Logika tego wywodu jest następująca: skoro konkurenci produkują buty z dziurą w podeszwie to ja ... będę robił podobnie. A że jest ta dziura to ... to jest kłopot klienta.Plushowy_Przemyslaw pisze:No właśnie ma bo szukając lepszych ofert i chcąc przenieść numer czeka nas taka sama procedura i podobny termin oczekiwania wraz z opłatą abonamentówPlushowy_Przemyslaw pisze:Jakie to ma znaczenie czy podobnie jest u innych operatorów?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Masz rację ale tak naprawdę do każdej dziedziny życia można to podpiąć.
Nie oszukujmy się operatorzy zawsze działają na swoją korzyść i tak będzie zawsze.
Ale skoro plush i plus jest taki zły ?
To zaproponuj lub podpowiedź z jakiego operatora Ty korzystasz lub będziesz korzystał.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Nie oszukujmy się operatorzy zawsze działają na swoją korzyść i tak będzie zawsze.
Ale skoro plush i plus jest taki zły ?
To zaproponuj lub podpowiedź z jakiego operatora Ty korzystasz lub będziesz korzystał.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
I co, te komunały mają mnie uczynić zadowolonym klientem?Plushowy_Przemyslaw pisze:Masz rację ale tak naprawdę do każdej dziedziny życia można to podpiąć.
Nie oszukujmy się operatorzy zawsze działają na swoją korzyść i tak będzie zawsze.
Ale skoro plush i plus jest taki zły ?
To zaproponuj lub podpowiedź z jakiego operatora Ty korzystasz lub będziesz korzystał.
Nie gniewaj się ale wypisywanie takich rzeczy nie jest warte żadnych pieniędzy.
Nie dostałem za to ani grosza to moja osobista opinia
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Sprawdzałem u siebie i np. w whatsapp 600 wiadomości tekstowych to 3 MB transferu.TomLee pisze:Darmowy transfer danych w social media obejmuje tylko wysyłanie wiadomości tekstowych i ich przeglądanie. Wysyłanie plików, dzwonienie, video, wchodzenie na strony znajomych i wszystko inne wiąże się z pobieraniem danych. Ile więc można miesięcznie na tym zaoszczędzić? Tak mniej więcej
Hej, niezła dyskusja a ja właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru...
Ważne pytanie: Ktoś wie po co muszę przy zam. podać w danych kontaktowych: "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" ?
Myślałem, że podam żony a za chwilę przy przenoszeniu Jej numeru swój ale czy przez to nie namieszam...?
Pozdro

Ważne pytanie: Ktoś wie po co muszę przy zam. podać w danych kontaktowych: "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" ?
Myślałem, że podam żony a za chwilę przy przenoszeniu Jej numeru swój ale czy przez to nie namieszam...?

Pozdro
rozumiem że jak przeniosę 2 karty z nju na kartę oraz 2 z nju na abo. do plusha za 25zł bez lojalki to będę płacił 4x20zł ???
Tak. O ile wszystkie numery są na identyczne dane.
W zakładce "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" należy wpisać dowolny numer kontaktowy. Podanie go oraz adresu e-mail ułatwia wzajemną komunikację w sprawie zamówienia.
I faktycznie musi być inny? Przecież to bardzo uciążliwe w przypadku gdy ma się (a zazwyczaj tak jest) 1 numer tel personalnie, ewentualnie 2 w domu...Specjalista_Plus pisze:W zakładce "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" należy wpisać dowolny numer kontaktowy. Podanie go oraz adresu e-mail ułatwia wzajemną komunikację w sprawie zamówienia.
W niedzielę złożyłem zmówienia na przeniesienie 4 numerów. Dzisiaj dostałem informację że 3 są w drodze a na 4 nałożyli kaucję i nie mogą zrealizować zamówienia. Miałemu kiedyś internet, telewizję, płaciłem na czas, nie zalegam z płatnościami i taki zonk. Nie rozumiem polityki tej firmy i chyba nie podpiszę żadnej umowy. Poszukam gdzie indziej.
A ta kaucja to ile?
Nie podano powodu?
Nie podano powodu?
nie mam pojęcia i raczej się nie dowiem 
"Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:
Znajdź salon Plusa
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl "

"Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:
Znajdź salon Plusa
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
www.plus.pl "
Plush Abo które nie jest dostępne w salonie Plusa odsyła do salonu Plusa, ciekawe...
Też mnie to zaciekawiło, dzwoniłem na infolinię ale jak to zwykle bywa nic nie załatwiłem, napisałem na emaila, czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że szybciej odpiszą niż kurier przyjedzie bo będe go musiał odesłać z kwitkiem
W ostateczności zapytaj tutaj:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=22848
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=22848
Z zamówieniem czwartego numeru trzeba było chwilę poczekać. Niestety to już kolejny przypadek o którym słyszę, że trzy umowy przeszły bez problemu, a w czwartej chcą kaucji.
@Specjalista_Plus, to absurdalne, że na umowach bez telefonu, na czas nieokreślony żądacie kaucji. Nawet jeżeli są zamawiane w jednym czasie, to i tak jest to głupota.
@Specjalista_Plus, to absurdalne, że na umowach bez telefonu, na czas nieokreślony żądacie kaucji. Nawet jeżeli są zamawiane w jednym czasie, to i tak jest to głupota.
Dla mnie jakaś paranoja, albo przeniosę 4 albo wcale.
Od rana dzwonię i piszę a plus odsyła mnie do regulaminu z którego nic nie wynika i do udania się do punktu celem wpłacenia kaucji. Gdybym chciał brać w punkcie to od razu bym tam poszedł.
Nikt nawet nie raczy powiedzieć w czym jest problem.
Od rana dzwonię i piszę a plus odsyła mnie do regulaminu z którego nic nie wynika i do udania się do punktu celem wpłacenia kaucji. Gdybym chciał brać w punkcie to od razu bym tam poszedł.
Nikt nawet nie raczy powiedzieć w czym jest problem.
Epiotr: Czy sprawa z zamówieniem się wyjaśniła? Jeśli nie to podaj proszę numer tego zamówienia.
Tyre23:Przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Tyre23:Przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Dzisiaj rano po kolejnej porcji emaili z bok plusa wreszcie decyzja o kaucji została odwołana , tak przynajmniej mnie poinformowano a wysyłka zablokowanego zamówienia ma nastąpić w dniu jutrzejszym.