Strona 1 z 2
[Plus GSM] Przykra niespodzianka :(
Post:26 paź 2006, 12:58
autor: Charles
Podpisałem umowę
5.11.2002 a dwa lata później aneks (dokładnie 3.11.2004). Po kolejnych dwu latach postanowiłem rozwiązać umowę. Wysłałem rezygnację za zwrotką biorąc pod uwagę miesięczny okres wypowiedzenia. Otrzymali
3.10.2006 czyli dwa dni przed miesięcznym okresem na wypowiedzenia.
No i zonk. Kara za niedotrzymanie warunków promocji - 650 PLN.
Co wtenczas?
Post:26 paź 2006, 13:09
autor: ezin2
a co napisałeś w rezygnacji ? Czy rezygnujęsz z umowy z dniem 5 listopada czy tylko że rezygnujesz bez żadnych dat (czyli z dniem dostarczenia?)
Post:26 paź 2006, 13:29
autor: bigman
Charles, sproboj dopisac im aneks do wypowiedzenia ze rezygnujesz z ich uslug z dniem 6.11.2006.
Post:26 paź 2006, 13:42
autor: Marcin
A najlepiej to idż do jakiegoś najbliższego salonu i wyjaśniej sprawe.
Post:26 paź 2006, 18:31
autor: Rokko
No i to jest ten problem uwaznego sprawdzania dat.Z tego co pamietam kiedy juz poruszalismy ten temat to wyszlo nam, ze raczej mozesz miec spory problem z odkreceniem tego.
Re: [Plus GSM] Przykra niespodzianka :(
Post:26 paź 2006, 19:25
autor: sapv
Charles pisze:Podpisałem umowę
5.11.2002 a dwa lata później aneks (dokładnie 3.11.2004). Po kolejnych dwu latach postanowiłem rozwiązać umowę. Wysłałem rezygnację za zwrotką biorąc pod uwagę miesięczny okres wypowiedzenia. Otrzymali
3.10.2006 czyli dwa dni przed miesięcznym okresem na wypowiedzenia.
No i zonk. Kara za niedotrzymanie warunków promocji - 650 PLN.
Co wtenczas?
Wielki problem. Takie tematy załatwia sie w salonie i wtedy obywa sie bez niespodzianek. Zadzwon pod 2601/0/2.
Post:26 paź 2006, 23:36
autor: Kaczy
sapv pisze:Wielki problem. Takie tematy załatwia sie w salonie i wtedy obywa sie bez niespodzianek.
Dokładnie- w salonie Ci powiedzą jaką mogą naliczyć Ci opłatę.
A najlepszym wyjściem jest zgłoszenie się do Salonu Firmowego. Tam masz możlwiość zerwania umowy z określoną datą. Piszesz specjalne podanie i po kłopocie.
A teraz zostało Ci pisanie reklamacji i pewno długa droga przez mękę.
Post:27 paź 2006, 08:13
autor: gm
Pozostaje jeszcze jedno wyśjcie, pozostanie z operatorem na min. 1 rok, wycofanie rezygnacji i przedłużenie umowy wybierając dodatkowe usługi lub rabat na abonament.
Post:27 paź 2006, 09:24
autor: cesarz
W Orange w takim przypadku umowa automatycznie robi sie na czas nieokreslony, czyli mozna wypowiedziec zawsze z nowym okresem rozliczeniowym. Mysle ze w Plusie musi byc tak samo . Po skonczeniu umowy automatycznie NIE MOZE byc umowa na czas okreslony.
Post:27 paź 2006, 09:25
autor: JacekS
cesarz pisze:W Orange w takim przypadku umowa automatycznie robi sie na czas nieokreslony, czyli mozna wypowiedziec zawsze z nowym okresem rozliczeniowym. Mysle ze w Plusie musi byc tak samo . Po skonczeniu umowy automatycznie NIE MOZE byc umowa na czas okreslony.
Po zakonczniu umowy w Plusie, jest ona przedłużana na czas nieokreślony, czyli de facto mozna ja wypowiedzieć w dowolnym momencie
Post:27 paź 2006, 09:25
autor: Charles
F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.
