Marjo pisze:@up
Jestem w nju od lipca i nie miałem takich problemów jak Ty.
Wszystkie potwierdzenia przychodzą, faktury mam dzień lub dwa po pojawieniu się na www, przy przeniesieniu nie było żadnych problemów.
Przekonany takim obrotem sprawy przeniosłem numer swojej Żony do nju z takim samym skutkiem.
Ja też przeniosłem 2 numery do nju i też nie było i nie ma żadnych problemów. Faktury przychodzą na czas, usługa działa bez problemu. Jak czytam to trochę się dziwię,że inne osoby mają problemy z nju jako usługą czy problemy podczas przenoszenia numeru do nju.
A)do BOK 1 raz dzwoniłem i pomogli,
B)zasięg- u mnie w rejonie ok.,
C)na zgloszenie odp 1-2 dni, zdazylem wyslać 4 emaile, celem dopytania, lub reklamacji,
D)info o fakturze na emaila przychodzi faktycznie 1-2dni pozniej niz na stronie.Termin płatności faktury 14 dni.
E)promocja 19kom/10stacj włączona bez problemu i działa mi,
F)dzwonić na nr 690-610-610 trzeba z telefonu w innej sieci.