Karlos20 pisze:Ale mi przykład xD
A jak jest teraz? Prawda jest taka, że szybciej reklamację można załatwić drogą elektroniczną, nie każdy konsultant jest ogarnięty albo chętny do przyjmowania reklamacji. Za to nie otrzyma prowizji dodatkowej. Prędzej ją otrzyma za przedłużenie umowy lub za pozytywne oceny obsługi klienta, ale nie za reklamacje.
Załatwienie takich rzeczy przez telefoniczny BOK to loteria - nie wiesz, na kogo trafisz.
Przykład, jak przykład. Nie wiem czy się zmieniło, czy nie.
Tak czy inaczej, warto zawsze poprosić takiego konsultanta o odczytanie na głos § 14 pkt. 1 lub pkt. 2 umowy o świadczeniu usług dla abonentów, bo akurat nie mamy przy sobie kopii, ani dostępu online. Powinno rozwiązać sprawę. Nie wierzę w żadne niechęci do przyjmowania reklamacji. Wynika to pewnie ze skryptu i nacisków operatora na zmniejszenie kosztów obsługi zgłoszeń.
A prowizji dodatkowej nie otrzyma za zdecydowaną większość rzeczy na infolinii OK. Za pomoc w konfiguracji, za przeczytanie faktur, za wyjaśnienie pozycji na fakturze, za aktywowanie pakietów/roamingu - więc to akurat żaden argument.
Tak czy inaczej zgadzam się, że lepiej online (jak w poprzednim poście), ale nie takie było pytanie autora.