Post:27 paź 2006, 09:27
autor: JacekS
Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.
Ja również pracowałem w Plusie Liberty i oni musza ci przyjąc rezygnacje, ponieważ musza ja wprowadzić od systemu. Nie wysyła sie rezygnacji listem. Po prostu im sie nie chciało tego zrobić, idź tam i daj im popalić
[ Dodano: 2006-10-27, 09:29 ]
Pracownik w salonie wprowadza ta rezygnacje do systemu i drukuje 3 egzmplarze wniosku o rezygnacje, jeden jest dla ciebie, jeden zostaje w salonie a trzeci jest wysyłany z cotygdniowa wysyłka dokumentów do polkomtela.
Post:27 paź 2006, 09:36
autor: Charles
jacenty1812 pisze:Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.
Ja również pracowałem w Plusie Liberty i oni musza ci przyjąc rezygnacje, ponieważ musza ja wprowadzić od systemu. Nie wysyła sie rezygnacji listem. Po prostu im sie nie chciało tego zrobić, idź tam i daj im popalić
[ Dodano: 2006-10-27, 09:29 ]
Pracownik w salonie wprowadza ta rezygnacje do systemu i drukuje 3 egzmplarze wniosku o rezygnacje, jeden jest dla ciebie, jeden zostaje w salonie a trzeci jest wysyłany z cotygdniowa wysyłka dokumentów do polkomtela.
Masz rację! Patrzę właśnie na Regulamin
§ 16 Rozwiązanie umowy
Abonent może rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.
Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się dzień złożenia w punkcie sprzedaży (obsługi) wypowiedzenia umowy lub dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu poleconego, zawierającego wypowiedzenie umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
Post:27 paź 2006, 09:39
autor: JacekS
No to śmigaj do salonu i opierdziel ich, lub złóż reklamacje przez BOK na tych pracowników.
Post:27 paź 2006, 11:32
autor: Charles
Dobra, odpisali mi... Teraz muszę złożyc pismo "wycofanie rezygnacji" i ponownie złożyć rezygnację co będzie skutkowało przedłużeniem umowy o kolejny okres rozliczeniowy...

Post:27 paź 2006, 11:34
autor: JacekS
Czyli przez pracowników w salonie bedziesz musial wiecej wydać.
Post:27 paź 2006, 11:39
autor: Charles
"W zaistniałej sytuacji prosimy o przesłanie wniosku wycofującego rezygnację.
Pismo takie, zawierające krótkie oświadczenie o wycofaniu rezygnacji z podanym nazwiskiem Abonenta, jego numerem telefonu oraz odręcznym podpisem właściciela numeru, zaadresowane do Działu Obsługi Klienta należy złożyć w najbliższym punkcie dealerskim, Sklepie Firmowym lub Salonie Plus. Istnieje również możliwość wycofania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:
POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem Wycofanie Rezygnacji"
Post:27 paź 2006, 11:47
autor: JacekS
Chyba bedziesz musiał wysłac listem, bo żeby to zrobić w salonie to musisz mieć: numer telefonu i dowód osbisty osoby na która jest zarejestrowany ten numer
Post:27 paź 2006, 12:56
autor: Kaczy
Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Tak jak wspomniał jacenty- u APH rezygnacje się drukuje z kompa (program PERS). Jeżeli masz napisane pismo to możesz je wysłać lub udać się do Salonu Firmowego.
Charles pisze:Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
Musi być pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.
Post:27 paź 2006, 13:03
autor: dziedziel
Pod tym wzgledem plus to najgorsza sieć ;/ Mnie umowa konczyła sie 21.11, 1,5 miesiaca wczesniej poszedłem do nich zapytać sie kiedy mam złozyć rezygnacje, powiedzieli ze 21.10. Wiec poszedłem z ojcem, złozylismy rezygnacje. Wszystko swietnie fajnie, a tu 25.11 przychodzi rachunek za 21-22.11 36zł !! Naszczescie po 3 spotkaniach w salonie wszystko sie wyjasniło i darowali nam ten rachunek, ale co czasu trzeba było stracic....