• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 182
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 182

 #489703  autor: pakierhakierxd
 16 lip 2011, 14:01
Tak ale jak weźmiesz wyższy abonament :D

Pozdrawiam :)

 #489972  autor: Tajemniczy28
 17 lip 2011, 19:51
I dodatkowo ten abonament będzie bez promocyjnych cen czyli np abonament 69 normalnie w cenie 59 a tu płacisz 69. Żadna mi radocha.

 #490132  autor: dusk
 18 lip 2011, 13:08
Tajemniczy28 pisze:To,nic, dzwoń jeszcze raz pod *500,odbierze inny,lub przekieruje Cie do działu utrzymania,odbierze inny i wejdzie na twe konto i przedłużysz,ceny tel są nienegocjowalne, przez konsultanta dostaniesz to co wybierzesz jak wchodzisz na play.pl i do abonamentu i wybierasz że dla obecnych klientów,tak wchodzisz by być obecnym klientem,poza tym pamiętaj jest cennik dla tzw replay, jest mało rewelacji ale niektóre telefony potrafią zejść z ceny wiec na ten cennik się powołuj.Możesz wejść też na play.pl na swekonto i ze swego konta napisać zgłoszenie to ktoś zadzwoni.
ogolnie to nie wiem co napisales
i z mojego posta chyba jasno wynika ze zostawilem im numer aby do mnie zadzwonili i przedstawili mi oferte a nie poinformowali mnie ze konczy mi sie umowa...

 #490174  autor: Tajemniczy28
 18 lip 2011, 16:30
Zadzwoń sam połączą niech Cie z działem przedłużenia umów wejdą w konto i będziesz wiedział co możesz wziąć, to proste. Ja dziś tak dzwoniłem. i uważaj na konsultantów play z tego forum,jeden znich mi wcisnął zamiast przedłużenia umowy nową aktywację, na szczęście nie dałem się naciągnąć co i Tobie radzę.pozdr.

 #490177  autor: dusk
 18 lip 2011, 16:36
Tajemniczy28 pisze:Zadzwoń sam połączą niech Cie z działem przedłużenia umów wejdą w konto i będziesz wiedział co możesz wziąć, to proste. Ja dziś tak dzwoniłem. i uważaj na konsultantów play z tego forum,jeden znich mi wcisnął zamiast przedłużenia umowy nową aktywację, na szczęście nie dałem się naciągnąć co i Tobie radzę.pozdr.
nie chcieli miec mnie dalej u siebie to ich problem
dzis wyslalem rezygnacje i ide do orange ;]

 #490182  autor: pakierhakierxd
 18 lip 2011, 17:09
Niedługo dostaniesz list lub telefon w sprawie przedłużenia z rabatem :D

Pozdrawiam :)

 #490184  autor: derbixxx
 18 lip 2011, 17:16
Taaaa..... bardzo Go ta oferta wcale nie zaskoczy.... ja właśnie rezygnowałem i nic ciekawego mi nie zaproponowali, nawet po złożeniu rezygnacji... w Plusie to kiedyś wydzwaniali, a w Play'u nic.... zero chęci utrzymania klienta...

 #490266  autor: Tajemniczy28
 18 lip 2011, 21:20
Wy to normalnie jak dzieci, królewicze jacyś normalnie nie mogę, jak nie zadzwoni to wielki lament że łaskawie to oni nie zadzwonili, takich jak wy są tysiące jeśli nie setki, marudzicie że nie ma rabatu, macie tu:
http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html

dostajecie rabaty na abo i dodatkowo myślę że to nie jest mało, poszukajcie dokładniej na stronie.

tu macie jeszcze wieksze rabaty i nie marudzić:

http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html

 #490307  autor: dusk
 18 lip 2011, 23:35
Tajemniczy28 pisze:Wy to normalnie jak dzieci, królewicze jacyś normalnie nie mogę, jak nie zadzwoni to wielki lament że łaskawie to oni nie zadzwonili, takich jak wy są tysiące jeśli nie setki, marudzicie że nie ma rabatu, macie tu:
http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html

dostajecie rabaty na abo i dodatkowo myślę że to nie jest mało, poszukajcie dokładniej na stronie.

tu macie jeszcze wieksze rabaty i nie marudzić:

http://www.play.pl/pl/promocja/dla-prze ... index.html
pozdro bo mi akurat zalezy na rabacie na telefon a nie abo bo tego za 45zł jeszcze nigdy calego nie zuzylem -.-

 #490519  autor: emil89
 19 lip 2011, 19:19
Witam chciał bym się spytać czy w play jest możliwość negocjacji cen telefonów.
Przedłużam abonament już 3 raz za kazdym razem biore wiekszy a oni z łaski mi dorzucają 100 min i tyle mówią mi że nic wiecej nie da rady. Mówie im żeby sie bardziej postarali jak chcą zatrzymać stałęgo klienta i że chce HTC desire z w promocyjnej cenie które kosztuje 259 zl w abonamencie htc all incusive 85 a oni ze ceny telefonów nie sa do negocjacji :/
Ktoś coś doradzi?

