DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 51
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 51
 #1103077  autor: Karlos20
 14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1103086  autor: Sierpp
 15 wrz 2020, 08:27
Cześć, mam zagwozdkę. Dostałem ofertę przedłużenia umowy, chciałem konkretne telefony, a oferta przez infolinię wydała mi się dużo bardziej atrakcyjna niż ta jaką można znaleźć w salonie czy przez internet. Więc ugadałem wszystko z Panem z telesales.. I wszystko byłoby pięknie gdyby kwota w potwierdzeniu które dostałem na email zgadzała się z tym co mówiono mi przez telefon. Otóż w potwierdzeniu kwota była razem o 40zl wyższa (duet). Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że nie wiedzą dlaczego zaistniała taka sytuacja, że albo Pan z telesales się pomylił, albo wystąpił błąd w mailu i na umowie może być co innego... Próbowałem odliczać rabaty itp. Ale nijak mi się to nie kalkuluje.
Czy ktoś wie co tu jest grane?
 #1103091  autor: ArturC
 15 wrz 2020, 09:14
Karlos20 pisze:
14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.
10 lat na forum? To może podpowiesz, czy jest jeszcze szansa, że zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta? Do końca (wypowiedzianej) umowy zostały mi 4 dni. Cały czas
przychodzą wiadomości i maile o super ofercie dla mnie :-D (jaki zaszczyt), ale to
standartowe 25zł/20Gb ,lub 30/30.
Mogę liczyć na coś lepszego?
Ps. Mam 2 abonamety.
 #1103098  autor: Cichy51
 15 wrz 2020, 12:36
ArturC pisze:
15 wrz 2020, 09:14
Karlos20 pisze:
14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.
10 lat na forum? To może podpowiesz, czy jest jeszcze szansa, że zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta? Do końca (wypowiedzianej) umowy zostały mi 4 dni. Cały czas
przychodzą wiadomości i maile o super ofercie dla mnie :-D (jaki zaszczyt), ale to
standartowe 25zł/20Gb ,lub 30/30.
Mogę liczyć na coś lepszego?
Ps. Mam 2 abonamety.
Ale to sa oferty aktualnie najlepsze (25PLN/20 oraz 30PLN/30 ) na czas nieokreślony. Nic lepszego nie uzyskasz. Poczytaj sobie kilka stron wstecz- masz szczęście, że takie oferty otrzymałeś. Ludzie o nie walczą i nie mogą dostać.
 #1103102  autor: ArturC
 15 wrz 2020, 13:23
Cichy51 pisze:
15 wrz 2020, 12:36
ArturC pisze:
15 wrz 2020, 09:14
Karlos20 pisze:
14 wrz 2020, 23:58
PannaCotta: tak, jak do Obsługi Klienta: 790500500. Maksymalna opłata za połączenie to 1 lub 1,5 zł. Wybierasz opcję 3, potem 5 i 1.
10 lat na forum? To może podpowiesz, czy jest jeszcze szansa, że zadzwonią z Działu Utrzymania Klienta? Do końca (wypowiedzianej) umowy zostały mi 4 dni. Cały czas
przychodzą wiadomości i maile o super ofercie dla mnie :-D (jaki zaszczyt), ale to
standartowe 25zł/20Gb ,lub 30/30.
Mogę liczyć na coś lepszego?
Ps. Mam 2 abonamety.
Ale to sa oferty aktualnie najlepsze (25PLN/20 oraz 30PLN/30 ) na czas nieokreślony. Nic lepszego nie uzyskasz. Poczytaj sobie kilka stron wstecz- masz szczęście, że takie oferty otrzymałeś. Ludzie o nie walczą i nie mogą dostać.
Jeśli komuś zależy na zostaniu w Play, to faktycznie oferta może i nie jest zła. Ale jeśli ktoś (po 2 latach płacenia 105 zł) chce po prostu tanio i dużo ;-) , to są na rynku lepsze oferty.
 #1103110  autor: Sierpp
 15 wrz 2020, 14:45
Cześć, mam zagwozdkę. Dostałem ofertę przedłużenia umowy, chciałem konkretne telefony, a oferta przez infolinię wydała mi się dużo bardziej atrakcyjna niż ta jaką można znaleźć w salonie czy przez internet. Więc ugadałem wszystko z Panem z telesales.. I wszystko byłoby pięknie gdyby kwota w potwierdzeniu które dostałem na email zgadzała się z tym co mówiono mi przez telefon. Otóż w potwierdzeniu kwota była razem o 40zl wyższa (duet). Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że nie wiedzą dlaczego zaistniała taka sytuacja, że albo Pan z telesales się pomylił, albo wystąpił błąd w mailu i na umowie może być co innego... Próbowałem odliczać rabaty itp. Ale nijak mi się to nie kalkuluje.
Czy ktoś wie o co tu chodzi? Mogą gadać jedno, a przychodzi co innego?
 #1103116  autor: ArturC
 15 wrz 2020, 16:11
forum_tg pisze:
15 wrz 2020, 13:30
takie są prawa rynku: taniej już było. Zgodnie z tym co napisał @Cichy51 - o lepszą ofertę będzie bardzo trudno.
Hm... To zależy co dla kogo ważne. Teraz mam współdzielony internet. I czegoś takiego potrzebuję. Nie widzę potrzeby płacić za numer 25, czy 30 zł ,jeśli potrzebuję łącznie do 30 Gb. Wydaje mi się, że nie jest to dla Playa nieosiągalne, zaproponować 2 abonamenty po 20 zł i 25 ,czy nawet 30 Gb współdzielonego pakietu internetu.
Z tego co pamiętam (czytałem forum), chyba w grudniu zeszłego roku była oferta przedłużeniowa 20 zł i 15 Gb więc chyba można...
