Koledzy proszę o poradę. Mam w Orange dwie usługi, internet mobilny (abo 50,56 zł) oraz telefon komórkowy (Smart Plan 89zł) i na tej podstawie powinna mi przysługiwać zniżka Orange Combo w kwocie 10 zł.
Problem polega na tym, że telefon brałam przez esklep (żeby skorzystać z kodu 30% z grupona) i nie wiedzieć czemu umowę tą nabili mi na nowe konto abonenckie. Internet w Orange miałam już wcześniej, więc mogli przecież spokojnie podpiąć umowę na telefon pod to samo konto (co na internet) a oni jak na złość wygenerowali nowe
Efekt jest taki, że dla obu usług mam dwa różne konta abonenckie i stąd zniżki Orange Combo brak bo w regulaminie jest napisane, że jest ona dostępna w odniesieniu do usług w ramach tego samego konta abonenckiego. Pytanie moje więc brzmi co mogę zrobić żeby jednak tą zniżkę uzyskać? 10 zł miesięcznie piechotą nie chodzi także z góry bardzo dziękuję za pomoc
Problem polega na tym, że telefon brałam przez esklep (żeby skorzystać z kodu 30% z grupona) i nie wiedzieć czemu umowę tą nabili mi na nowe konto abonenckie. Internet w Orange miałam już wcześniej, więc mogli przecież spokojnie podpiąć umowę na telefon pod to samo konto (co na internet) a oni jak na złość wygenerowali nowe

Efekt jest taki, że dla obu usług mam dwa różne konta abonenckie i stąd zniżki Orange Combo brak bo w regulaminie jest napisane, że jest ona dostępna w odniesieniu do usług w ramach tego samego konta abonenckiego. Pytanie moje więc brzmi co mogę zrobić żeby jednak tą zniżkę uzyskać? 10 zł miesięcznie piechotą nie chodzi także z góry bardzo dziękuję za pomoc

Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 19:43 przez monika87, łącznie zmieniany 1 raz.