• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

 #692746  autor: macc
 23 sty 2014, 11:33
Po otrzymani simki z NJU masz numer tymczasowy w tzw. planie zero.
Do czasu przeniesienia numeru i wejściu w plan buzz
każda minuta/sms jest płatna w/ cennika, czyli ktoś kto się nie orientuje może wygadać rachunek na parę stów


raczej chodzi o to....

 #692757  autor: czullo
 23 sty 2014, 12:10
Jak ktoś nie czyta regulaminów/planów taryfowych to tak jest. Ja kartę NJU włożyłem do telefonu dopiero jak stara karta SIM (z PLAY) straciła sygnał. No ale niektórzy musza boleśnie przekonać się na własnej skórze że należy czytać regulaminy itd.

 #692968  autor: dawedo
 23 sty 2014, 22:27
Haczyków nie ma ale za to fatalna obsługa. Coś się dowiedzieć, załatwić, sprawdzić koszmar. Nawet poprawnego numeru do rejestracji karty nie umieją podać. Przenosząc nr z Orange zrypali mi kartę, 10 dni nikt nic nie wiedział, olewka totalna. Ktoś w końcu łaskawie sprawdził że jest uszkodzona, wysyłają kolejną i 25 zł do zapłaty. Po złożeniu reklamacji na szczęście nie musiałem tego płacić (z innych sieci nowa sim za free, z orange nowa 25 zeta). Dzwoni panienka, że karta niedługo będzie działać, tylko jej kolega musi aktywować bo on zlecił wysyłkę ale teraz nie ma go w pracy, może będzie na 2 zmianie... Nr do aktywacji na infolinii też zły podali :shock:

A co do oferty 19 zł to 2 razy wysyłałem smsa z aktywacją usługi, żadnego potwierdzenia, informacji zwrotnej itd. Nowy miesiąc rozrachunkowy się zaczął, informacji dalej nie ma ale na www widzę, że licznik zatrzymał się na 19 zł. Także jeszcze raz potwierdza się to co pisałem na początku.

 #693023  autor: Marjo
 24 sty 2014, 09:51
@up
Jestem w nju od lipca i nie miałem takich problemów jak Ty.
Wszystkie potwierdzenia przychodzą, faktury mam dzień lub dwa po pojawieniu się na www, przy przeniesieniu nie było żadnych problemów.
Przekonany takim obrotem sprawy przeniosłem numer swojej Żony do nju z takim samym skutkiem.

 #693108  autor: sharky33
 24 sty 2014, 15:06
Marjo pisze:@up
Jestem w nju od lipca i nie miałem takich problemów jak Ty.
Wszystkie potwierdzenia przychodzą, faktury mam dzień lub dwa po pojawieniu się na www, przy przeniesieniu nie było żadnych problemów.
Przekonany takim obrotem sprawy przeniosłem numer swojej Żony do nju z takim samym skutkiem.
Potwierdzam, w NJU 3 numery przeniesione z Play, zero problemów, niskie rachunki.

 #693132  autor: massiwo
 24 sty 2014, 16:43
u mnie rowniez przeniesienie pozytywnie

wiekszosc problemow i zapytan chyba wynika z niewiedzy, szczegolnie na fanpagu nju mozna ciekawe pytania przeczytac

potwierdzam tez, ze:

do bok nie ma po co dzwonic
na zgloszenie odp 3-6 dni, zdazylem wyslac 2, celem dopytania i sprawdzenia
info o fakturze na maila przychodzi faktycznie 1-3dni pozniej niz na stronie

 #693148  autor: KA
 24 sty 2014, 17:25
Potwierdzam: dwa numery z mojej bliskiej rodziny są w nju buzz od czerwca i żadnych kłopotów (oprócz miejscami fatalnego zasięgu, jak to w Orange :evil: ). Promocja 19kom/10stacj włączona bez problemu i działa. Jednak mój znajomy miał dziwny przypadek w abo (nju buzz): licznik się nie zatrzymał, rachunek był prawie na 100zł. Zadzwonił, reklamację rozpatrzyli w kilka dni, rachunek został poprawiony. Tak więc - po sprawdzeniu zasięgu i jakości w swoich rejonach - polecam.
PS Dla mnie "haczykiem" w nju jest cena połączenia z BOK (5zł) - nigdy nie dzwońcie z tel nju do ich BOKu, zawsze z innej sieci na nr 690-610-610.

 #693170  autor: Micho
 24 sty 2014, 18:26
Termin przeniesienia mam wyznaczony na 17.03. I teraz, jeżeli w okolicach 10.03 włącze na numerze tymczasowym Buzz`a, odpalę taryfę 19zł to czy po przeniesieniu numeru 17.03 będę miał nadal aktywną 19-nastkę czy będę musiał na nowo aktywować i ruszy po miesiącu?? I czy za ten tydzień buzz`a na tymczasowym policzą 9zł czy proporcojnalnie pare złoty za niepełny miesiąć (nie będę dzwonił)?

