Strona 1 z 2
[PlusGSM] przedłużenie umowy
Post:19 paź 2006, 21:10
autor: Łukasz
Witam
W grudniu kończy się umowa w Plusie mojemu tacie. Jest on w +GSM już prawie 5 lat. Jego średnie rachunki to około 80zł ( kilka razy było około 200 - roaming). Teraz ma taryfę z 75 minutami wliczonymi, za który płaci 50% wartości - 27,50zł ( przy ostatnim przedłurzaniu umowy nie bralismy telefonu). Teraz przejdę w kończu do mojego pytania

Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Post:19 paź 2006, 21:27
autor: przemek910
Łukasz pisze:Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Wg mnie nie ma takiej możliwości.
P.S. popraw błąd w temacie
przedłurzenie umowy
Re: [PlusGSM] przedłużenie umowy
Post:19 paź 2006, 22:27
autor: sapv
Łukasz pisze: Czy jest możliwość, aby wynegocjować drugi taki sam abonament ( aktywację z 75 minutami za 50% wartości) zamiast brania telefonu?
Jeżeli masz na mysli przedłużenie umowy to oczywiście jest to możliwe jako oferta standardowa ANZ. Natomiast jak masz na myśli kolejną aktywację na nowy numer to niestety nie.
Post:20 paź 2006, 09:21
autor: sq3cps
W miniony poniedziałek właśnie skończyłem roczne korzystanie z oferty 50% rabatu dla taryfy NP55. Do przedłużenia umowy zaproponowano mi kilka wariantów - w moim przekonaniu mniej atrakcyjnych niż rok temu (zapewne z powodu niższych rachunków z tytułu rabatu).
Post:20 paź 2006, 09:43
autor: JacekS
Generalnie przy przedłużeniu umowy polecam negocjowanie przez biuro obsługi klienta, bo w punktach konsultanci moga jedynie przedstawić gotową oferte i nie maja wpływu na to co jest przygotowane
Post:22 paź 2006, 15:10
autor: sq3cps
Mam pytanie w temacie przedłużania umowy i zmiany taryfy: Od 5 dni jestem w nowym okresie rozliczeniowym przy zmienionej taryfie na Godziny; poprzednią była NP55 - w poprzednim okresie (i taryfie) zostało mi ok. 8 zł netto gotówki do wykorzystania. Przyszło już info o wystawieniu faktury za ten okres i wygląda na to, że ta niewykorzystana kwota najprawdopodobniej przepadła, tzn. nie przeszła w żadnej formie do nowego okresu. Ktoś posiada wiedzę na ten temat?
Post:22 paź 2006, 15:25
autor: Rokko
Niestety tracisz przechodzac na nowe taryfy.Tez tak mialem, ale wtedy konsultant poradzil mi zebym wygadal nim sie skonczy cykl.
Post:23 paź 2006, 21:32
autor: D@rio
zawsze przy zmianie taryfy niewykorzystane jednostki przepadają.
Post:28 paź 2006, 21:19
autor: veenom
witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam
Post:28 paź 2006, 21:22
autor: lookass
hmm jezeli masz ten sam telefon i masz karte gwarancjyna to poprostu w nia zajzyj

jezeli masz moze pierwszy rachunek umowe to sprawdz a tak z sms to o takim czyms nie slyszlaem

Post:28 paź 2006, 21:28
autor: D@rio
za pomocą SMS niestety nie ma możliwości. Najlepszy jest kontakt z konsultantem.
Post:29 paź 2006, 01:04
autor: sapv
veenom pisze:witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam
dokładnie zgodnie z umową - sprawdz okres rozliczeniowy.
Post:04 lis 2006, 14:21
autor: stz
veenom pisze:witam.jak mozna sprawdzic kiedy dokladnie konczy mi sie umowa w plusie(nie dzwoniac do konsultanta bo nie moge sie tam dodzwonic:()??
jakis sms czy cos;)
pozdrawiam
Wejdź na
www.ebok.pl i sprawdź sobie.
Post:04 lis 2006, 15:32
autor: lukasm
A co konkretnie na eboku mozna sprawdzić? Chyba jedynie od kiedy aktywny jest plan taryfowy?
Post:04 lis 2006, 15:36
autor: stz
lukasm pisze:A co konkretnie na eboku mozna sprawdzić? Chyba jedynie od kiedy aktywny jest plan taryfowy?
I to właśnie wystarczy. Ja mam aktywny plan taryfowy od 5.05.2006 i podpisywałem umowę na rok, to wiem, że umowa kończy mi się z dniem 4.05.2007.
Post:04 lis 2006, 16:11
autor: D@rio
ale jak ktoś "żongluje" taryfami, to nie jest to zbyt dobra informacja odnośnie tego, co oczekuje

Post:05 lis 2006, 15:36
autor: lukasm
A ja kupowałem np. 17 grudnia a plan taryfowy mam aktywny od 27 grudnia (w moim przypadku to akurat skrajność) - nie zawsze karta jest aktywna od momentu podpisania umowy, zresztą opy zastrzegają to sobie w umowach.
Post:05 lis 2006, 16:15
autor: Rokko
No i to jest problem nasz abonentow - bo usluge powinni swiadczyc od momenu podpisania umowy, a nie daja sobie jeszcze czas na rozruch. Teraz to sie chyba poprawilo, ale pamietam, ze jak kupowalem 7 lat temu w Erze to bylo jakies 4 dni kiedy kata sim stala sie aktywna od podpisania umowy.
Post:05 lis 2006, 16:51
autor: D@rio
Rokko pisze:Teraz to sie chyba poprawilo, ale pamietam, ze jak kupowalem 7 lat temu w Erze to bylo jakies 4 dni kiedy kata sim stala sie aktywna od podpisania umowy.
heh, jak ja podpisywałem umowę w Plusie w 97r., pierwszy telefon, to czekałem 5 dni na aktywację karty!

wtedy wszystko jeszcze było inne, umowy ręcznie spisywane, wszystko ręcznie, wszystko fax'em tylko do Warszawy przesyłany, hehe

to były czasy...
Post:05 lis 2006, 17:20
autor: Rokko
No lezka sie w oku kreci. Kupilem wtedy Nokie 3210 i przez te dni gralem tylko w weza, zreszta pozniej z racji cen to tez bylo najwazniesjze zastosowanie dla tego telefonu. No ale wtedy byly jeszcze 5 sekundowki. Ile czlowiek potrafil dzieki temu zalatwic.