Witam, jak wiadomo żeby dostać lepszą ofertę trzeba praktycznie w każdej sieci złożyć wypowiedzenie. Tak też poradziłem pewnej osobie w sieci Play, podpisała wydrukowany formularz i poszła go złożyć. Problem w tym, że powodem wpisanym ręcznie na formularzu byłą "kiepska oferta" - wpisała chyba niezadowalająca, tak jak ostatnio. Ta osoba ma już trochę lat i pracownik w salonie Play sam zmieniła sobie na "brak chęci korzystania z usług" czy coś w tym stylu - co jest nieprawdą i nijak ma się do pierwotnego powodu.
Przyszedł pierwszy sms o zarejestrowaniu zgłoszenia i drugi o tym, że "odpowiedź" wysłano pocztą. Czy wysłano wypowiedzenie ?
Chodzi mi o to czy teraz da się normalnie do nich dodzwonić i wynegocjować tą słynną ofertę za 19,50zł na 24 miesiące ? Czy tak to zawsze przebiega ? Poprzednio sobie czy innym robiłem tak samo, w Play ostatnim razem ktoś kilka dni po wypowiedzeniu zadzwonił z ofertą. Teraz nie było kontaktu. Czy problemem jest fakt błędnego wpisania przyczyny złożenia wypowiedzenia, dodam, że zaznaczono także chęć przeniesienia numeru na kartę. Osobiście nie mogłem udać się z tą osobą i jeszcze parę dni nie mogę tego zrobić.
Czy można teraz zadzwonić i wynegocjować ofertę 19,50zł, czy teraz Play zakwalifikował tego klienta jako do odstrzału ? Bo poprzednio kontakt był dosyć szybko , a teraz nic. Trzeba to odkręcać i czy się da ? Czy wpływ miał powód i chęć przeniesienia numeru na kartę? Tak to jest jak się ufa ludziom...5mm tekst, gdzie pracownik powiedział, że przepisał to co było ręcznie.
Jeśli to niepotrzebna panika i można normalnie do nich dzwonić to dobrze, jeśli nie to czy da się to odkręcić i jak. Jeśli kogoś ciekawe dlaczego wypowiedzenie - bo zaoferowano to samo co 2 lata temu tylko drożej.
PS Tak w ogóle to da się cofnąć wypowiedzenie jako takie ?
Przyszedł pierwszy sms o zarejestrowaniu zgłoszenia i drugi o tym, że "odpowiedź" wysłano pocztą. Czy wysłano wypowiedzenie ?
Chodzi mi o to czy teraz da się normalnie do nich dodzwonić i wynegocjować tą słynną ofertę za 19,50zł na 24 miesiące ? Czy tak to zawsze przebiega ? Poprzednio sobie czy innym robiłem tak samo, w Play ostatnim razem ktoś kilka dni po wypowiedzeniu zadzwonił z ofertą. Teraz nie było kontaktu. Czy problemem jest fakt błędnego wpisania przyczyny złożenia wypowiedzenia, dodam, że zaznaczono także chęć przeniesienia numeru na kartę. Osobiście nie mogłem udać się z tą osobą i jeszcze parę dni nie mogę tego zrobić.
Czy można teraz zadzwonić i wynegocjować ofertę 19,50zł, czy teraz Play zakwalifikował tego klienta jako do odstrzału ? Bo poprzednio kontakt był dosyć szybko , a teraz nic. Trzeba to odkręcać i czy się da ? Czy wpływ miał powód i chęć przeniesienia numeru na kartę? Tak to jest jak się ufa ludziom...5mm tekst, gdzie pracownik powiedział, że przepisał to co było ręcznie.
Jeśli to niepotrzebna panika i można normalnie do nich dzwonić to dobrze, jeśli nie to czy da się to odkręcić i jak. Jeśli kogoś ciekawe dlaczego wypowiedzenie - bo zaoferowano to samo co 2 lata temu tylko drożej.
PS Tak w ogóle to da się cofnąć wypowiedzenie jako takie ?