 #490637  autor: klawoj
 20 lip 2011, 11:06
Witam,

Mam pytanie o przedłużenie umowy w taryfie firmowej bez telefonu.
Czy oferta dla przedłużających:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/dla- ... index.html
różni się czymkolwiek od oferty standardowej??:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play ... index.html
czy można w przypadku przedłużenia liczyć na jakieś bonusy ?

 #491169  autor: SokolKce
 22 lip 2011, 11:21
Witam, chciałem w skrócie przedstawić moją sprawę i zapytać czy jest szansa uzyskania rabatu. Otóż:
23 maja udałem się do salony żeby przedłużyć kończąca się na początku grudnia umowę z taryfą One Play 65 na taryfę All Inclusive Max 85. Poinformowałem Pana z salonu, że chcę przedłużyć umowę w taryfie All Inclusive Max 85 za 75zł. Pan ładnie przedstawił mi wszystkie warunki, liczby minut, smsów, a nawet poinformował o tym, że po pół roku muszę wyłączyć pakiet promocyjny 100 minut do wszystkich sieci. Wszystko zgadzało się z tym co przeczytałem wcześniej na stronie więc podpisaliśmy aneks. Już pierwszy rachunek jaki otrzymałem wydawał mi się zawyżony o jakieś 10zł ale w związku z tym, że było to jeszcze "zmieszanie" dwóch abonamentów i informacji Pani z BOKu, że wszystko jest dobrze policzone odpuściłem. Drugi rachunek jaki przyszedł nie pozostawił już żadnych złudzeń, w rubryce abonament widnieje kwota 69zł (czyli bez rabatu 14,49%, który jest przyznawany w taryfie RePlay All Inclusive Max zgodnie z punktem 4.d. regulaminu tej taryfy z dnia 20.05). Zgłosiłem reklamację przez P24 powołując się właśnie na ten regulamin. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że przedłużyłem umowę na warunkach opisanych w regulaminie oferty RePlay All Inclusive Max limitowana B 19.05 i według tego regulaminu rabat nie przysługuję. Udałem się na stronę Play, żeby odszukać ów regulamin ale go nie znalazłem. Zadzwoniłem więc do BOK, wyjaśniłem Pani jaka jest sprawa i zapytałem gdzie jest ten regulamin... Pani zajęło ok. 10 minut żeby poszukać po czym poinformowała mnie, że na stronie takiego regulaminu nie ma ale jeżeli udam się do ich salonu to napewno go dostanę. Na moje drugie pytanie dlaczego umowa została przedłużona w jakiejś taryfie, której nie ma wogóle na ich stronie a nie w tej która jest jako jedyna możliwa do wyboru przy przedłużaniu umowy Pani odpowiedziała, że jeżeli umowa została przedłużona nie w takiej taryfie jakiej ja chciałem to powinienem udać się do salonu, w którym przedłużałem umowę i złożyć tam reklamację.
I tu teraz pytanie do Was. Czy jest szansa żeby uznali winę pracownika Play? Słyszałem/czytałem gdzieś, że takie oferty (bez rabatu) są dostępne już po roku obowiązywania umowy. Czy jednak nie jest w obowiązku pracownika Play poinformowanie, że oferta ze strony internetowej nie jest jeszcze dla mnie dostępna? Tymbardziej, że w regulaminie tej oferty nie ma żadnej wzmianki o tym kiedy najwcześniej można podpisać taki aneks i ja dokładnie powiedziałem Panu z salonu czego oczekuję i na jakich warunkach. Jest sens "szarpać" się o to z Play czy może udać się od razu do jakiegoś rzecznika? A może ktoś z Was był w podobnej sytuacji, nic nie wskórał i nie warto się z nimi "szarpać"?

