 20 (200 sms lub 100 mms do orange) - wartość 20 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość 50 zł

wartość gratisów 155 zł miesięcznie.

Ja:

- 50% więcej do abonamentu - wartość 25 zł
- pakiet rozmowy 50 (125 min do orange i na stacjonarne) - wartość 50 zł
- pakiet świat idei 10 - wartość 10 zł
- darmowe weckendy - wartość50 zł

wartość gratisów 135 zł miesięcznie.

Jak mi to pani zaproponowała to zaniemówiłem z wrażenia i podpisaliśmy umowę na kolejny rok, a szanowni konsultanci z działu propozycja twierdzili że nikt poza nimi nie da mi lepszej oferty, a tu masz taka niespodzianka :)

A te dodatkowe pakiety dostaliście na 12 miesięcy czy na krótszy okres???

Post:02 lut 2007, 23:03
autor: krzyno
na cały okres trwania umowy, czyli na 12 miesięcy licząc od 02.02.2007r - czyli od dzisiaj.

Post:03 lut 2007, 02:11
autor: D@rio
nie no, nie źle.

Tak jak powiedziałem - propozycja Orange jest bardzo uniwersalna tylko trzeba umieć z Niej korzystać i odpowiednio rozmawiać, to tu, to tam :-)

a kierownik - poprostu widać ma rozbudowane znajomośći ;) przecież wiadomo że często kierownicy się znają to tu to tam.

Tak czy tak - gratuluję. (zwłaszcza że dostałeś popularny pakiet Świat Idei ;) )

Post:03 lut 2007, 13:25
autor: krzyno
D@rio pisze:nie no, nie źle.

Tak jak powiedziałem - propozycja Orange jest bardzo uniwersalna tylko trzeba umieć z Niej korzystać i odpowiednio rozmawiać, to tu, to tam :-)

a kierownik - poprostu widać ma rozbudowane znajomośći ;) przecież wiadomo że często kierownicy się znają to tu to tam.

Tak czy tak - gratuluję. (zwłaszcza że dostałeś popularny pakiet Świat Idei ;) )
Dziękuje :-)

Tak naprawdę to ja do swojego abo chciałem tylko pakiet rozmowyw 50 i pakiet świat idei 10, a żonka pakiet rozmowy 50 i pakiet wiadomości 20, to nam wystarczało. Te dodatkowe usługi dostaliśmy od konsultantki dosyś dobrze zorientowanej w systemie.
Tak naprawdę to wszystko wygląda dość dziwnie, na umowie mamy zapisane że dostajemy tylko 50% więcej do abonamentu, a wszystkie pozostałe usługi pani włączyła jakby z drugiego systemu, bo ten pierwszy nie pozwalał jej na dodatkowe usługi :shock: .
Wszystko sprawdziłem i działa poprawnie :)
Muszę chyba tej konsultantce dobrą bombonierę zanieść w ramach podziękowań ;)

Post:03 lut 2007, 14:11
autor: D@rio
krzyno pisze:Muszę chyba tej konsultantce dobrą bombonierę zanieść w ramach podziękowań
ee tam...jak ładna to lepiej podjedź zaraz po pracy i zaproś na kolację ;-)

aa....Ty żonaty jesteś to nie możesz :-D zapomniałem ;)

Post:03 lut 2007, 17:28
autor: krzyno
D@rio pisze:
krzyno pisze:Muszę chyba tej konsultantce dobrą bombonierę zanieść w ramach podziękowań
ee tam...jak ładna to lepiej podjedź zaraz po pracy i zaproś na kolację ;-)

aa....Ty żonaty jesteś to nie możesz :-D zapomniałem ;)
mogę mogę :P :lol: tylko nie chcę ;)

a z tą bombonierką to mi sama żonka powiedziała :P :-D

Post:03 lut 2007, 17:32
autor: D@rio
krzyno pisze:
mogę mogę tylko nie chcę

a z tą bombonierką to mi sama żonka powiedziała
ja bym raczej wystosował oficjalne podziękowanie do kierownika salonu wraz z zaznaczeniem takiej i takiej osoby, któa pozytywnie się przyczyniła do sprawy. Oczywiście z zaznaczeniem podziękowań dla kierownika i uznaniem dla Niego również.

Napewno bardziej się ucieszy z dodatku do wynagrodzenia niż z jakiejś bomboniery ;)
a nawet jeśli nie dostanie dodatku - takie pisma bardzo pozytywnie wpływają na wizerunek pracownika i jego dalszą karierę.

