wczoraj złożyliśmy wypowiedzenie dla umowy żony, warte podkreślenia są kompetencje pracowników salonu orange - najpierw Pani powiedziała że nie można złożyć wypowiedzenia w salonie tylko trzeba wysłać pocztą, po mojej zdecydowanej ingerencji Pani przyznała że trzeba zadzwonić na jakąś sekcję .. czegoś tam... żeby złożyć wypowiedzenie - a więc żona powiedziała że ok, możemy dzwonić... no to z wielkim trudem ale Pani połączyła... zapewne z DUK, gdzie na argumenty żony że chce abonament no limit z internetem - chodziło o ten 89.98, to Pani z DUK najpierw zaproponowała jakiś abonament za 50zł z dużo mniejszym zakresem usług... Jak żona dobitnie wyjaśniła że oczekuje oferty 89,98 z rabatem to dowiedziała się że takich możliwości nie ma... a więc żona kulturalnie wyjaśniła że w takim razie składa wypowiedzenie i tyle w temacie... rozmowa została zakończona... jeszcze zapomniałem dodać że Pani z salonu straszyła żonę że przecież straci numer itd.. i jakoś dziwnie na mnie patrzyła że przecież mamy prawie 3 mies. na decyzję np o przeniesieniu numeru do innej sieci...
w każdym razie zostało jeszcze 2,5 miesiąca do końca umowy także spokojnie czekamy na sensowną ofertę z DUK albo kody z Groupona

niemniej jednak każdemu wybierającemu się do salonu orange życzę spotkania z przyjemniejszymi i bardziej kompetentnymi pracownikami
