• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 37
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 37
 #935424  autor: darekkkkkk
 29 cze 2017, 19:02
Plushowy_Przemyslaw pisze:
Plushowy_Przemyslaw pisze:Jakie to ma znaczenie czy podobnie jest u innych operatorów?
No właśnie ma bo szukając lepszych ofert i chcąc przenieść numer czeka nas taka sama procedura i podobny termin oczekiwania wraz z opłatą abonamentów


Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Logika tego wywodu jest następująca: skoro konkurenci produkują buty z dziurą w podeszwie to ja ... będę robił podobnie. A że jest ta dziura to ... to jest kłopot klienta.
 #935425  autor: Plushowy_Przemyslaw
 29 cze 2017, 19:10
Masz rację ale tak naprawdę do każdej dziedziny życia można to podpiąć.
Nie oszukujmy się operatorzy zawsze działają na swoją korzyść i tak będzie zawsze.
Ale skoro plush i plus jest taki zły ?
To zaproponuj lub podpowiedź z jakiego operatora Ty korzystasz lub będziesz korzystał.



Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 #935848  autor: darekkkkkk
 01 lip 2017, 13:40
Plushowy_Przemyslaw pisze:Masz rację ale tak naprawdę do każdej dziedziny życia można to podpiąć.
Nie oszukujmy się operatorzy zawsze działają na swoją korzyść i tak będzie zawsze.
Ale skoro plush i plus jest taki zły ?
To zaproponuj lub podpowiedź z jakiego operatora Ty korzystasz lub będziesz korzystał.
I co, te komunały mają mnie uczynić zadowolonym klientem?

Nie gniewaj się ale wypisywanie takich rzeczy nie jest warte żadnych pieniędzy.
 #935880  autor: qcom
 01 lip 2017, 16:15
TomLee pisze:Darmowy transfer danych w social media obejmuje tylko wysyłanie wiadomości tekstowych i ich przeglądanie. Wysyłanie plików, dzwonienie, video, wchodzenie na strony znajomych i wszystko inne wiąże się z pobieraniem danych. Ile więc można miesięcznie na tym zaoszczędzić? Tak mniej więcej
Sprawdzałem u siebie i np. w whatsapp 600 wiadomości tekstowych to 3 MB transferu.
 #935991  autor: tbfvrs
 02 lip 2017, 11:41
Hej, niezła dyskusja a ja właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru...:)
Ważne pytanie: Ktoś wie po co muszę przy zam. podać w danych kontaktowych: "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" ?
Myślałem, że podam żony a za chwilę przy przenoszeniu Jej numeru swój ale czy przez to nie namieszam...? :)

Pozdro
 #936050  autor: epiotr
 02 lip 2017, 15:16
rozumiem że jak przeniosę 2 karty z nju na kartę oraz 2 z nju na abo. do plusha za 25zł bez lojalki to będę płacił 4x20zł ???
 #936316  autor: tbfvrs
 03 lip 2017, 18:20
Specjalista_Plus pisze:W zakładce "Podaj numer telefonu inny niż numer przenoszony" należy wpisać dowolny numer kontaktowy. Podanie go oraz adresu e-mail ułatwia wzajemną komunikację w sprawie zamówienia.
I faktycznie musi być inny? Przecież to bardzo uciążliwe w przypadku gdy ma się (a zazwyczaj tak jest) 1 numer tel personalnie, ewentualnie 2 w domu...
 #936437  autor: epiotr
 04 lip 2017, 09:30
W niedzielę złożyłem zmówienia na przeniesienie 4 numerów. Dzisiaj dostałem informację że 3 są w drodze a na 4 nałożyli kaucję i nie mogą zrealizować zamówienia. Miałemu kiedyś internet, telewizję, płaciłem na czas, nie zalegam z płatnościami i taki zonk. Nie rozumiem polityki tej firmy i chyba nie podpiszę żadnej umowy. Poszukam gdzie indziej.
 #936443  autor: epiotr
 04 lip 2017, 09:51
nie mam pojęcia i raczej się nie dowiem ;-)



"Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:

Znajdź salon Plusa


Za powstałe trudności przepraszamy.

Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa

www.plus.pl "
 #936449  autor: epiotr
 04 lip 2017, 10:01
Też mnie to zaciekawiło, dzwoniłem na infolinię ale jak to zwykle bywa nic nie załatwiłem, napisałem na emaila, czekam na odpowiedź. Mam nadzieję że szybciej odpiszą niż kurier przyjedzie bo będe go musiał odesłać z kwitkiem
 #936570  autor: tyre23
 04 lip 2017, 19:41
Z zamówieniem czwartego numeru trzeba było chwilę poczekać. Niestety to już kolejny przypadek o którym słyszę, że trzy umowy przeszły bez problemu, a w czwartej chcą kaucji.
@Specjalista_Plus, to absurdalne, że na umowach bez telefonu, na czas nieokreślony żądacie kaucji. Nawet jeżeli są zamawiane w jednym czasie, to i tak jest to głupota.
 #936592  autor: epiotr
 04 lip 2017, 21:29
Dla mnie jakaś paranoja, albo przeniosę 4 albo wcale.
Od rana dzwonię i piszę a plus odsyła mnie do regulaminu z którego nic nie wynika i do udania się do punktu celem wpłacenia kaucji. Gdybym chciał brać w punkcie to od razu bym tam poszedł.
Nikt nawet nie raczy powiedzieć w czym jest problem.
 #936730  autor: Specjalista_Plus
 05 lip 2017, 14:33
Epiotr: Czy sprawa z zamówieniem się wyjaśniła? Jeśli nie to podaj proszę numer tego zamówienia.
Tyre23:Przed wydaniem zgody na realizację umowy (aktywację numeru) nasz Dział Aktywacji weryfikuje dane Klienta. Jeżeli ta weryfikacja jest negatywna, wyznaczana jest kaucja. Przyczyny mogą być różne - od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
 #936735  autor: epiotr
 05 lip 2017, 14:57
Dzisiaj rano po kolejnej porcji emaili z bok plusa wreszcie decyzja o kaucji została odwołana , tak przynajmniej mnie poinformowano a wysyłka zablokowanego zamówienia ma nastąpić w dniu jutrzejszym.
  • Strona 9 z 37
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 37
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 37