• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 57 z 208
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 208
 #401336  autor: awa2001
 27 kwie 2010, 13:17
Przypominam Wam, ze od poniedziałku nie bedzie już Orange abonament, jesli komuś zalezy na ofercie z podwojeniem, to warto to zrobic do konca tygodnia.
Na dniach wchodzą do nas nowe telefony, salony juz mają:
Samsung Monte, Samsung Solid, SE Elm i LG GD880 mini ( godny polecenia bo ma juz pełny Flash i HTML5)

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #401364  autor: hans1054
 27 kwie 2010, 15:19
awa2001



To znaczy że przedłużać umowy w starym abonamencie nie będzie już można odpisz???

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #401368  autor: awa2001
 27 kwie 2010, 15:32
bedzie mozna zostac na tym na czym sie jest lub na delfinach, nie bedzie mozna będąc np. na Nowym Twoim Planie przejsc na Orange abonament
mała poprawka, podobno juz nie mozna przejsc na Orange abonament, mozna tylko na nim pozostac.

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #401382  autor: nataliaa_88
 27 kwie 2010, 16:38
Witam,
w grudniu 2009r przedłużyłam umowę w orange telefonicznie przez konsultanta , a raczej przeszłam z mixa 25 na orange abonament 35. Umowa mixa skończyła mi się 7.03.2010, a od nowego okresu rozliczeniowego, czyli od 16.03. miałam mieć wprowadzony nowy abonament, ale z powodu błędu w systemie orange abonament został wprowadzony dopiero 16.04.2010r. Z tego względu musiałam zapłacić 25zł za okres 16.03.2010-15.04.2010. 22.04. otrzymałam fakturę za orange abonament za okres 16.03.-15.04 na kwotę 53,01zł. 35zł abonamet + 18zł za usługę Wszyscy w orange 18 (w umowie mam 100% rabat na tą usługę więc powinna być darmowa) + 0,01zł odsetek za opóźnienie w uregulowaniu płatności (data zaksięgowania 01.04.2010, a data naliczania odsetek 02.04.2010r więc nie wiem za co te odsetki). Nie wiem z jakiej racji dostałam fakturę za coś czego nie miałam... Wysłałam reklamację do orange i od konsultanta wiem, że została ona pozytywnie rozpatrzona. Powiedział mi również, że faktury za abonament są naliczane w formie przedpłaty, czyli abonament muszę zapłacić z góry, a ewentualne przekroczenia abonamenty będą doliczane do następnych faktur. A wszyscy, których znam i mają abonament w orange dostają fakturę zawsze na koniec okresu rozliczeniowego, a nie na początku. Może mi to ktoś wyjaśnić jak to jest w końcu z tymi fakturami?

 #401386  autor: krzsos
 27 kwie 2010, 16:44
awa2001 pisze:bedzie mozna zostac na tym na czym sie jest lub na delfinach, nie bedzie mozna będąc np. na Nowym Twoim Planie przejsc na Orange abonament
mała poprawka, podobno juz nie mozna przejsc na Orange abonament, mozna tylko na nim pozostac.
a jak z moim pyt. które zadałem na prv. ?

 #401450  autor: johnq
 27 kwie 2010, 23:00
Na Orange abonament nie można już migrować (tylko pozostać przy tym planie taryfowym), a przy przedłużeniu z z telefonem w Orange abonament nie ma już podwojenia od kilku dni. Solid i 6303i już są - dostępne tylko w nowym planach taryfowych.

 #401456  autor: cesarz
 27 kwie 2010, 23:18
Robią tak aby przechodzić na nowe taryfy.

CNN

 #401470  autor: johnq
 28 kwie 2010, 07:40
To chyba oczywiste, że głównym ich celem jest migracja jak największej liczby osób do nowych planów taryfowych :wink:

 #401473  autor: krzsos
 28 kwie 2010, 08:21
johnq pisze:Na Orange abonament nie można już migrować (tylko pozostać przy tym planie taryfowym), a przy przedłużeniu z z telefonem w Orange abonament nie ma już podwojenia od kilku dni. Solid i 6303i już są - dostępne tylko w nowym planach taryfowych.
a to ci numer odpowiedziałeś na pyt. które zadałem awa 2001 :roll: , no cóż poczekamy jeszcze trochę i zobaczymy co dalej

 #401697  autor: Sues
 29 kwie 2010, 17:54
Może mi ktoś wytłumaczyć na czym polega usługa "100% rabatu na SMS do wszystkich"?

 #401700  autor: cesarz
 29 kwie 2010, 18:25
Myślę że koszt usługi to 0 zł. Dostajesz smsy do wszystkich jako bonus , czy na cały okres umowy ? Napisz więcej.

CNN

 #401702  autor: Sues
 29 kwie 2010, 18:32
No właśnie rozmawiałam z konsultantem, dostałam 6000 minut/5numerów, dodatkowe minuty do orange, rabat na telefon i właśnie dostaje smsa i patrze "rabat 100% na smsy do wszystkich" przez cały okres umowy, on mi nic nie powiedział, więc na pewno za darmo, tylko nie wiem na czym to polega?

 #401713  autor: awa2001
 29 kwie 2010, 19:28
masz dodatkowe smsy do wszystkich sieci, w 1 mies. 60, w 2 mies.70 od 3 mies do konca umowy 80 smsow

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #401739  autor: cesarz
 29 kwie 2010, 22:54
Te 6000tyś minut to przy abo od 59zł w górę jest normalne , dopiero dodatki - 75 min do Orange i 80 sms do wszystkich robią umowę korzystną .

CNN

 #401747  autor: Sues
 29 kwie 2010, 23:42
A do tego dostalam rabat 150zł na telefon więc jestem zadowolona :)

 #401765  autor: cesarz
 30 kwie 2010, 09:38
Jest w końcu osoba szczęśliwa - Sues :mrgreen: .

CNN

 #401767  autor: theWitcher
 30 kwie 2010, 10:09
Migracja do delfina, telefon, rabat na niego i jeszcze dwie usługi?

Nie uwierzę dopóki nie zobaczę ;)

 #401819  autor: awa2001
 30 kwie 2010, 16:41
hm, jesli tak jest to rzeczywiscie rewelacja;)

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #401823  autor: malony
 30 kwie 2010, 16:52
Hm no wlasnie jak to jest? bo ja narazie dostalem jako oferty przedluzeniowe na delfin 150 tylko znizke na aparat bez zadnych dodatkowych pakietow czy tez pakietow czesciowo platnych(po zbonifikowaniu)..:(
pozdr
rafal

 #401830  autor: Phoenix_eu
 30 kwie 2010, 19:00
Witam.
W jaki sposób można się dowiedzieć, jakie warunki mi przysługują przy przedłużaniu umowy przy planie mix optymalny? Ani telefonicznie, ani w salonie nie są w stanie udzielić mi żadnych informacji.
Chyba coś w tym temacie się pozmieniało, gdyż ok 3 miesięcy temu nie było problemu z migracją.
Dodam, że umowę mam otwartą.
  • Strona 57 z 208
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 208
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 208