Problem wygląda nastepująco:
Posiadam ubezpieczenie "nowy bezpieczny telefon" w wariancie premium. Ponad 30 dni temu mój telefon uległ uszkodzeniu (zbity wyświetlacz, nie włącza się). Zgłosiłem telefonicznie zdarzenie do ubezpieczyciela. Opisałem uszkodzenie i okoliczności. Dostałem informacje, żeby przygotować telefon, dokumenty i oczekiwać na kuriera. W ciągu tych 30 dni kontaktowałem się dwukrotnie z pzu w tej sprawie ale mnie zbywali i kazali czekać. Może ktoś z forumowiczów miał podobną sytuację??? Co w takiej sytuacji dalej robić??
link do regulaminu
regulamin ubezpieczenia
Posiadam ubezpieczenie "nowy bezpieczny telefon" w wariancie premium. Ponad 30 dni temu mój telefon uległ uszkodzeniu (zbity wyświetlacz, nie włącza się). Zgłosiłem telefonicznie zdarzenie do ubezpieczyciela. Opisałem uszkodzenie i okoliczności. Dostałem informacje, żeby przygotować telefon, dokumenty i oczekiwać na kuriera. W ciągu tych 30 dni kontaktowałem się dwukrotnie z pzu w tej sprawie ale mnie zbywali i kazali czekać. Może ktoś z forumowiczów miał podobną sytuację??? Co w takiej sytuacji dalej robić??
link do regulaminu
regulamin ubezpieczenia