DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 51
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 51
 #1102269  autor: sote
 30 sie 2020, 22:24
Mam pytanie do Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł, te 25 (czy30zł) to ceny netto czy brutto?
Czy to samo można mieć "na firme" i jako osoba prywatna?
 #1102275  autor: razu103
 31 sie 2020, 09:14
c-4 pisze:
28 sie 2020, 23:39
Sytuacja z dziś:
8:00 dzwonią z infolinii z ofertą. Formula Solo M z 20GB i telefonem Redmi za 79zł. Mówię, że nie jestem zainteresowany, że chcę bez telefonu. Pan sprawdza sprawdza i mówi, że jak bez telefonu to za 55zł. Pytam go czy widzi ile ja teraz płacę i jaką mam ofertę. Odpowiada, że tak. Pytam go czy może mi włączyć Replay Solo S II Premium z 20GB za 25zł. Prosi mnie o poczekanie bo musi sprawdzić. Czekam minutę po czym mówi, że to byłą oferta czasowa i nie jest dostępna już i nie może być dla mnie. Koniec rozmwoy
8:15 rejestruje przeniesienie do Flex 30GB
8:40 dostaję SMS od Play że mają dla mnie ofertę za 25zł z 20GB i żebym czekał na telefon
10:15 telefon z DUK i propozycja 3 taryf Solo S z różnymi GB i ceną. Proszę o tą ofertę z 20GB za 25zł i przy okazji zrobiłem to a numerze żony (ona miała jeszcze Solo M z 7GB)
10:20 dostaję SMS i odpisuję TAK
10:30 Replay SOLO S jest już widoczne w Play24 i znika Play Now (tak jak innym powyżej)
13:00 będąc na zakupach zgłaszam w punkcie Play aby naprawili mi dostęp do Play Now w Play24.
Koniec
Co powinienem zaznaczyć przy rejestracji w Flex? Jak najszybciej czy wybrać datę? Jeśli wybrać to jaką? Umowa skończyła mi się w maju. Na infolinia zapierają się ze do 30gb za 30zł musze wziąć dodatkowa kartę SIM internetu albo płacić 55zł. W FAQ na stronie FLEX:

"Jak przenieść numer do Orange Flex z innej sieci?

To proste. Podczas rejestracji zaznacz „Chcę przenieść numer do Flex” i wybierz datę transferu. Jak ją wybrać? Masz do wyboru dwie opcje: Jeśli wiesz, kiedy kończy się Twoja umowa lub korzystasz z oferty na kartę, wskaż dzień przeniesienia numeru samodzielnie. Ważne! Jeżeli Twoja umowa jeszcze się nie zakończyła, operator może naliczyć karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy. Jeśli nie masz pewności, kiedy kończy Ci się umowa, pozwól nam sprawdzić to za Ciebie. Wybierz opcję „Jak najszybciej!”. Wszystkimi formalnościami zajmiemy się za Ciebie."
 #1102279  autor: iphoneski
 31 sie 2020, 10:27
Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Wybierasz opcję „Jak najszybciej!” i oni sami sprawdzają kiedy mogą cię przenieść.
 #1102303  autor: boguszw
 31 sie 2020, 18:30
Jesteście niesamowici, dziękuję! Udało się w 10 minut uzyskać ofertę RePlay SOLO PLAY S II Premium 30 GB za 30 PLN/ miesiąc / bezterminowa.

Posiadałem dotychczas 10 GB / 25 PLN / bezterminowa. W sumie zadowalała mnie ta oferta, ale zdarzało mi się bardzo często każdego miesiąca dokupywać pakiet internetu 10GB/ 15 PLN, gdzie abonament robił się czasami 40 PLN.... no i ten lejek, niby 1 Mb, ale go nie lubię.

Zadzwoniłem zgodnie z zaleceniami m*500 a następnie, 5 - "oferty", podałem swój PESEL i 1 - "przedłużenie umowy", wtedy łączy Cię z konsultantem działu utrzymania klienta. Mówiłem, że jestem zainteresowany konkretnie umową 30GB/30 PLN, przełączył mnie do działu promocji i taka wywiązała się taka rozmowa:

- Jestem zainteresowany przedłużeniem mojej umowy bezterminowej (śmiesznie to brzmi :lol: ) konkretnie na ofertę 30 GB za 30 PLN
- Rozumiem, że dostał Pan SMSa z taką ofertą?
- Tak, tak, nawet dziś do mnie dzwoniliście, ale nie byłem zdecydowany, teraz jestem. [żadnego SMSa nie dostałem w rzeczywistości i nikt do mnie nie dzwonił :roll: ]
- Dobrze, to ja już te informacje dla Pana sprawdzam czy ma Pan taką ofertę dostępną.... (chwila niepewności... :shock: ) ... tak, widzę ją dla Pana, możemy przechodzić do jej finalizacji?
- OCZYWIŚCIE, ŻE TAK :-D :-D :-D

I w taki o to piękny sposób przedłużyłem swoją umowę zawartą na czas nieokreślony, na lepszą, również na czas nieokreślony :wink: Dzięki!!!