 #491636  autor: matig89
 24 lip 2011, 00:58
SokolKce pisze: I tu teraz pytanie do Was. Czy jest szansa żeby uznali winę pracownika Play? Słyszałem/czytałem gdzieś, że takie oferty (bez rabatu) są dostępne już po roku obowiązywania umowy. Czy jednak nie jest w obowiązku pracownika Play poinformowanie, że oferta ze strony internetowej nie jest jeszcze dla mnie dostępna? Tymbardziej, że w regulaminie tej oferty nie ma żadnej wzmianki o tym kiedy najwcześniej można podpisać taki aneks i ja dokładnie powiedziałem Panu z salonu czego oczekuję i na jakich warunkach. Jest sens "szarpać" się o to z Play czy może udać się od razu do jakiegoś rzecznika? A może ktoś z Was był w podobnej sytuacji, nic nie wskórał i nie warto się z nimi "szarpać"?
jesli chodzi o taryfe, ktora otrzymales, rzeczywiscie jest to taryfa dla przedluzajacych umowe, ktora przysluguje wszystkim juz po roku od podpisania umowy i ktora nie zawiera zadnych rabatow... jesli podasz maila to w wolnej chwili podesle Ci regulamin... skoro umowa konczy Ci sie w grudniu normalne przedluzenie mialbys dostepne dopiero jakos we wrzesniu... jesli rzeczywiscie jest tak jak mowisz to ewidentnie zostales oszukany wiec mozesz skladac reklamacje... na umowie masz wszystkie dane pracownika podpisujacego umowe :) tylko niestety chociaz pracuje w Play nie wiem jak wyglada rozpatrywanie takich reklamacji :) niby 10 zl m-cznie przez cala umowe daje 240 zl wiec to nie jest wielka szkodliwosc czynu ale chodzi o sam fakt tego ze zostales oszukany...

co do wczesniejszych postow o ceny telefonu: jasne ze kazdy chcialby najlepiej dostac nieograniczony abonament za 1 zl i do tego najlepiej za darmo kazdy telefon :) ale tak pieknie nie ma... jedyna mozliwosc zejscia z ceny ktoregos telefonu pojawia sie jesli konsultant sam dobrowolnie dorzucie do niego czesc swojej prowizji... ale oplaca sie to dopiero przy wiekszej ilosci telefonow lub ew. przy mega duzym abonamencie wiec jesli posiadacie tylko jeden i to w dodatku najmniejszy nie liczcie na to :) chyba ze macie znajomego, ktory nie chce na Was zarabiac i da Wam promocje :)

Doradca Biznesowy Play
poszukujesz oferty dla siebie, zglos sie: http://doradcaplay.xgsm.pl
zapraszam tez na strone: www.doradcabiznesowyplay.dl.pl

 #491664  autor: Adamos88
 24 lip 2011, 11:47
Takie głupie pytanie. Ile procent od telefonu ma pracownik w salonie P? Z tego co wiem na HTC dostawali 20zł od sprzedaży tych HTC w promocji co była. Jesli ktoś byłby łaskaw to proszę o odpowiedź, nawet na PW.

 #491826  autor: pakierhakierxd
 24 lip 2011, 22:27
Ciekawe czy to nie jest objęte tajemnicą telekomunikacyjną :P

Pozdrawiam :)

 #492006  autor: SokolKce
 25 lip 2011, 14:43
matig89 pisze:
SokolKce pisze: I tu teraz pytanie do Was. Czy jest szansa żeby uznali winę pracownika Play? Słyszałem/czytałem gdzieś, że takie oferty (bez rabatu) są dostępne już po roku obowiązywania umowy. Czy jednak nie jest w obowiązku pracownika Play poinformowanie, że oferta ze strony internetowej nie jest jeszcze dla mnie dostępna? Tymbardziej, że w regulaminie tej oferty nie ma żadnej wzmianki o tym kiedy najwcześniej można podpisać taki aneks i ja dokładnie powiedziałem Panu z salonu czego oczekuję i na jakich warunkach. Jest sens "szarpać" się o to z Play czy może udać się od razu do jakiegoś rzecznika? A może ktoś z Was był w podobnej sytuacji, nic nie wskórał i nie warto się z nimi "szarpać"?
jesli chodzi o taryfe, ktora otrzymales, rzeczywiscie jest to taryfa dla przedluzajacych umowe, ktora przysluguje wszystkim juz po roku od podpisania umowy i ktora nie zawiera zadnych rabatow... jesli podasz maila to w wolnej chwili podesle Ci regulamin... skoro umowa konczy Ci sie w grudniu normalne przedluzenie mialbys dostepne dopiero jakos we wrzesniu... jesli rzeczywiscie jest tak jak mowisz to ewidentnie zostales oszukany wiec mozesz skladac reklamacje... na umowie masz wszystkie dane pracownika podpisujacego umowe :) tylko niestety chociaz pracuje w Play nie wiem jak wyglada rozpatrywanie takich reklamacji :) niby 10 zl m-cznie przez cala umowe daje 240 zl wiec to nie jest wielka szkodliwosc czynu ale chodzi o sam fakt tego ze zostales oszukany...
Dzięki za odpowiedź. Regulamin już mam, udałem się do gościa u którego przedłużałem umowę. Oczywiście on twierdzi, że napewno wspominał, że jest to oferta bez tych rabatów. Co ciekawe w tym regulaminie, pkt 23 bodajże jest zapis, że regulamin ten jest dostępny na stronie Play. Nic z tych rzeczy i próżno go szukać na ich stronie. A przy przedłużaniu umowy tego regulaminu nie dostałem, tylko sam aneks. Tak jak piszesz, nie są to jakieś duże pieniądze i tak czy siak przedłużyłbym tą umowę raczej ale wkurzyłem się trochę, że gość zataił fakt że to jest inna oferta niż ta ze strony i jednak te 240zł wolałbym np. przeznaczyć na telefon przy kolejnym przedłużaniu. Jeszcze raz dzięki za odzew, sprawę chyba odpuszczę bo jakoś nie mam ochoty na bieganie po sądach czy rzecznikach za 240zł. Zajęłoby to napewno mnóstwo czasu, a wiadomo że czas to pieniadz.
Pozdrawiam

