DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 51
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 51
 #1098946  autor: Karlos20
 08 lip 2020, 20:50
Marciusz: jeśli przedłużysz umowę, Play wycofa Twój wniosek o MNP do Orange. Pytanie tylko jaki tryb przeniesienia wybrałeś i jaką ofertę? Flexa? Jeśli Flexa to nawet gdybyś odebrał kartę od kuriera, nie zadziała, a numer przejdzie najwcześniej na dzień końca umowy w Play.
Dzwoń do OK i dowiaduj się o ofercie.

Ponawiam pytanko, przy RBM bezterminowym idzie przedłużyć umowę i zmienić ofertę na korzystniejszą o której ciągle piszemy?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1098965  autor: Burito
 09 lip 2020, 08:27
gesiowy pisze:
08 lip 2020, 17:28
Burito pisze:
08 lip 2020, 13:09
lukx95 pisze:
07 lip 2020, 22:38
Regulamin oferty promocyjnej SOLO PREMIUM 25 GB jest pod tym linkiem:
https://www.play.pl/dokumenty/2020/1121 ... -01-21.pdf
Serdecznie dziękuję za podesłanie linku z regulaminem. Walczę o tą ofertę.
Do końca umowy mam 5 miesięcy.

udało się bez problemu. jeden telefon, 10 min rozmowy i oferta aktywna :) dzięki!
Mam dwa numery w ofercie bezterminowej za 25 zł i 10 GB internetu z "lejkiem". Zastanawiam się czy warto przejść na bezterminówkę za 25 zł z 25 GB internetu z "endem". Jakie mam z tego korzyści oprócz większej ilości internetu ze stałą prędkością.
 #1098986  autor: Mr.Pelisa
 09 lip 2020, 13:10
gesiowy pisze:
08 lip 2020, 17:28
Burito pisze:
08 lip 2020, 13:09
lukx95 pisze:
07 lip 2020, 22:38
Regulamin oferty promocyjnej SOLO PREMIUM 25 GB jest pod tym linkiem:
https://www.play.pl/dokumenty/2020/1121 ... -01-21.pdf
Serdecznie dziękuję za podesłanie linku z regulaminem. Walczę o tą ofertę.
Do końca umowy mam 5 miesięcy.

udało się bez problemu. jeden telefon, 10 min rozmowy i oferta aktywna :) dzięki!
Ja jak rozmawiałem, to konsultant sprawdzał czy wysłali mi smsa z taką ofertą. SMSa nie wysłali więc nie chciał mi dać w/w oferty.
Na jaki numer dzwoniłeś? Bo "zwykli" konsultanci nie dadzą tej oferty i nie mogą przełączyć do działu "wyższego".
 #1098991  autor: Marciusz
 09 lip 2020, 13:27
Mr.Pelisa pisze:
09 lip 2020, 13:10
gesiowy pisze:
08 lip 2020, 17:28
Burito pisze:
08 lip 2020, 13:09


Serdecznie dziękuję za podesłanie linku z regulaminem. Walczę o tą ofertę.
Do końca umowy mam 5 miesięcy.

udało się bez problemu. jeden telefon, 10 min rozmowy i oferta aktywna :) dzięki!
Ja jak rozmawiałem, to konsultant sprawdzał czy wysłali mi smsa z taką ofertą. SMSa nie wysłali więc nie chciał mi dać w/w oferty.
Na jaki numer dzwoniłeś? Bo "zwykli" konsultanci nie dadzą tej oferty i nie mogą przełączyć do działu "wyższego".
W moim przypadku kobietka też sprawdzała czy dostałem SMS. Powiedziała, że jak najbardziej jest taka oferta, ale bez SMS'a nie może mi jej dać.
 #1098993  autor: Burito
 09 lip 2020, 13:51
Czyli co mam złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Orange Flex ? Co to znaczy skrót "NMP" ?

