• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #707223  autor: monika87
 31 mar 2014, 19:55
Koledzy proszę o poradę. Mam w Orange dwie usługi, internet mobilny (abo 50,56 zł) oraz telefon komórkowy (Smart Plan 89zł) i na tej podstawie powinna mi przysługiwać zniżka Orange Combo w kwocie 10 zł.

Problem polega na tym, że telefon brałam przez esklep (żeby skorzystać z kodu 30% z grupona) i nie wiedzieć czemu umowę tą nabili mi na nowe konto abonenckie. Internet w Orange miałam już wcześniej, więc mogli przecież spokojnie podpiąć umowę na telefon pod to samo konto (co na internet) a oni jak na złość wygenerowali nowe :?

Efekt jest taki, że dla obu usług mam dwa różne konta abonenckie i stąd zniżki Orange Combo brak bo w regulaminie jest napisane, że jest ona dostępna w odniesieniu do usług w ramach tego samego konta abonenckiego. Pytanie moje więc brzmi co mogę zrobić żeby jednak tą zniżkę uzyskać? 10 zł miesięcznie piechotą nie chodzi także z góry bardzo dziękuję za pomoc ;-)
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 19:43 przez monika87, łącznie zmieniany 1 raz.

 #707233  autor: michal605
 31 mar 2014, 20:20
Wystarczy zadzwonić i przedstawić sytuacje i zmienią w systemie i będziesz miał zniżkę. miałem identyczną sytuacje. I nie było żadnego problemy ze zmianą konta abonenckiego na jedno.

 #707237  autor: monika87
 31 mar 2014, 20:48
Dzięki za info. Jutro trzeba będzie przedzwonić :)

 #707240  autor: ciekawy
 31 mar 2014, 21:01
niech ci przeniosą ten nowy numer na stare konto abonenta i po problemie,nowe konto wtedy przestanie naliczać opłaty i będzie nieaktywne,a później może przestanie istnieć,powinno wystarczyć zgłoszenie przez infolinie

 #707260  autor: krzysztof.ka
 31 mar 2014, 22:01
Potwierdzam. Też tak miałem. Należy zadzwonić na infolinię i poprosić o połączenie kont abonenckich. Należy podać jakie konto abonenckie należy zachować. Oczywiście lepiej to konto pod którym jest telefon komórkowy.
Kolejne faktury były już prawidłowe.
Obecnie stan pakietu na internet mobilny sprawdzam klikając na link "wszystkie numery" przy zakładce podsumowanie.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #707273  autor: pomaranczowy
 31 mar 2014, 22:57
krzysztof.ka pisze:Potwierdzam. Też tak miałem. Należy zadzwonić na infolinię i poprosić o połączenie kont abonenckich. Należy podać jakie konto abonenckie należy zachować. Oczywiście lepiej to konto pod którym jest telefon komórkowy.
Kolejne faktury były już prawidłowe.
Obecnie stan pakietu na internet mobilny sprawdzam klikając na link "wszystkie numery" przy zakładce podsumowanie.
Nie. Dobrze radzę żeby zachować konto na którym dłużej są opłacane faktury, czyli w tym przypadku konto z internetem mobilnym.

 #707281  autor: monika87
 31 mar 2014, 23:24
pomaranczowy pisze:Dobrze radzę żeby zachować konto na którym dłużej są opłacane faktury, czyli w tym przypadku konto z internetem mobilnym.
Tak właśnie zamierzam zrobić. Zdecydowanie dłuższy staż na tym koncie, więc i pozycja negocjacyjna przy przedłużaniu umów lepsza :)

 #707328  autor: krzysztof.ka
 01 kwie 2014, 10:04
Racja. Nie zwróciłem na to uwagi. W tym przypadku lepiej zachować konto z dłuższym stażem.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #707374  autor: orson_dzi
 01 kwie 2014, 12:28
Przy czym oficjalnie (to chyba nawet jest w regulaminie), łączenie kont nie uprawnia do rabatów Combo i Family.
Ale w praktyce rabat się i tak uruchamia. Składając zlecenie dodaj żeby to pojawiło się w zgłoszeniu.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #707456  autor: ciekawy
 01 kwie 2014, 17:56
jak to jest z bonusami w Orange, po jakim czasie ile jest % bonusu za staż ?

 #707489  autor: ja.michal
 01 kwie 2014, 19:46
orson_dzi pisze:Przy czym oficjalnie (to chyba nawet jest w regulaminie), łączenie kont nie uprawnia do rabatów Combo i Family.
Z tego co wiem to nie łączą się rabaty Orange Open z Orange Open Falimy.
Orange Open Combo z Orange Open Family się łączą.

 #707627  autor: orson_dzi
 02 kwie 2014, 12:33
ja.michal pisze:Orange Open Combo z Orange Open Family się łączą.
Nie napisały, że rabaty się nie łączą, tylko że łączenie kont nie uprawnia do rabatów.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)