DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1057666  autor: admundo
 29 lis 2018, 19:33
Raz jeszcze, bo mnie jedna rzecz ciekawi, cytat z regulaminu:

"Jeżeli w trakcie korzystania z Pakietu 100 GB nie będziesz miał żadnego aktywnego pakietu internetowego, szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych będzie zgodna z Cennikiem twojej oferty - czyli będzie wynosić 32 kb/s"

A co jeśli dodatkowy pakiet mam ważny np. do stycznia ale się on wcześniej zużyje (wyczerpie się pakiet 100GB i wyczerpie się dodatkowy pakiet który widnieje w Play 24 jako Pakiet internet) to czy będzie to rozumiane nadal jako aktywny pakiet czy jako nieaktywny? Czy w skład dodatkowego aktywnego pakietu wchodzi też "Limit GB w roamingu UE" (czytam z Play24)?

Tak sobie też pomyślałem, wracając z pracy - RBM strzelił sobie w stopę. Wystarczyło dać możliwość włączenia pakietu 100GB wielokrotnie tak jak to jest np. z pakietem 600MB i wilk byłby syty i owca cała. Po wykorzystaniu pakietu można by było włączyć kolejny, oczywiście płacąc za niego. Operator by zarabiał a człowiek by się nie irytował że internet spowolnił do 32 kbit/s. A tak zrobili coś na wzór pakietu Internet 25MB na 30 dni za 3 zł który można włączyć tylko raz na 30 dni.
 #1059271  autor: MeggK
 13 gru 2018, 15:30
taka sprawa, pakiet 100GB/40zł włączony 29 listopada, RBM1, wykorzystany 10 grudnia, dziś sprawdzam z ciekawości a tu pod usługą zniknął opis "włączony" i można kliknąć "Dalej", w regulaminie nie widzę zmian (pakiet jednorazowy) hmmm

czy ktoś próbował włączyć kolejny raz ten pakiet przed upływem 30 dni?
 #1059288  autor: admundo
 13 gru 2018, 18:14
Bardzo jestem ciekaw czy da się ten pakiet włączyć ponownie po jego wykorzystaniu ale przed upływem 30 dni. Jeśli by się dało to już jest jakiś plus bo oznaczałoby to że jednak jest jakaś możliwość wyjścia z lejka cennikowego przed upływem 30 dni. Jeśli masz możliwość sprawdzenia tego, byłoby fajnie.

Przy okazji zapytam, jak wygląda sprawa z lejkiem po wykorzystaniu pakietu?
 #1059308  autor: MeggK
 13 gru 2018, 19:43
Lejek jest nieużywalny.
Wieczorem niby było kilka GB rano już nie dało się nic normalnie włączyć, po 1 dniu było dalej, że pakiet włączony i data bodajże 29 grudzień. Dziś to zniknęło ale nie chce sprawdzać czy przejdzie dalej bo mam Pink9 w użyciu.
 #1059313  autor: admundo
 13 gru 2018, 20:34
Wynika z tego że prawdopodobnie można włączyć kolejny pakiet przed upływem 30 dni. Ale i tak internet był unieruchomiony przez co najmniej jeden dzień więc tak czy inaczej rewelacji nie ma bo internet jest przecież potrzebny zazwyczaj codziennie. Co innego gdyby można było od razu w ten sam dzień włączyć kolejny pakiet po wyczerpaniu 100GB z poprzedniego, to już by było dużo lepiej, oczywiście dla tych którzy nie czerpią z internetu bardzo dużo danych. U mnie na PInK w 3 dni już natłukło ponad 40GB od samego oglądania YouTube i chodzenia po stronach...
 #1059765  autor: admundo
 18 gru 2018, 18:50
Dlatego pisałem, że trzeba to sprawdzić, regulaminy co innego a rzeczywistość co innego.

Czy po wykorzystaniu poprzedniego pakietu można od razu włączyć kolejny czy trzeba odczekać?
  • Strona 8 z 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11