 #693215  autor: macc
 24 sty 2014, 20:16
Marjo pisze:@up
Jestem w nju od lipca i nie miałem takich problemów jak Ty.
Wszystkie potwierdzenia przychodzą, faktury mam dzień lub dwa po pojawieniu się na www, przy przeniesieniu nie było żadnych problemów.
Przekonany takim obrotem sprawy przeniosłem numer swojej Żony do nju z takim samym skutkiem.
Ja też przeniosłem 2 numery do nju i też nie było i nie ma żadnych problemów. Faktury przychodzą na czas, usługa działa bez problemu. Jak czytam to trochę się dziwię,że inne osoby mają problemy z nju jako usługą czy problemy podczas przenoszenia numeru do nju.


A)do BOK 1 raz dzwoniłem i pomogli,
B)zasięg- u mnie w rejonie ok.,
C)na zgloszenie odp 1-2 dni, zdazylem wyslać 4 emaile, celem dopytania, lub reklamacji,
D)info o fakturze na emaila przychodzi faktycznie 1-2dni pozniej niz na stronie.Termin płatności faktury 14 dni.
E)promocja 19kom/10stacj włączona bez problemu i działa mi,
F)dzwonić na nr 690-610-610 trzeba z telefonu w innej sieci.

 #693227  autor: dawedo
 24 sty 2014, 21:00
A ja miałem jedno przeniesienie i tak jak pisałem tragedia. Odpowiedzi na miale, czacie nie było, tylko stała formułka, że sprawdzają i proszą o jeszcze chwilę cierpliwości. Najprostsza sprawa czyli przejście z Orange było dla nju arcy trudne. Jeśli ktoś zamierza to zrobić to proponuję na chwilę z migrować np do Playa. Teraz wszystko działa jak trzeba, kwota faktury spoko, nie całe 31 zł za 560 minut i trochę smsów. Niesmak jednak pozostał i obawa czy nie wywiną żadnego numeru.

Infolinia kosztuje 5 zł aby ludzie nie dzwonili. Taniej ich kosztuje gdy obsługują klientów online niż przez infolinię.

 #693229  autor: massiwo
 24 sty 2014, 21:12
Micho pisze:Termin przeniesienia mam wyznaczony na 17.03. I teraz, jeżeli w okolicach 10.03 włącze na numerze tymczasowym Buzz`a, odpalę taryfę 19zł to czy po przeniesieniu numeru 17.03 będę miał nadal aktywną 19-nastkę czy będę musiał na nowo aktywować i ruszy po miesiącu?? I czy za ten tydzień buzz`a na tymczasowym policzą 9zł czy proporcojnalnie pare złoty za niepełny miesiąć (nie będę dzwonił)?
- usluga byla aktywna, po podmianie nr
- zaplacilem proporcjonalnie, wyszlo do zaplaty 9 gr ;)

dawedo infolinia kosztuje 5zl, bysmy mogli placic np 10 lub 19zl za polaczenia... tak jak ktos pisal, mysle, ze kazdy w domu ma zapasowy telefon, wiec warto zadzwonic od innego operatora wg jego stawek
jestem zdania, ze na stronie wszystko mozna sprawdzic, aktywowac i skoro hula, to nie ma po co dzwonic
nie oszukujmy sie, nju nastawione jest dla ludzi, ktorzy sa w miare mlodzi i obrotni, ktorzy nie potrzebuja kontaktu wzrokowego ze sprzedawca czy telefonicznego, a ich narzedziem do robienia zakupow jest komputer

 #693241  autor: dawedo
 24 sty 2014, 22:17
Stawka dla niektórych szokująca i pełno jest narzekań na cenę. Ja dzwoniłem z Orange więc też najmniej nie zapłaciłem. Ale na to się akurat nie spinam bo rozumiem, że 19 zł za gadanie przez cały miesiąc to nie są dla nich super pieniądze, a dla użytkowników naprawdę dobra oferta. Dlatego będę chyba przenosił 2 numer (na razie testuje Playa) i dziewczynie też nju proponuję.
Dzwonić musiałem aby aktywować numer, online się nie dało niestety. Do tego 2 razy, bo numer infolinii który przysłali z kartą był zły.

 #695153  autor: macc
 01 lut 2014, 10:53
uslugę do komórkowych za 19zł można samodzielnie włączyć logując się na własne konto do zakładki usługi
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 07:07 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.