PS. Nie proponowali mi dodatkowego internetu jak niektórzy tu piszą, oraz nie próbowałem przechodzić do Orange Flex.
 #1102313  autor: donat2000
 01 wrz 2020, 09:45
Nie dokońca pytanie o przedłużenie umowy - nie widzę lepszego miejsca do zadania pytania.

Mam RePlay SOLO PLAY 20GB/25zł/nieokreślony czas. Chcę dobrać internet 5G 500GB - bez wpłaty własnej za urządzenie co zaproponują stałemu klientowi? W salonie mi powiedzieli że 120zł/mc będę płacić.
 #1102400  autor: Kociarz
 03 wrz 2020, 09:08
Mam dwa numery w Play... umowa mi się skończyła i przeszła na czas nieokreślony. Chciałbym ją przedłużyć na korzystnych warunkach albo przenieść się do NJU - gdzie jest za 39+9zł oferta no-limit + 20 GB internetu przez pół roku, a po pół roku 40 GB. Dosyć korzystne. Do tego umowa na czas nieokreślony - zrywam kiedy chcę.
Play proponuje mi za dwa numery wszystko no-limit, do tego 70 GB Internetu za 110 zł... niezbyt korzystna oferta względem nju - wolałbym się przenieść i poczekać te pół roku i płacić mniej...

Słyszałem, że jeśli wypowie się umowę lub zgłosi wniosek i przeniesienie numeru, to play dzwoni i proponuje wtedy ofertę utrzymaniową. Jak to wygląda, jak wyglądają negocjacje - myślicie, że jestem w stanie powiedzmy te 70 GB Internetu dostać od nich w umowie nie za 110zł/mc a np. za 70 zł? Jakie kroki podjąć w tym celu?
 #1102406  autor: ArturC
 03 wrz 2020, 13:46
Olej ich. Za 2 tygodnie moja umowa przechodzi na kartę. W piątek dzwoni pani z BOK (chyba z kolejną propozycją, wcześniejszą 15 GB za 30 zł odrzuciłem). Niestety nie mogłem rozmawiać więc poprosiłem o telefon za 20 minut. Oczywiście zadzwonię. Mija kolejny dzień... Nie wytrzymałem. Dziś ja zadzwoniłem (wydałem na to pieniądze, bo mimo moich opłat 105 zł za 2 abonamenty, połączenia do konsultantów mam płatne). I dostałem ofertę. Chociaż nie należytego tak nazwać. Prędzej zapomogę (chyba za narzucanie się) , 5 GB za 25 zł.
WYMODEROWANO
Pozdrawiam BOK BUK i wszystkich dowcipnych z Playa.
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2020, 14:31 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano off-top
 #1102734  autor: PannaCotta
 08 wrz 2020, 14:21
Hej. Otrzymaliście jakąś fajną ofertę z telefonem? Zależy mi na LG Velvet . Po wypowiedzeniu konsultant zadzwonił i złożył mi ofertę jak na stronie www :/
 #1102758  autor: Karlos20
 08 wrz 2020, 22:33
andrewzc: od 7 do 24. Można.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1102881  autor: gmpl74
 11 wrz 2020, 14:10
Przejrzałem tą ofertę 30/30 niestety nie skorzystam z niej. Mam w tej chwili RePlay_SOLO_z_rabatem_na_abonament_I_+
co prawda 10GB/25zł ale w regulaminie mam:
3.7 Jeśli w danym Okresie Rozliczeniowym przekroczysz 10 GB, obniżymy prędkość
transmisji danych do końca danego Okresu Rozliczeniowego. W takim przypadku
szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych wynosi 1 Mb/s
w przypadku danych pobieranych
W 30/30 miałbym za 5zł więcej 20GB dodatkowo ale w regulaminie jest:
3.6. Po wykorzystaniu środków z pakietu nie masz możliwości korzystania z transmisji danych w ramach tej
usługi do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego;
30GB niby sporo, z drugiej strony coraz więcej zużywam transferu, nawigacja, youtube, czasami na Netflixa, po wykorzystam limicie sprawdziłem jak działa Netflix na tym 1Mb/s, wszystko było ok. Więc osobiście wolę lejek.
 #1102965  autor: c-4
 12 wrz 2020, 22:17
Hej, czy Was też orżnęli na niepełny okres? Mi do końca poprzedniego okresu w starej SOLO M zostało 13dni. Dostałem korektę na kwotę -10.49zł, która została zaliczona jako nadpłata albo mógłbym wypłacić jakbym chciał.
Teraz gdy przyszła nowa faktura to mam że opłata za niepełny okres SOLO S II to 14,68zł, czyli 4,19 w plecy.
Ogólnie to doszedłem do tego, że 10,49zł to opłata za 13dni jeśli abonament jest 25zł a 14,68zł to opłata za 13 dni jeśli abo jest 35zł.
Więc jak to? jak oddają za niepełny okres to liczą od kwoty po rabatach?

