• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #754701  autor: piotrek.gk
 08 paź 2014, 16:31
PZ Jeśli dzwoniłeś z karty taktak to na 100% zapłacisz złocisza za każdą rozpoczętą minutę, bez znaczenia czy połączyłeś się z operatorem czy nie, sam sie tak naciąłem więc jest to sprawdzona informacja. Później dzoniłem z kart innych operatorów gdzie mam nolimit i mogłem sobie spokojnie pozwolić na długie oczekiwanie, aż łaskowie ktoś odbierze. Jeśli chodzi o składanie wniosu to też najpierw wysyłałem na mail [email protected], i po tygodniu oczekiwania nadal karta nie była zarejestrowana. Udałem się więc do autoryzowanego salonu (nie partnerskiego oddziału) i jeszcze raz złożyłem wniosek. Miła Pani powiedziała, że trwa to do 48h i faktycznie tak było. Po tym czasie zadzoniłem na infolinię i karta była zarejestrowana, choć sms z tą radosną informacją przyszedł 4 dni później:-) Całe szczęscie, że dziś jestem ostatni dzień w tej sieci, bo ich polityka jest po prostu żenująca. A tak na marginesie to jestem bardzo ciekawy czy kiedykolwiek udostępnią publicznie informacje ile ludzi po migracji na kartę uciekło w trybie natychmaistowym do innych operatorów, bo coś mi się wydaję, że to będzie duuuuża liczba.

 #754916  autor: PZ
 09 paź 2014, 16:53
Chyba za wcześnie się ucieszyłem i pochwaliłem. Dzis byłem w drugim salonie tmobile sprawdzić czy karta jest zarejestrowana, pan z obsługi powiedział ze maja awarie systemu i są zablokowani wiec zadałem mu kulturalnie pytanie(na marginesie przede mną był gościu który awanturował się ze pozwie go do sądu bo mu bubel sprzedali a nie telefon =) ) co ja mam w takim wypadku zrobić jak po 2 tyg nie ma żadnej wiadomości, w odpowiedzi usłyszałem ze on jednak spróbuje sie zalogować. Po zalogowaniu ukazało się ze rejestracja jest w toku czy jakoś tak bo nie może ponownie zarejestrować numeru. Zobaczymy 48h jeszcze nie minęło nadal mam nadzieje ze to przejdzie. Aha w rozmowie z Panem z obsługi szczerze powiedział, że przy przejściu z abonamentu na kartę jest tzw. jak on to ujął "okres karencji" w którym nie można zarejestrować karty czyli ewidentnie widać celowe działanie żeby utrudnić rejestracje karty i ucieczkę do innej sieci. Nic tylko uciekać z tej oszukańczej sieci!!!

 #755105  autor: piotrek.gk
 10 paź 2014, 13:58
Ja odczekałem te 48 godzin, zadzwoniłem na infolinie, potwierdziłem rejestrację i na spokojnie złożyłem wniosek o przeniesienie do RBM. Wcześniej nie chciałem tego robic, bo już w żadne zapewnienia t-mobile nie wierzę. Cała operacja przeniesienia numeru trwała od czwartku do środy i wszystko poszło gładko, miło i przyjemnie.