Jestem użytkownikiem sieci Play od dłuższego czasu i czas najwyższy na powiew świeżości, zważywszy na ostatnie problemy z zasięgiem. Obecnie posiadam SOLO STAN NIELIMITOWANY 25zł / 10GB - po przekroczeniu lejek 1 mb/s.
Posiadam ofertę w tamtym czasie promocyjną, więc nauczony doświadczeniem napisałem na czacie PLAY24 o przedstawienie jakichkolwiek innych, w miarę korzystnych ofert. Oczywiście jak już ktoś wspomniał powyżej, oferty przedstawiane przez konsultantów nie różnią się od tych, które widzimy na stronie Play. Nie zgodziłem się zatem na żadną z ofert, więc poprosiłem o zarezerwowanie rozmowy z działem promocji. Oczywiście nie każdy konsultant jest skory do pomocy, więc metoda prób i błędów. W końcu dostałem telefon od "promocyjnego supportu". Ofertę jaką mi zaproponowała obsługa to wyżej wspomniana taryfa SOLO PLAY M 3.0 Premium: 40zł / 50GB / okres bezterminowy / po wyczerpaniu danych "gaśnie" nam internet - brak lejka.
WYMODEROWANO
To jest wątek o ofertach przedłużeniowych. Na zadawanie pytań w innych sprawach są inne dyskusje, możesz też założyć nową np. w dziale „Jaką ofertę wybrać”. Rem
Posiadam ofertę w tamtym czasie promocyjną, więc nauczony doświadczeniem napisałem na czacie PLAY24 o przedstawienie jakichkolwiek innych, w miarę korzystnych ofert. Oczywiście jak już ktoś wspomniał powyżej, oferty przedstawiane przez konsultantów nie różnią się od tych, które widzimy na stronie Play. Nie zgodziłem się zatem na żadną z ofert, więc poprosiłem o zarezerwowanie rozmowy z działem promocji. Oczywiście nie każdy konsultant jest skory do pomocy, więc metoda prób i błędów. W końcu dostałem telefon od "promocyjnego supportu". Ofertę jaką mi zaproponowała obsługa to wyżej wspomniana taryfa SOLO PLAY M 3.0 Premium: 40zł / 50GB / okres bezterminowy / po wyczerpaniu danych "gaśnie" nam internet - brak lejka.
WYMODEROWANO
To jest wątek o ofertach przedłużeniowych. Na zadawanie pytań w innych sprawach są inne dyskusje, możesz też założyć nową np. w dziale „Jaką ofertę wybrać”. Rem