Muszę się zgodzić z kilkoma opiniami z forum, że oferta Playa jest bardzo archaiczna. Sztywny pakiet internetu, a cena dokupienia mooocno nieatrakcyjna.
No i oczywiście, zadałem pytanie tu na forum (czy mogę jeszcze liczyć na kontakt z DUT), bo wcale mnie nie cieszy perspektywa dzwonienia za dodatkowo płatne 1,75 zł (gdzieś na forum były podane inne kwoty, ale mnie tyle kosztowało ostatnie połączenie z DUT). Jak im zależy, niech dzwonią ;-) , mój numer mają :-D
 #1103133  autor: TomLee
 15 wrz 2020, 23:14
Za 20 zł była oferta z 12 GB ale na jedną kartę SIM. Jak chcesz mieć ofertę że współdzielonym Internetem to przenieś się do nju w duecie. Play oferuje ci oferty obecnie najbardziej korzystne.
 #1103137  autor: Karlos20
 16 wrz 2020, 05:22
Skoro nie odpowiada oferta abonamentowa, zawsze można przejść po okresie wypowiedzenia na kartę i mieć no-limity z 20GB (w tym lejek 1 mbps po wyczerpaniu GB + dostęp do 5G) za 35 zł. Drożej, ale pamiętajcie o bonusach za doładowania w niektórych taryfach. Wybór należy do Was.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1103143  autor: ArturC
 16 wrz 2020, 07:40
Karlos20 pisze:
16 wrz 2020, 05:22
Skoro nie odpowiada oferta abonamentowa, zawsze można przejść po okresie wypowiedzenia na kartę i mieć no-limity z 20GB (w tym lejek 1 mbps po wyczerpaniu GB + dostęp do 5G) za 35 zł. Drożej, ale pamiętajcie o bonusach za doładowania w niektórych taryfach. Wybór należy do Was.
W obecnej chwili różnice między abonamentem, a na kartę zatarły się. Bo czym różni się abonament bezterminowy od karty?
Jedyne co jeszcze mnie trzyma przy rozważaniach o pozostaniu w Play, to zasięg.
Można czytać fora i opinie, ale i tak trzeba sprawdzić organoleptycznie ;-)
 #1103290  autor: crupez
 18 wrz 2020, 08:55
Wczoraj udało mi się przedłużyć 25PLN/20GB bezterminowo. Rejestracja w Orange FLEX nic nie dała. Dopiero po zamówieniu kuriera z nową ofertą od PLUSH oferta pojawiła się na moim koncie.
 #1103306  autor: Karlos20
 18 wrz 2020, 13:08
Operator się wycwanił, bo dawał oferty uciekinierom do Flexa. Koniec z tym.
Radzę iść do konkurencji, albo zacisnąć zęby i przejść na kartę w Play z jedynym najlepszym pakietem no-limit (którego w abo dla stałych klientów jest osiągalne, ale nie za 25 zł), który ma lepsze warunki, niż te tańsze, wybrakowane oferty abonamentowe. Do tego promocje doładowań czy cykliczne, sezonowe pół/darmowe paczki danych. Jest też comiesięczne cykliczne zasilanie konta z kart płatniczych Mastercard. Też można odnowić pakiet cykliczny w dniu, w którym zaczyna się okres rozliczeniowy jak w abonamencie, np. 1-go dnia każdego miesiąca - czyli ładujesz saldo, włączasz SOLO XL 1go dnia miesiąca, albo 10go, albo 25go (jak wolisz) i zapominasz. Wszystko bez limitu + nielimitowane GB w telefonie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1103317  autor: Karlos20
 18 wrz 2020, 15:11
crupez: Zawsze jest ta sama melodia konsultantów, że nie ma ofert specjalnych. Tak naprawdę, są tylko dla nielicznych klientów, co mają szczęście, znajomości u operatora i są wytrwali w swoich decyzjach, niekoniecznie noszący "fioletowe" okulary.
Bo Play wybitnie nie dba o swoich Abonentów (reszta sieci też tak robi, ale ostatecznie namówi klienta aby pozostać w T, Orange czy Plusie (mają alternatywne taryfy/submarki), ciągle chcą nowych z "ulicy". Do czego to doszło, żeby samemu błagać o lepsze warunki, niż u konkurencji?! Sam to też przerabiałem w zeszłym roku, co zaowocowało ucieczką do Flexa na 8 miesięcy, a późniejszym powrotem do Play (na kartę) z kilku powodów.
Zauważ, że Play dawał wówczas najlepszą ofertę dla stałych za 25 zł z no-limitem i 10GB neta z lejkiem 1 mbps. Gdy paczki GB na szybszego neta urosły, opcja z korzystnym lejkiem WYPAROWAŁA. Znaczy jest, ale tylko w HOMEBOXIE, wartym aż 85 zł, a operator WCISKA WYBRAKOWANĄ taryfę PLAY SOLO S z powiększoną paczką neta, gdy ją wykorzystasz, neta nie ma. Płacisz 5 zł za dodatkowy 1GB, albo czekasz do końca miesiąca. Sieć ma Tobie kneblować usta, bo abonament masz tani?? Na to nie ma zgody. W poprzednich taryfach był lejek 1 mega, co umożliwia dalsze korzystanie z neta, bez ekstra dopłat. Teraz taki komfort masz TYLKO w prepaidzie za 35 zł/mies. A oferta przyszłościowa, bo gdy kupisz słuchawkę z 5G, oferta wpuści Cię do tej sieci, podczas gdy "wywalczone" abo za 20 zł z 20GB, już takiej opcji nie ma. Bez faktur i wypowiedzeń. Chcesz - korzystasz, nie chcesz - w 1 dzień idziesz gdzie indziej. Bez łaski.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1103320  autor: Burito
 18 wrz 2020, 16:03
Burito pisze:
10 lip 2020, 15:45
perdos1 pisze:
15 kwie 2020, 17:33
Napiszę tutaj krótki poradnik jak przejść na umowę na czas nieokreślony (25GB/25 zł lub 12GG/20 zł) nawet na 6 miesięcy przed końcem umowy. Wszystko można załatwić bez wychodzenia z domu.