Jeśłi ktoś tak miał, to polecam kontakt z infolinią lub czat z aplikacji play24 i wtedy oddadzą te 4,19zł. Niby 4,19 ktoś by powiedział, ale ja tam wolę mieć niż nie mieć.
 #1102971  autor: andrewzc
 12 wrz 2020, 23:26
Złożone wypowiedzenia, dzwoni babka z działu utrzymania i twierdzi, że tylko może dać 10 GB bezterminowe no limits za 25 zł, a za 20 zł to ma przyjść jakiś kod, wypowiedzenie wcześniej oczywiście złożone. Może ktoś wyjaśnić, o co chodzi?
 #1102977  autor: sebap
 13 wrz 2020, 09:19
Wypowiedzenie nie wystarczy, pomaga dyspozycja przeniesienia numeru do Orange Flex, po jej złożeniu dostaniesz sms i gdy konsultant zobaczy, że wysłali Ci taki sms to nagle znajdzie się lepsza ofertaa.
 #1103077  autor: Karlos20
 14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1103086  autor: Sierpp
 15 wrz 2020, 08:27
Cześć, mam zagwozdkę. Dostałem ofertę przedłużenia umowy, chciałem konkretne telefony, a oferta przez infolinię wydała mi się dużo bardziej atrakcyjna niż ta jaką można znaleźć w salonie czy przez internet. Więc ugadałem wszystko z Panem z telesales.. I wszystko byłoby pięknie gdyby kwota w potwierdzeniu które dostałem na email zgadzała się z tym co mówiono mi przez telefon. Otóż w potwierdzeniu kwota była razem o 40zl wyższa (duet). Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że nie wiedzą dlaczego zaistniała taka sytuacja, że albo Pan z telesales się pomylił, albo wystąpił błąd w mailu i na umowie może być co innego... Próbowałem odliczać rabaty itp. Ale nijak mi się to nie kalkuluje.
Czy ktoś wie co tu jest grane?
 #1103091  autor: ArturC
 15 wrz 2020, 09:14
Karlos20 pisze:
14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.
10 lat na forum? To może podpowiesz, czy jest jeszcze szansa, że zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta? Do końca (wypowiedzianej) umowy zostały mi 4 dni. Cały czas
przychodzą wiadomości i maile o super ofercie dla mnie :-D (jaki zaszczyt), ale to
standartowe 25zł/20Gb ,lub 30/30.
Mogę liczyć na coś lepszego?
Ps. Mam 2 abonamety.
 #1103098  autor: Cichy51
 15 wrz 2020, 12:36
ArturC pisze:
15 wrz 2020, 09:14
Karlos20 pisze:
14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.
10 lat na forum? To może podpowiesz, czy jest jeszcze szansa, że zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta? Do końca (wypowiedzianej) umowy zostały mi 4 dni. Cały czas
przychodzą wiadomości i maile o super ofercie dla mnie :-D (jaki zaszczyt), ale to
standartowe 25zł/20Gb ,lub 30/30.
Mogę liczyć na coś lepszego?
Ps. Mam 2 abonamety.
Ale to sa oferty aktualnie najlepsze (25PLN/20 oraz 30PLN/30 ) na czas nieokreślony. Nic lepszego nie uzyskasz. Poczytaj sobie kilka stron wstecz- masz szczęście, że takie oferty otrzymałeś. Ludzie o nie walczą i nie mogą dostać.
  • Strona 21 z 51
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 51
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 51