W moim przypadku kazali mi poczekać do końca sierpnia 2020 r. i ponownie do nich zadzwonić, umowę mam do grudnia 2020 r.
 #1099021  autor: Karlos20
 09 lip 2020, 20:19
Burito: MNP to po prostu przeniesienie numeru. W Twoim wypadku ofertę otrzymasz na ok 2-3 miesiące przed końcem umowy. W innym wypadku otrzymasz oferty standardowe, dużo droższe.
Nie przeszkadza Tobie lejek 1 mega po 10GB? Jeśli nie, zostaw tak jak jest. Jeśli chcesz więcej neta na szybszej prędkości, to bierz nową ofertę. 25GB za 25 zł jest CENOWO lepsze niż 10+10GB z lejkiem 1 mega za 35 zł czyli za tyle, ile oferuje PREPAID w pakiecie SOLO XL.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099050  autor: lesny77
 10 lip 2020, 15:16
Witam. Aby uzyskać Reaplay Solo Premium z 25GB nie trzeba otrzymać SMS z centrali. W moim przypadku było tak, że otrzymałem telefon z Biura Obsługi Klienta. Zaproponowano mi All free i 10gb za 52zl. Odpowiedziałem że dzień wcześniej miałem propozycje z 25 GB za 25 zł lub z 12GB za 20zł. Tylko że rozmowę ktoś przerwał i nie zdążyłem podjąć decyzji. Miła pani stwierdziła, że to propozycja z działu rabatowego i połączyła mnie z nim. Druga mila pani z działu rabatowego tylko potwierdziła, że taka opcja istnieje. Wybrałem 25GB i tyle. Warto wspomnieć , że się zna formułę Reaplay Solo Premium wtedy jesteśmy wiarygodni. Moja poprzednia taryfa była na czas nieokreślony z paczką 8GB lub 7GB. Wszystko trwało może 10 min. Pozdrawiam
 #1099054  autor: Burito
 10 lip 2020, 15:45
perdos1 pisze:
15 kwie 2020, 17:33
Napiszę tutaj krótki poradnik jak przejść na umowę na czas nieokreślony (25GB/25 zł lub 12GG/20 zł) nawet na 6 miesięcy przed końcem umowy. Wszystko można załatwić bez wychodzenia z domu.

1. Składamy wniosek o przeniesienie do Orange Flex przez aplikację Orange Flex, wybieramy opcję najszybciej, na koniec promocji. Wniosek zostanie odrzucony ale nie ma to żadnego znaczenia.
2. W ciągu kilku godzin powinien przyjść sms z propozycją 25GB/25 zł. Po otrzymaniu takiego smsa dzwonimy pod 730 300 300 i oznajmiany, że otrzymaliśmy smsa o następującej treści (czytamy treść smsa) i wyrażamy chęć skorzystania z tej oferty. Nie słuchamy żadnych innych ofert bo szkoda na to czasu. Powinni nas przełączyć do działu utrzymania. Tam oczywiście ponownie czytamy treść smsa. Oferty przedłużeniowe (25GB/25 zł oraz 12GB/20 zł) są zablokowane nawet w tym dziale, ponieważ pozostało dużo czasu do końca umowy, ale z racji tego, że otrzymaliśmy takiego smsa konsultant nam taką ofertę odblokuje (może to zając trochę czasu, ja umawiałem z nim na inny termin i do mnie oddzwaniał). Trzeba po prostu dzwonić do skutku aż trafimy na ogarniętą osobę.
3. Wybieramy ofertę, która nam bardziej odpowiada i jeżeli przechodzimy z wyższego abonamentu prosimy o tradycyjny sposób rozliczenia (nie korzystamy z opcji prosty rachunek, bo tradycyjny sposób bardziej się opłaca, przy prostym rachunku nowe opłaty zaczną obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego, a przy tradycyjnym sposobie rozliczenia od dnia zawarcia aneksu).

To wszystko, testowane kilka razy, działa. Kwestia trafienia na odpowiedniego konsultanta, ale jak ktoś ma bardzo wysoki abonament to zdecydowanie warto.
@Karlos20 myślisz, że w moim przypadku - czyli 5 miesięcy do końca umowy ten sposób by zadział na otrzymanie szybciej oferty 25 zł/25 GB ?
 #1099058  autor: Karlos20
 10 lip 2020, 21:44
Burito: spróbować zawsze można. Szansa się zwiększa, im mniej dni pozostanie do końca umowy.

Czy ktoś faktycznie próbował przedłużyć umowę z RBM abo na czas bezterminowy na wyżej wymienione oferty? To ważne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099563  autor: Mbas
 19 lip 2020, 10:38
Obecnie mam abonament w Play dla Firm - Biznes Box Ultra za 50 zł netto, w tym mam 1 kartę sim do telefonu bez limitu i 20 GB oraz drugą kartę z internetem na 150 GB.
Przy przedłużeniu - ta sama oferta kosztuje już 55 zł netto (ok. 70 zł brutto).