 #695274  autor: piotrs1978
 01 lut 2014, 17:32
Jeżeli komuś zależy przede wszystkim na sms-ach i danych a niedużo rozmawia to powinien zobaczyć ofertę Viking Mobile. To oferta na kartę, gdzie za 19 zł dostaje się 2 GB danych do wykorzystania i 2000 sms do wszystkich sieci komórkowych krajowych. Rozmowy są w tej opcji po 0.29 zł i można rozmawiać około 65 min. Natomiast w opcji za 29 zł oprócz 2 GB danych i 2000 sms rozmowy są po 0,19 zł, tak więc ma się do dyspozycji 152 min. Ponadto w obu opcjach za dodatkowe 8 zł można wykupić nielimitowane rozmowy do Play oraz sieci opartych na Play (Virgin Mobile, Viking Mobile). Mogę siedzieć na internecie bez obaw. Jeżeli miesięcznie nie doładuje się żadnej z opcji (czyli 19 zł lub 29 zł) wówczas minuta rozmowy jest po 0,29 zł, sms-y po 0,09 zł a zamiast 2GB danych mamy darmowy lejek (prędkość internetu spada). Szczegóły na https://mobilevikings.pl/pl/. Sam korzystam i jestem zadowolony.

 #695329  autor: wolvier
 01 lut 2014, 22:47
nie ma to jak marketing szeptany, wali aż po oczach - fajne takie wyliczenia ale bez jaj... trochę zastanowienia....

 #695344  autor: macc
 02 lut 2014, 06:00
nju wprowadził każdemu kto aktywował usługę do komórkowych za 19zł w zakładce
'stan konta' podział na koszt rozmowy do komórkowych / koszt rozmowy do stacjonarnych

Obrazek

 #704213  autor: Lampart
 15 mar 2014, 14:36
Ruben pisze:giginski, nie ma haczyków, o których piszesz i nie słyszałem o innych. Jak przeczytasz cały ten temat, szczególnie wypowiedzi osób korzystających z NJU, to poznasz i zrozumiesz zasady w NJU. Naprawdę zostało już sporo napisane.

Oferta NJU jest obecnie chyba najbardziej przyjazną i elastyczną dla klienta. Jeżeli ta osoba z Play zna haczyki, to niech je przedstawi a nie mówi ogólnikami.
Wiadomo, że pewnie są jakieś granice rozsądku i nikt raczej nie ma potrzeby nawiązywać połączeń po 18/24h.
Swoją drogą to zastanawiające jest, że do mnie też dzwonią, piszą SMSy na nr w TMobile akwizytorzy Play. Numeru nie udostępniałem.

Jak nie ma haczyków? A to, że nie informują Cię do jakiego okresu rozliczeniowego zostałeś przypisany? Dziwnym trafem zawsze jest okres który za parę dni się kończy. Czyli wydzwaniasz te swoje 19 czy 29 czy 38 zł i nagle wchodzisz w nowy okres rozliczeniowy i licznik bije od nowa :-) W ten sposób zapłaciłeś za 3 dni tyle co za cały miesiąc. Przy takiej ilości klientów to niezły zastrzyk finansowy oczywiście nju wyśle ci setki sms po aktywowaniu karty "witaj w nju, ustawienia, włącz i wyłącz telefon a dostaniesz logo itp" jednak nigdy nie wyślą Ci tego do jakiego okresu rozliczeniowego zostałeś przypisany !

 #704216  autor: user_delete27
 15 mar 2014, 15:24
Lampart, A nie łaska wejść na stronę internetową i sprawdzić swój okres rozliczeniowy? Rozumiem że w Twojej poprzedniej sieci dostałeś taką informację? Jaka to była sieć jeżeli można wiedzieć? Nju to oferta internetowa i wszystko załatwia się poprzez ich stronę więc przy sprawdzeniu wydatków można z łatwością stwierdzić jaki okres rozliczeniowy nas obowiązuje.
Pierwszy link z googla : http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury ... -njumobile

 #704220  autor: KA
 15 mar 2014, 16:23
Pod tym względem nju jest super przejrzyste! Teraz jestem w Plusie - ich obsługa online jest dużo mniej zrozumiała. Nawet po połapaniu się w tym wszystkim i tak nie mam pełnej kontroli, bo w pewnych ofertach (w tym mojej) nie ma informacji o zużyciu pakietu internetowego i zostało mi to potwierdzone kilkakrotnie przez obsługę (tak ma być).

 #704549  autor: bozuch
 17 mar 2014, 21:27
A jak to jest jeśli przejdę do nju to jak to jest jakbym potem chciał się przenieść do innej sieci. Bo słyszałem że umowa bezterminowa tzn. że albo zostaję w nju na stałe albo koniec z numerem. Czyli że nie można zmienić sieci. czy to prawda?
  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8