Orange - cesja, przedłużenie, usł. dodatkowe
Post:21 paź 2018, 14:17
Witam
Mam następujące problemy z fakturą w Orange.
1. Od 25.09 włącznie nr tel. żony jest na moim koncie (cesja). Żona w ostatnim rachunku zapłaciła fakturę w której jest zaliczka na abonament na okres 24.09-25.10.
Faktura która przyszła już za 2 numery ma również pozycję :
"wyrównanie za okres 25.09-18.10" Jak widać okresy te się pokrywają, wniosek taki że zaliczka na ten numer za ten okres została zapłacona 2 razy.
2. 25.09 rano otrzymałem informację o przeprowadzonej cesji. Tego samego dnia umówiłem się na rozmowę z konsultantem w celu przedłużenia umowy na 2 nr. Zostałem poinformowany że od 19.10 będą już nowe warunki na tych numerach. Niestety w Orange Online dalej widnieją stare plany taryfowe i daty ze starej umowy (tzn data podpisania i data końca umowy). Żaden kurier do mnie nie dotarł.
3. Na telefon żony przyszedł sms że rabat na rozmowy ze stacjonarnymi telefonami będzie ważny do 25.10. A już nowej (dotyczącej 2 numerów) fakturze jest za to opłata.
Infolinia jest dzisiaj nie czynna, maila nie potrafię odnaleźć. Po trwającej ponad miesiąc cesji (panie w salonie przyjęły zgłoszenie i nic z tym nie zrobiły, nawet dokumentów nie było) znowu jakieś atrakcje. Po 16 latach w tej sieci mam już dość, tylko chciałbym wyjaśnić te 3 ww sprawy. Jest mi w stanie ktoś pomóc?
Mam następujące problemy z fakturą w Orange.
1. Od 25.09 włącznie nr tel. żony jest na moim koncie (cesja). Żona w ostatnim rachunku zapłaciła fakturę w której jest zaliczka na abonament na okres 24.09-25.10.
Faktura która przyszła już za 2 numery ma również pozycję :
"wyrównanie za okres 25.09-18.10" Jak widać okresy te się pokrywają, wniosek taki że zaliczka na ten numer za ten okres została zapłacona 2 razy.
2. 25.09 rano otrzymałem informację o przeprowadzonej cesji. Tego samego dnia umówiłem się na rozmowę z konsultantem w celu przedłużenia umowy na 2 nr. Zostałem poinformowany że od 19.10 będą już nowe warunki na tych numerach. Niestety w Orange Online dalej widnieją stare plany taryfowe i daty ze starej umowy (tzn data podpisania i data końca umowy). Żaden kurier do mnie nie dotarł.
3. Na telefon żony przyszedł sms że rabat na rozmowy ze stacjonarnymi telefonami będzie ważny do 25.10. A już nowej (dotyczącej 2 numerów) fakturze jest za to opłata.
Infolinia jest dzisiaj nie czynna, maila nie potrafię odnaleźć. Po trwającej ponad miesiąc cesji (panie w salonie przyjęły zgłoszenie i nic z tym nie zrobiły, nawet dokumentów nie było) znowu jakieś atrakcje. Po 16 latach w tej sieci mam już dość, tylko chciałbym wyjaśnić te 3 ww sprawy. Jest mi w stanie ktoś pomóc?