Strona 3 z 6

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 10:33
autor: PawlusG
Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 16:30
autor: TeleCypisek
PawlusG pisze:Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.
Dotychczas też miałem takie doświadczenia, ale tym razem na FB odbili piłeczkę i zalecili złożenie reklamacji przez e-maila. A ja już nie bardzo mam chęć trzeci raz opisywać tę samą historię.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 21:20
autor: TeleCypisek
Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 21:30
autor: jarekt
@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 21:47
autor: pantin
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 21:53
autor: polsat090
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:23 wrz 2018, 22:00
autor: pantin
polsat090 pisze:
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

Pierwsze zdjęcia to są te nowe (Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017). Stare są w Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin przed lutym 2017.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:24 wrz 2018, 01:11
autor: TeleCypisek
jarekt pisze:@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
Używamy z żona VM od grudnia 2015 r. i dotychczas zawsze po odnowieniu się pakietu #Freemimium mieliśmy pełne 300 MB i te MB nie zmniejszały się dopóki nie zaczynaliśmy coś ssać będąc poza zasięgiem wi-fi.
Ludzie z supportu na FB sugerowali to samo co Ty, proponowali żeby włączyć na kilka minut tryb samolotowy i wtedy te zarezerwowane MB miały ponoć powrócić, ale one nie powróciły!
Zresztą podobne podejrzenia mam odnośnie mojego pakietu #Freemium, gdyż wg systemu billingowego w obecnym okresie zużyłem dopiero 600 KB, a na koncie do wykorzystania pozostało mi już tylko 245 MB!
Wszystko wskazuje na to, że problemy zaczęły się po przeniesieniu nas na nową platformę i wpisaniu nowych APN-ów!

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:24 wrz 2018, 08:06
autor: Remington
A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:24 wrz 2018, 13:39
autor: TeleCypisek
Remington pisze:A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?
Najpierw po wyłączeniu trybu samolotowego sprawdzałem kodem USSD czy środki nie wróciły na konto.
Ponieważ zdałem sobie sprawę, że to może wprowadzać błąd, więc następnym razem wyłączyłem tylko transmisje komórkową i ponowiłem sprawdzenie kodem USSD.
Za każdym razem wynik był taki sam, identyczny jak otrzymany z aplikacji mobilnej.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:24 wrz 2018, 14:19
autor: Remington
Wygląda więc na błąd w ich systemie, ewentualnie opóźnienie w aktualizacji danych o saldzie.

I nie cytuj w całości posta, pod którym odpowiadasz.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:25 wrz 2018, 11:51
autor: kristronik
Dziewica chyba od czasu przeniesienia na nową platformę ma bardzo duże problemy. U mnie są źle rozliczane MB z pakietów ale największy chyba obecnie problem to brak logowania do roamingu krajowego po zaniku zasięgu macierzystego Play. Telefon potrafi być w trybie "tylko połączenia alarmowe" godzinami szczególnie podczas jazdy autem. Na infolinie dodzwonić się graniczy z cudem (czas oczekiwania) a jak już się uda to jest informacja, że technicy znają problem i w ciągu kilku dni powinni naprawić... Wg. mnie totalna kompromitacja - ewidentnie nie ogarniają albo czekają, aż ktoś łaskawie z firmy zewnętrznej przyjedzie i im to naprawi. Przy takim podejściu stracą dużo klientów a co za tym pójdzie ich potencjalna wycena dla P4 przy sprzedaży będzie warta tyle co nic.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:25 wrz 2018, 16:44
autor: polsat090
Że coo :O Ja na gsm - tylko działam

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:26 wrz 2018, 11:14
autor: Przemix
Jakie ustawienia internetu zastosować jak numer mam sprzed 2017 ale kartę sim mam świeżą wymienioną. Na każdych działa jakby chciało a nie mogło od pewnego czasu.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:26 wrz 2018, 11:32
autor: Remington
APN-u nie zmieniali.

Virgin przedluzenie konta bez doladowania

Post:27 wrz 2018, 11:31
autor: zakopane
Kiedy bylo freemium nie bylo problemu - wystarczylo wlaczyc pakiet by przedluzyc.
A w casie po freemium mozliwe jest przedluzenie waznosci konta bez doladownia? Jak?

PS> jelsi nie ma mozliwosci takiej za pomoca przejscia to moze uzywajac srodkow na koncie?

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:27 wrz 2018, 12:37
autor: jarekt
Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:27 wrz 2018, 13:00
autor: zakopane
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
czyli jedna mozliwosc jest zuzycie 3zl by dostac kolejny rok.
Nie da sie bezkosztowo jak kiedys?

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:27 wrz 2018, 13:00
autor: pantin
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
Ja dzisiaj włączyłem właśnie ten za 3 zł i ważność konta się nie przedłużyła.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:27 wrz 2018, 13:09
autor: zakopane
pantin pisze:
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
Ja dzisiaj włączyłem właśnie ten za 3 zł i ważność konta się nie przedłużyła.
No to niezla lipa. Moze wlaczy sie z opoznieniem?