1. Składamy wniosek o przeniesienie do Orange Flex przez aplikację Orange Flex, wybieramy opcję najszybciej, na koniec promocji. Wniosek zostanie odrzucony ale nie ma to żadnego znaczenia.
2. W ciągu kilku godzin powinien przyjść sms z propozycją 25GB/25 zł. Po otrzymaniu takiego smsa dzwonimy pod 730 300 300 i oznajmiany, że otrzymaliśmy smsa o następującej treści (czytamy treść smsa) i wyrażamy chęć skorzystania z tej oferty. Nie słuchamy żadnych innych ofert bo szkoda na to czasu. Powinni nas przełączyć do działu utrzymania. Tam oczywiście ponownie czytamy treść smsa. Oferty przedłużeniowe (25GB/25 zł oraz 12GB/20 zł) są zablokowane nawet w tym dziale, ponieważ pozostało dużo czasu do końca umowy, ale z racji tego, że otrzymaliśmy takiego smsa konsultant nam taką ofertę odblokuje (może to zając trochę czasu, ja umawiałem z nim na inny termin i do mnie oddzwaniał). Trzeba po prostu dzwonić do skutku aż trafimy na ogarniętą osobę.
3. Wybieramy ofertę, która nam bardziej odpowiada i jeżeli przechodzimy z wyższego abonamentu prosimy o tradycyjny sposób rozliczenia (nie korzystamy z opcji prosty rachunek, bo tradycyjny sposób bardziej się opłaca, przy prostym rachunku nowe opłaty zaczną obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego, a przy tradycyjnym sposobie rozliczenia od dnia zawarcia aneksu).

