Witam ekspertów,
mam pytanie - umowa w Play na firmę w tej chwili jest na czas nieokreślony (skończyła się w lipcu). Cykl rozliczeniowy mam do dnia 10 każdego miesiąca.
Czy jak złożę wniosek o rozwiązanie umowy z przeniesieniem nr do innego operatora (wniosek z pełnomocnictwem) i ustawię datę przeniesienia na 8 październik to Play naliczy mi jakieś koszty (za brak zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia?).
10 października nie będę ich klientem więc faktury nie powinni wystawić. Abonament płacę im za 1 miesiąc do przodu więc opłaciłem im cały okres w którym nr przeniosłem.
Pytam, bo co salon operatora to inna informacja. Jedni mówią, że muszę zachować 30 dni okres wypowiedzenia, drudzy, że mogę przenieść nr z dnia na dzień (ale Play może naliczyć karę w wysokości 1 abonamentu za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia) a inni, że mogęp nr przenieść i kosztów nie będzie.
mam pytanie - umowa w Play na firmę w tej chwili jest na czas nieokreślony (skończyła się w lipcu). Cykl rozliczeniowy mam do dnia 10 każdego miesiąca.
Czy jak złożę wniosek o rozwiązanie umowy z przeniesieniem nr do innego operatora (wniosek z pełnomocnictwem) i ustawię datę przeniesienia na 8 październik to Play naliczy mi jakieś koszty (za brak zachowania 30 dniowego okresu wypowiedzenia?).
10 października nie będę ich klientem więc faktury nie powinni wystawić. Abonament płacę im za 1 miesiąc do przodu więc opłaciłem im cały okres w którym nr przeniosłem.
Pytam, bo co salon operatora to inna informacja. Jedni mówią, że muszę zachować 30 dni okres wypowiedzenia, drudzy, że mogę przenieść nr z dnia na dzień (ale Play może naliczyć karę w wysokości 1 abonamentu za nie dotrzymanie okresu wypowiedzenia) a inni, że mogęp nr przenieść i kosztów nie będzie.