 #492302  autor: Controverse
 26 lip 2011, 22:13
Ile średnio czekaliście na kuriera, korzystając z RePlaya? Zamówiłem w piątek, a do dzisiaj przesyłka nie została wysłana.

 #492668  autor: emitar
 28 lip 2011, 10:16
SokolKce pisze:Dzięki za odpowiedź. Regulamin już mam, udałem się do gościa u którego przedłużałem umowę. Oczywiście on twierdzi, że napewno wspominał, że jest to oferta bez tych rabatów. Co ciekawe w tym regulaminie, pkt 23 bodajże jest zapis, że regulamin ten jest dostępny na stronie Play. Nic z tych rzeczy i próżno go szukać na ich stronie. A przy przedłużaniu umowy tego regulaminu nie dostałem, tylko sam aneks. Tak jak piszesz, nie są to jakieś duże pieniądze i tak czy siak przedłużyłbym tą umowę raczej ale wkurzyłem się trochę, że gość zataił fakt że to jest inna oferta niż ta ze strony i jednak te 240zł wolałbym np. przeznaczyć na telefon przy kolejnym przedłużaniu. Jeszcze raz dzięki za odzew, sprawę chyba odpuszczę bo jakoś nie mam ochoty na bieganie po sądach czy rzecznikach za 240zł. Zajęłoby to napewno mnóstwo czasu, a wiadomo że czas to pieniadz.
Pozdrawiam
Mam pytanie podpisałeś umowę na 2 lata i wziąłeś nowy telefon czy zmieniłeś tylko abonament ? Bo z tego co mi się wydaje przy zmianie tylko abonamentu na wyższy czas jego obowiązywania jest do końca trwania poprzedniej umowy.


Przy korzystaniu z replaya jest możliwość zamiany (jeśli dobrze pamiętam 70min) na jakiś pakiet sms, odpowiadający kwocie pakietu 70min ?

 #492746  autor: trus1991
 28 lip 2011, 15:55
Witam,

nie orientuje się ktoś jak wygląda dostępność HTC Desire Z w PLAY?
Bo dziś na play.pl jest tylko opcja "zamów przez telefon". Czy PLAY planuje w jakimś czasie dostawy tego telefonu? Bo chcę przedłużyć umowę z tym telefonem :)

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #492982  autor: SokolKce
 29 lip 2011, 13:26
emitar pisze:
SokolKce pisze:Dzięki za odpowiedź. Regulamin już mam, udałem się do gościa u którego przedłużałem umowę. Oczywiście on twierdzi, że napewno wspominał, że jest to oferta bez tych rabatów. Co ciekawe w tym regulaminie, pkt 23 bodajże jest zapis, że regulamin ten jest dostępny na stronie Play. Nic z tych rzeczy i próżno go szukać na ich stronie. A przy przedłużaniu umowy tego regulaminu nie dostałem, tylko sam aneks. Tak jak piszesz, nie są to jakieś duże pieniądze i tak czy siak przedłużyłbym tą umowę raczej ale wkurzyłem się trochę, że gość zataił fakt że to jest inna oferta niż ta ze strony i jednak te 240zł wolałbym np. przeznaczyć na telefon przy kolejnym przedłużaniu. Jeszcze raz dzięki za odzew, sprawę chyba odpuszczę bo jakoś nie mam ochoty na bieganie po sądach czy rzecznikach za 240zł. Zajęłoby to napewno mnóstwo czasu, a wiadomo że czas to pieniadz.
Pozdrawiam
Mam pytanie podpisałeś umowę na 2 lata i wziąłeś nowy telefon czy zmieniłeś tylko abonament ? Bo z tego co mi się wydaje przy zmianie tylko abonamentu na wyższy czas jego obowiązywania jest do końca trwania poprzedniej umowy.


Przy korzystaniu z replaya jest możliwość zamiany (jeśli dobrze pamiętam 70min) na jakiś pakiet sms, odpowiadający kwocie pakietu 70min ?
Przedłużałem umowę. Nic nie wiem o możliwości wymiany pakietu promocyjnego 70 minut do wszystkich sieci. W regulaminie też chyba nic takiego nie ma ale poczytaj dokładnie: http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _20_05.pdf
  • Strona 52 z 182
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 182
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 182