Czy jest w ogóle jakaś możliwość uzyskania korzystniejszych warunków, np. w zestawie z telefonem?

Co prawda raz zostałem przełączony na tzw. linię ze specjalnymi promocjami, ale oferta z iPhone 11 po dokładnym przeliczeniu wcale tak korzystnie nie wyszła, a telefon był droższy niż w elektromarketach. :(
 #1099708  autor: Bezimienna333
 21 lip 2020, 20:57
Hej, do tej pory miałam z chłopakiem duet w play po 30 zł od numeru w tym 20gb wspólnego internetu a potem lejek. Umowa zakończyła się w lutym i przeszła na czas nieokreślony. Związek tez się zakończył i chciałam również zakończyć ten „Duet” - zmienić na solo. Powiedzcie mi czy w tym układzie mogę liczyć na 25gb za 25 zł? Póki co czekam aż wypowiedzenie duetu się zakończy i nie wiem co robić we wrześniu kiedy będę dysponować tylko swoim numerem. Jeśli to istotne to mój numer w play jest prawie od początku istnienia tej sieci.
 #1099882  autor: Marciusz
 24 lip 2020, 11:59
Mbas pisze:
19 lip 2020, 10:38
Obecnie mam abonament w Play dla Firm - Biznes Box Ultra za 50 zł netto, w tym mam 1 kartę sim do telefonu bez limitu i 20 GB oraz drugą kartę z internetem na 150 GB.
Przy przedłużeniu - ta sama oferta kosztuje już 55 zł netto (ok. 70 zł brutto).

Czy jest w ogóle jakaś możliwość uzyskania korzystniejszych warunków, np. w zestawie z telefonem?

Co prawda raz zostałem przełączony na tzw. linię ze specjalnymi promocjami, ale oferta z iPhone 11 po dokładnym przeliczeniu wcale tak korzystnie nie wyszła, a telefon był droższy niż w elektromarketach. :(
Ze swojej strony polecam kontakt z doradcami biznesowymi Play. Bardzo dużo ich się ogłasza na forum operatora. Jak trafisz na ogarniętą osobę to oferta będzie bardzo dobra.
 #1100373  autor: Marciusz
 30 lip 2020, 22:10
Jest tu wiele osób, które przedłużały umowę na Solo Premium 12GB/25GB. Podzielicie się informacją jak wyglądał aneks do umowy? Ja przedłużyłem i mam aneks na 24 miesiące bez braku kary za zerwanie umowy przed czasem.
 #1100385  autor: myaah
 31 lip 2020, 10:16
hej, mojemu chłopakowi kończy się umowa w Play na abonament (jesteśmy w Play ok 5 lat). Przedstawili mu gorsze warunki, a interesuje nas tylko ta oferta 25gb za 25 zl. Chcemy zrobić przeniesienie nr do orange flex. czy mamy przejść wszystkie kroki wraz ze skanem dowodu, żeby Play zostało poinformowane o chęci zmiany dostawcy? czy wystarczy dojść do tego momentu i sms może się pojawić?
dzięki za odpowiedzi :)
 #1100438  autor: Dohotka
 01 sie 2020, 08:55
lesny77 pisze:
10 lip 2020, 15:16
Witam. Aby uzyskać Reaplay Solo Premium z 25GB nie trzeba otrzymać SMS z centrali. W moim przypadku było tak, że otrzymałem telefon z Biura Obsługi Klienta. Zaproponowano mi All free i 10gb za 52zl. Odpowiedziałem że dzień wcześniej miałem propozycje z 25 GB za 25 zł lub z 12GB za 20zł. Tylko że rozmowę ktoś przerwał i nie zdążyłem podjąć decyzji. Miła pani stwierdziła, że to propozycja z działu rabatowego i połączyła mnie z nim. Druga mila pani z działu rabatowego tylko potwierdziła, że taka opcja istnieje. Wybrałem 25GB i tyle. Warto wspomnieć , że się zna formułę Reaplay Solo Premium wtedy jesteśmy wiarygodni. Moja poprzednia taryfa była na czas nieokreślony z paczką 8GB lub 7GB. Wszystko trwało może 10 min. Pozdrawiam
Obsługa klienta zadzwoniła do Ciebie sama z siebie? Ja właśnie miałam rozmowę z działem utrzymania klienta i powiedział, że nie ma oferty Replay Solo Premium... proponują ofertę za 55 zł... (obecnie mam starą z 2016 roku -25 zł za 7 GB) czy ktoś ze starych ofert przeszedł na Replay Solo Premium? Dzwonić do nich aż do skutku?
 #1100440  autor: Marciusz
 01 sie 2020, 09:44
Ja przechodziłem z RePlay SOLO 18 m-cy z na Solo Premium 25GB. Co ciekawe, ta oferta nie ma w nazwie "Replay". Do sedna... Przerobiłem 15 konsultantów zanim ją ostatecznie dostałem. Spróbuj powiedzieć, że dzwonił konsultant z taką ofertą. Mi mówili, że oferta jest ale bez SMS'a nie mogą mi jej dać. Odpowiedziałem, że ich wewnętrzne ustalenia mnie jako klienta nie interesują, a dodatkowo mam regulamin tej oferty i nie ma tam wzmianki o żadnym SMS'ie. Po 5 minutach ciszy konsultant powiedział, że zadzwoni za tydzień jak będą równe dwa miesiące do końca umowy. Zadzwonił, wprowadził.