To wszystko, testowane kilka razy, działa. Kwestia trafienia na odpowiedniego konsultanta, ale jak ktoś ma bardzo wysoki abonament to zdecydowanie warto.
@Karlos20 myślisz, że w moim przypadku - czyli 5 miesięcy do końca umowy ten sposób by zadział na otrzymanie szybciej oferty 25 zł/25 GB ?
Witam macie wiedzę, na temat wycofania oferty Promocyjnej SOLO PREMIUM 25 GB ?
Rozmawiałem z konsultantem z Działu Ofert Specjalnych i oświadczył, że została wycofana, a na jej miejsce jest taka sama tyle, że z 20 GB internetu, cena nadal 25 zł i na czas nieokreslony.

Próbowałem uzyskać tą ofertę na numerze na którym mam umowę do 12.12.2020 r. i niestety nie jest dostępna.

Na pozostałych dwóch numerach mam umowy za 25 zł na czas nieokreślony, rozmowy, smsy i mmsy bez limitu i internet 10 GB pełnej prędkości, a dalej "lejek". Na tych ofertach mogę otrzymać umowę za 25 zł na czas nieokreślony ale z 20 GB internetu z pełną prędkością, który po wykorzystaniu się wyłącza.

Nie ma już tej oferty 25zł/25 GB ?

Macie radę jak dostać tą ofertę na numerze z aktywną umową do grudnia 2020 r. ?
 #1103466  autor: WalekK
 21 wrz 2020, 07:55
Cześć, cześć,

mam w Play 3 numery na firmę. W dwóch numerach skończyły się umowy, w 3 numerze jeszcze chwila została.
Chciałbym uzyskać ciekawą ofertę w pakiecie na 3 numery niekoniecznie 25gb + no limit za 25zł.
Jest tutaj jakiś konsultant który mógłby coś polecić i pomóc?

Pozdrawiam
Patryk
 #1103538  autor: Karlos20
 21 wrz 2020, 22:21
Burito: próbuj. Skorzystaj z formularza kontaktowego > https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ (sami zadzwonią) lub zadzwoń do Obsługi Klienta. Resztę kwestii wyjaśniliśmy na PW.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 22 z 51
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 51
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 51