DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1017908  autor: Karlos20
 19 wrz 2018, 11:30
W sumie to trochę zrozumiałe, bo tylko jeden może być włączony, można jakiś dodatkowy pakiet dokupić, ale ciężko się go pozbyć/zmienić w terminie szybszym niż 30 dni :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1017909  autor: rudymax
 19 wrz 2018, 11:36
mati33 - serio, dla Ciebie te pakiety to są taryfy?

ChcęWszystko to taryfa. Reszta to pakiety.
Oczywiście masz rację. Jednak wielu myli pakiety z taryfami, po części z winy samego operatora, który w materiałach reklamowych używa nazewnictwa, które rozmija się z oficjalnymi regulaminami, a po części z wpisów zamieszczanych choćby na tym forum.
 #1017910  autor: Karlos20
 19 wrz 2018, 11:39
"Hasztagi" wprowadzają w błąd. Ofertę marketingowo chcieli kierować do osób młodych, wyszło jak wyszło.
Mogliby odejść od twardych zasad zmian pakietów zintegrowanych - GIGADAJE oraz MINI. Chcesz zmienić - wyłącz odnowienie pakietu i dajemy Tobie wybór od razu z zachowaniem środków z pakietu do końca ich ważności - jak w Play na Kartę. Co im szkodzi, i tak Play ich "połknie" za jakiś czas.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1017983  autor: adacomp
 19 wrz 2018, 17:17
Na nowej platformie Virgin połaczenia do Play i odwrotnie nie są w ramach SD i są traktowane jako zewnętrzne.
 #1018288  autor: WellDone
 20 wrz 2018, 22:13
W taryfie #chceWszystko bez zadnych pakietow jest lejek czy nalicza 0,12/mb? Regulamin jest niejasny w tej kwestii.

Pzdr

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1018300  autor: Karlos20
 20 wrz 2018, 23:23
Jest jasny. W Polsce 0 zł z lejkiem 32 kbps, a w UE 0,12 zł za 1 MB

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018508  autor: molibden
 22 wrz 2018, 06:01
Taka sprawa. Dziś był ostatni dzień pakietu Freemium. Wchodzę rano w panel użytkownika a tam 30min,30sms,300mb. Klepię *222# i stoi jak byk - odnowione freemium. Przecież tego nie miało być. To możliwe że mi rzeczywiscie odnowiło się freemium?
 #1018568  autor: aizo
 22 wrz 2018, 08:50
Potwierdzam. Mi się okres 6 miesięcy skończył 20 sierpnia, musiałem odnowić przez bok (przez www czy kodem nie dało rady)27 sierpnia skończyła się możliwość włączenia Fremioum ale jak masz aktywne to będzie działać.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #1018581  autor: Karlos20
 22 wrz 2018, 09:09
Prawa nabyte :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018608  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 09:40
molibden pisze:Taka sprawa. Dziś był ostatni dzień pakietu Freemium. Wchodzę rano w panel użytkownika a tam 30min,30sms,300mb. Klepię *222# i stoi jak byk - odnowione freemium. Przecież tego nie miało być. To możliwe że mi rzeczywiscie odnowiło się freemium?
To masz szczęście, bo moja żona dzisiaj rano wchodzi w panel użytkownika, a tam 0 min, 0 SMS, 0 MB, chociaż jej 6-miesięczny okres upływa dopiero w grudniu!
Dzwonię na infolinię, po usłyszeniu odpowiedniego komunikatu odnawiam pakiet wciskając "1", słyszę, że pakiet już jest OK.
Kodem *222# sprawdzam stan pakietu, a tam wyświetla mi się menu wyboru pakietów #Mini!
Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Kilkakrotnie ponawiam próby za każdym razem ten sam efekt!
Dopiero wpisanie kodu *222*03# dało odpowiedź, że zlecenie aktywacji pakietu zostało przyjęte.
Karlos20 pisze:Prawa nabyte :)
Coś słabo działają te "prawa nabyte", bo moja żonę zwekslowało do pakietów (taryfy?) #Mini na 3 miesiące przed upływem jej 6-miesięcznego okresu!
BTW:
Przed chwilą aktywował się ten zamówiony kodem USSD pakiet #Mini 3.
Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2018, 09:50 przez TeleCypisek, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1018617  autor: Karlos20
 22 wrz 2018, 09:48
TeleCypisek pisze:Coś słabo działają te "prawa nabyte", bo moja żonę zwekslowało do pakietów (taryfy?) #Mini na 3 miesiące przed upływem jej 6-miesięcznego okresu!
BOK Virgin jest darmowy, warto zadzwonić i wyjaśnić sprawę z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1018622  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 09:53
Karlos20 pisze:BOK Virgin jest darmowy, warto zadzwonić i wyjaśnić sprawę z konsultantem.
O dodzwonieniu do BOK-u chyba należy zapomnieć, bo automat mówi:
"Teraz usiłuje się z nami połączyć NIEPRAWDOPODOBNA ilość abonentów"!
 #1018703  autor: molibden
 22 wrz 2018, 11:31
Takie mecyje. To do grudnia mam chyba z głowy choć dokładnie nie pamiętam kiedy uruchamiałem. Jeśłi dobrze pamietam to przeniosłem do Virgin ten numer w listopadzie i w listopadzie pewnie mi wyłączą. Ale ja ja to mądra głowa i rano napisałem jeszcze zapytanie do Virgin w tej sprawie i zobaczymy teraz czy mi tego nie skasują:-)
Miałem drugi numer i wyłączyli mi 7 września, le że uruchamiałem w marcu to akurat 6 mc minęło chyba wiec mieli prawo.
 #1018730  autor: Remington
 22 wrz 2018, 15:42
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
 #1018750  autor: lordbyd
 22 wrz 2018, 17:17
U mnie był podobny problem jaku Kolegi @TeleCypisek - miałem mieć jeszcze pakiet Freemium ważny miesiąc, a z początkiem września już się nie odnowił. Odpuściłem jednak sprawę, bo nie chce mi się czekać godzinami na infolinii a na odpowiedź mailową - jak czytałem na facebooku - niektórzy czekają miesiącami.
 #1018791  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 20:54
Remington pisze:
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?
Chyba nowa, ale nie jestem pewien, bo nie wiem po czym je rozróżnić.
Dostałem ją i aktywowałem pod koniec 2015 roku.
7 września żona została przeniesiona na nową platformę.

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
Smartfon korzystał wówczas z połączenia wi-fi, więc sesji chyba nie było?
 #1018804  autor: Remington
 22 wrz 2018, 22:03
89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.

Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
 #1018807  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 22:40
Remington pisze:89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.
W takim razie karta nowa, a kodem USSD pakiet się aktywował bardzo szybko.
Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
Ale do tej pory nigdy pakietu nam w ten sposób nie ubywało!
Żona na ogól w przeciągu całego miesiąca zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB, a nigdy jeszcze ani jej ani mnie się nie zdarzyło, żeby jakaś zauważalna część pakietu ubyła nam już pierwszego dnia!
Chyba, że ta nowa platforma jakoś inaczej działa niż stara.