Nie wiem tylko czy jestem odosobnionym przypadkiem, czy tak ta oferta jest skonstruowana, ale na aneksie mam umowę na 24 miesiące, a w regulaminie jest napisane, że jest na czas nieokreślony. Kary umownej za zerwanie umowy przed czasem nie mam.
 #1100442  autor: pakierhakierxd
 01 sie 2020, 09:58
Ja już sie wkurzyłem na Play i powiedziałem dość -zasięg w roamingu szwankuje jak i net.
Mam abo w Orange a prepaid Playa wcześniej abo zmieniam na Lajt Mobile ;)
jak Lajt będzie zły to pójdę znów gdzie indziej.
Chwilowo mam dosyć Playa ,co mi z szybkiego netu jak mam ciągle jakieś problemy z tą siecią ... ,chcę odpoczać :D

Pozdrawiam :)
 #1100447  autor: vivache777
 01 sie 2020, 11:39
myaah pisze:
31 lip 2020, 10:16
hej, mojemu chłopakowi kończy się umowa w Play na abonament (jesteśmy w Play ok 5 lat). Przedstawili mu gorsze warunki, a interesuje nas tylko ta oferta 25gb za 25 zl. Chcemy zrobić przeniesienie nr do orange flex. czy mamy przejść wszystkie kroki wraz ze skanem dowodu, żeby Play zostało poinformowane o chęci zmiany dostawcy? czy wystarczy dojść do tego momentu i sms może się pojawić?
dzięki za odpowiedzi :)
Tak, trzeba przejść kroki łącznie ze skanem dowodu i potem selfie. Potem przychodzi informacja o tym, że tożsamość została zweryfikowana. Następnie, że wysyłają do poprzedniego operatora zapytanie o możliwość przeniesienia numeru. Wtedy od razu Play wysyła SMSa o treści "Dzien dobry. Operator Orange poinformowal nas, ze chcesz przeniesc do niego numer 48*********. Jesli takiego wniosku nie bylo i chcesz zostac z nami - zadzwon do nas (*500). Pozdrawiamy - Zespol PLAY". Po około pół godzinie do godziny przychodzi SMS "Mamy dla Ciebie nielimitowane połączenia i SMS-y/MMS-y oraz 25 GB internetu! To wszystko za 25 zł miesięcznie! Przedłuż umowę w Play! Zaczekaj, zadzwonimy do Ciebie.". Wiem, że te kroki zostały opisane, ale piszę jeszcze raz. Zadzwoniłem do BOK i powiedziałem o tym SMS. Tam konsultantka wiedziała o co chodzi i od razu przełączyła do działu promocji a nie działu utrzymania klienta. Tam konsultant sprawdził, że był taki SMS, w efekcie skończyło się na ofercie 25 GB za 25 zł bezterminowa. Dzisiaj wykonałem te kroki począwszy od ściągnięcia aplikacji Orange Flex a skończywszy na już działającym 25 GB/25 zł. Zaznaczam, że już miałem starą ofertę Solo S, która zrobiła się bezterminową.
 #1100621  autor: Pablo-1986
 03 sie 2020, 11:30
Zaproponowali mi dziś pakiet dla oferty rodzinnej: umowa na 24 mies bez telefonu, pakiet 30 gb na kazdy z 4 numerów, abonament 40 zł 1-6 mies, potem 160 zł. Nie było mowy o karcie do internetu

Dobry humor podstawą dnia.
  • Strona 17 z 51
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 51
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 51