• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #741057  autor: mic
 17 sie 2014, 11:09
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem założyć nowy temat, ponieważ jak dotąd nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje pytania oraz rozwiać wątpliwości.

Chciałbym przenieść jedbego z członków rodziny z abonamentu na czas nieokreślony w T-mobile do Orange. Abo z Orange miałoby wynosić 39,98 - 20%. Najważniejsza kwestia dotyczy jednak tego że osoba ta posiada już telefon stacjonarny i neostrade dlatego po dokupieniu oferty mobilnej należy jej sie 20zł zniżki za Orange Open.
Niestety strona Orange podczas składania zamówienia nie widzi opcji "jesten już klientem Orange" podczas przeniesienia numeru wiec jako nowy klient otrzymam nowe konto abonenckie, które nie bedzie powiazane z poprzednimi z uslugami stacjonarnymi, a regulamin Open wyraźnie mówi o tym, że wszystkie uslugi musza być na jednym konvie abonenckim.

W tym momencie nadszedł czas na moje pytanie. Czy miał już ktoś podobną sytuację bądź wie jak najlepiej z niej wybrnąć?
Z góry dziękuję za pomoc lub ewentualne wskazówki :-)

 #741383  autor: orson_dzi
 18 sie 2014, 12:41
Komplikujesz...

Jesteś klientem Orange po stronie dawnego TP. Jesteś widoczny w systemach po stronie stacjonarnej. Kupujesz komórkę, po stronie systemów mobilnych. Tam jesteś nowym klientem. Orange Open uruchamia się po paru dniach, po weryfikacji danych z obu systemów.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #741394  autor: biotyt
 18 sie 2014, 13:21
Po zakupieniu usług dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie kont. Zweryfikują i połączą, będzie jedna faktura i automatycznie przyznany rabat z Orange Open.

biotyt

 #741884  autor: orson_dzi
 20 sie 2014, 08:59
Nie połączysz kont z usługami stacjonarnymi od TP z tymi mobilnymi. Łączyć możesz mobilne, jak np. masz dwa numery na dwóch różnych fakturach (kontach).

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #741936  autor: mic
 20 sie 2014, 12:08
Nie połączysz kont z usługami stacjonarnymi od TP z tymi mobilnymi. Łączyć możesz mobilne, jak np. masz dwa numery na dwóch różnych fakturach (kontach).
Ale mogę połączyć okresy rozliczeniowe i dostawać obie faktury w jednym mailu.
Reasumując według Ciebie rabat z Orange Open będzie naliczony automatycznie bez mojej interwencji w BOK?
Usługa mobilna została już przez mnie zamówiona także zobaczymy jaki będzie finał. Jak na razie dziękuję za pomoc :-)

 #742485  autor: Orange Ekspert
 22 sie 2014, 10:50
Usługi będą i tak na oddzielnych kontach. Rabat włączany jest automatycznie. Zasady tego samego konta abonenckiego dotyczy usług mobilnych.

Ważne, aby była zachowana zgodność danych, czyli umowa na usługi mobilne była podpisana na tą samą osobę, co umowa na usługi stacjonarne.

Więcej informacji na temat promocji znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml

Pozdrawiam
Tomek