Post:03 lut 2007, 17:45
autor: Rokko
Walnij krotkie pisemko, ja tak zrobilem jak dziewczyna mi pomogla kiedy walczylem z awariami mojego SE t 610. Bardzo mi pomogla.

Post:03 lut 2007, 17:57
autor: przemek910
D@rio pisze:ja bym raczej wystosował oficjalne podziękowanie do kierownika salonu wraz z zaznaczeniem takiej i takiej osoby
I to będzie najlepsze rozwiązanie, zwłaszcza że to bardziej z motywuje tą, być może i inne osoby pracujące w tym salonie, do działań w tego typu sprawach :)

Post:03 lut 2007, 18:16
autor: krzyno
tak zrobię ;)

a tak swoją drogą że ja na to sam nie wpadłem.

Tylko na jaki adres napisać pisemko :?: Nigdy nic takiego nie pisałem :roll:

Post:03 lut 2007, 19:23
autor: Rokko
Adres Salonu, jak bedziesz przejezdzal obok salonu to poprostu daj tej konsultantce i powiedz zeby przekazala szefowi, dodatkowa przyjemnosc jej zrobisz. Moja nie wiedziala jak zareagowac. Chyba malo razy im sie zdarza cos takiego dostawac ;)

Post:03 lut 2007, 19:36
autor: krzyno
Rokko pisze:Adres Salonu, jak bedziesz przejezdzal obok salonu to poprostu daj tej konsultantce i powiedz zeby przekazala szefowi, dodatkowa przyjemnosc jej zrobisz. Moja nie wiedziala jak zareagowac. Chyba malo razy im sie zdarza cos takiego dostawac ;)
a nie mailem do orange w-wa z informacją o moim zadowoleniu z obsługi przez salon X i konsultantkę Y :?:

Post:03 lut 2007, 19:49
autor: przemek910
a nie mailem do orange w-wa z informacją o moim zadowoleniu z obsługi przez salon X i konsultantkę Y :?:
Po co okrężną drogą? Jeszcze się mail zgubi i co będzie? :) Orange płaci im prowizję od podpisanych umów, etc.
A tak to pismo trafi do kierownika/szefa punktu sprzedaży, i bezpośrednio on może nagrodzić pracownika.

Post:03 lut 2007, 19:58
autor: krzyno
kin pisze:Po co okrężną drogą? Jeszcze się mail zgubi i co będzie? Orange płaci im prowizję od podpisanych umów, etc.
A tak to pismo trafi do kierownika/szefa punktu sprzedaży, i bezpośrednio on może nagrodzić pracownika.
oki dzięki ;)

tak zrobię :)

Post:03 lut 2007, 20:43
autor: Rokko
Lepiej salon, zreszta pismo bardziej oficjalnie wyglada nim mail. A laska ma szanse na premie.

Post:04 lut 2007, 07:48
autor: D@rio
krzyno pisze:

tak zrobię

a tak swoją drogą że ja na to sam nie wpadłem.

Tylko na jaki adres napisać pisemko Nigdy nic takiego nie pisałem
generalnie najlepiej zostawić to w recepcji, podpisać to ładnie "Kierownik Salonu Firmowego PTK Cenrtertel sp. z.o.o. -Wrocław ". Oni napewno przekażą...

Aha - nie wysyłaj tego do Warszawy. Nie tędy droga.

Post:04 lut 2007, 12:50
autor: krzyno
dzięki za propozycję i rady :)

Jest tejszcze taka kwestia, najpierw rozmawiałem z jedną konsultantką, która to załatwiała i jej nazwiska nie znam, znam natomiast nazwisko, imię i nr tel. drugiej konsultantki która podpisała i zaproponowała mi ww warunki umowy. Jak mam podziękować tej pierwszej, nie mam czasu jeździć po salnach aby dowiedzieć się jak się nazywa :(

Post:04 lut 2007, 13:03
autor: D@rio
krzyno, no musisz ją odnaleźć...natrafić na Nią w salonie.

Post:04 lut 2007, 14:44
autor: krzyno
D@rio pisze:krzyno, no musisz ją odnaleźć...natrafić na Nią w salonie.
wiem co zrobię zadzwonię do tej konsultantki która dała mi do siebie nr i zapytam jak się nazywa ta która mnie do niej skierowała :)