Strona 1 z 1

Ankieta w Plusie?

Post:09 lis 2006, 10:56
autor: sq3cps
Witam!
Czy ktoś z Państwa spotkał się w ostatnich dniach z przeprowadzaniem ankiety na temat jakości świadczenia usług przez Polkomtel?
Zadzwoniła wczoraj do mnie na numer abonamentowy ankieterka z prośbą o spotkanie w celu wypełnienia w/w ankiety, jak określiła "5-minutowej ankiety". Co ciekawe, posiadała informacje w jakiej lokalizacji najczęściej korzystam z sieci, mimo że oficjalnie telefon mam zarejestrowany w miejscowości z innego regionu kraju.
Czy ktoś z forumowiczów miał podobny telefon?

Post:09 lis 2006, 11:15
autor: Kaczy
sq3cps pisze:Co ciekawe, posiadała informacje w jakiej lokalizacji najczęściej korzystam z sieci,
To żaden problem stwierdzić gdzie przebywasz. BTS`y to rejestrują.
sq3cps pisze:Czy ktoś z Państwa spotkał się w ostatnich dniach z przeprowadzaniem ankiety na temat jakości świadczenia usług przez Polkomtel?
Od wczoraj trwają takie praktyki. Akcja ma potrwać ok. 1-2 tyg.

Post:09 lis 2006, 11:39
autor: sq3cps
Kaczy pisze: To żaden problem stwierdzić gdzie przebywasz. BTS`y to rejestrują.
No tak, to jest sprawa oczywista. Tylko, że ankieterka nie dzwoniła bezpośrednio z Plusa, lecz z jednego z instytutów badania rynku i konsumpcji, któremu przekazano część informacji o nas, co zresztą jest zgodne z umową.
Wieczorem się okaże, co ich interesuje i o co pytają... :-)

Post:09 lis 2006, 11:41
autor: Kaczy
Ja również wieczorem będę znał wiecej szczegółów. Będę musiał się wczytać w mail`a który przyszedł odnośnie tej ankiety :)

Post:09 lis 2006, 12:05
autor: Rokko
No ciekawe.ja do tej pory trafialem tylko na rozmowe z automatem, oceniaca konsultatna z ktorym mialem przyjemnosc wczesniej pogaworzyc. A jaka firma im to robi?Bo ja robilem tajemniczego klienta i to tez bylo dla firmy zewnetrznej.

Post:09 lis 2006, 12:26
autor: mardall
A to ciekawostka ;-) Ja tylko z automatem sie spotkałem przeważnie po telefonie pod 2601 lub za posrednictwem maila po konsultacjach internetowych.

Post:09 lis 2006, 12:30
autor: Rokko
to mialem na mysli. Ale zauwazylem, ze nie zawsze oddzwania ;)

Post:09 lis 2006, 13:57
autor: D@rio
dziwne dlaczego do mnie jeszcze nie zadzwonili ;-) czyżby za dużo reklamacji? Chyba się przejdę do tej mojej opiekunki z zapytaniem 8) ecch, jak ja lubie takie zadania...
Rokko pisze:to mialem na mysli. Ale zauwazylem, ze nie zawsze oddzwania
słyszałem że ten automat oddzwania tylko jeśli rozmawiasz z wybranymi konsultantami. Czyli pewnie stażystami albo nowo-przyjętymi...

Post:09 lis 2006, 14:12
autor: Rokko
Podejrzewam, ze takich klientow jak Ty maja na tablicy: "tych klientow nie obslugujemy" :)

Post:09 lis 2006, 14:18
autor: D@rio
Rokko pisze:Podejrzewam, ze takich klientow jak Ty maja na tablicy: "tych klientow nie obslugujemy"
eee tam ;) tak żle (chyba) jeszcze nie jest. Choć, kto wie. Nie raz mi się zdarzyło że konsultant mówił "jutro do Pana oddzwonie" a nie oddzwaniał. I to zwykle ja go wtedy musiałem ścigać, tak właśnie miałem nie raz gdy przedlużałęm umowę i miałem już wyrażoną zgodę na ofertę indywidualną. Wtedy nagle, wszyscy zaczęli umywać ręce, dopiero moja interwencja pomogła....zresztą, opisywałem sprawę w temacie o przedłużaniu umowy w sieci Plus ;)

Post:09 lis 2006, 15:47
autor: Rokko
Wiem, znam twoje perypetie. Nauczylem sie w mojej pracy, nie umawiac sie, ze ktos do mnie oddzwoni - to ja dzwonie. Niektorzy ludzie zachowuja sie bardzo niepowaznie.

Post:09 lis 2006, 18:19
autor: sq3cps
Swego czasu automat kilka razy do mnie oddzwaniał po rozmowie z konsultantem programu 5Plus.

Post:10 lis 2006, 10:30
autor: rafcyk
W erze abo po każdej rozmowie z BOK odzwania do mnie automat z ankieta 5 pytań