DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1018730  autor: Remington
 22 wrz 2018, 15:42
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
 #1018750  autor: lordbyd
 22 wrz 2018, 17:17
U mnie był podobny problem jaku Kolegi @TeleCypisek - miałem mieć jeszcze pakiet Freemium ważny miesiąc, a z początkiem września już się nie odnowił. Odpuściłem jednak sprawę, bo nie chce mi się czekać godzinami na infolinii a na odpowiedź mailową - jak czytałem na facebooku - niektórzy czekają miesiącami.
 #1018791  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 20:54
Remington pisze:
TeleCypisek pisze:Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Stara czy nowa karta SIM?
Chyba nowa, ale nie jestem pewien, bo nie wiem po czym je rozróżnić.
Dostałem ją i aktywowałem pod koniec 2015 roku.
7 września żona została przeniesiona na nową platformę.

TeleCypisek pisze:Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!
Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
Smartfon korzystał wówczas z połączenia wi-fi, więc sesji chyba nie było?
 #1018804  autor: Remington
 22 wrz 2018, 22:03
89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.

Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
 #1018807  autor: TeleCypisek
 22 wrz 2018, 22:40
Remington pisze:89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.
W takim razie karta nowa, a kodem USSD pakiet się aktywował bardzo szybko.
Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
Ale do tej pory nigdy pakietu nam w ten sposób nie ubywało!
Żona na ogól w przeciągu całego miesiąca zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB, a nigdy jeszcze ani jej ani mnie się nie zdarzyło, żeby jakaś zauważalna część pakietu ubyła nam już pierwszego dnia!
Chyba, że ta nowa platforma jakoś inaczej działa niż stara.
 #1018930  autor: PawlusG
 23 wrz 2018, 10:33
Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.

:)
 #1019073  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 16:30
PawlusG pisze:Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.
Dotychczas też miałem takie doświadczenia, ale tym razem na FB odbili piłeczkę i zalecili złożenie reklamacji przez e-maila. A ja już nie bardzo mam chęć trzeci raz opisywać tę samą historię.
 #1019149  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 21:20
Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
 #1019152  autor: jarekt
 23 wrz 2018, 21:30
@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
 #1019155  autor: pantin
 23 wrz 2018, 21:47
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
 #1019156  autor: polsat090
 23 wrz 2018, 21:53
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
 #1019157  autor: pantin
 23 wrz 2018, 22:00
polsat090 pisze:
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

Pierwsze zdjęcia to są te nowe (Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017). Stare są w Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin przed lutym 2017.
 #1019166  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 01:11
jarekt pisze:@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
Używamy z żona VM od grudnia 2015 r. i dotychczas zawsze po odnowieniu się pakietu #Freemimium mieliśmy pełne 300 MB i te MB nie zmniejszały się dopóki nie zaczynaliśmy coś ssać będąc poza zasięgiem wi-fi.
Ludzie z supportu na FB sugerowali to samo co Ty, proponowali żeby włączyć na kilka minut tryb samolotowy i wtedy te zarezerwowane MB miały ponoć powrócić, ale one nie powróciły!
Zresztą podobne podejrzenia mam odnośnie mojego pakietu #Freemium, gdyż wg systemu billingowego w obecnym okresie zużyłem dopiero 600 KB, a na koncie do wykorzystania pozostało mi już tylko 245 MB!
Wszystko wskazuje na to, że problemy zaczęły się po przeniesieniu nas na nową platformę i wpisaniu nowych APN-ów!
 #1019196  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 13:39
Remington pisze:A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?
Najpierw po wyłączeniu trybu samolotowego sprawdzałem kodem USSD czy środki nie wróciły na konto.
Ponieważ zdałem sobie sprawę, że to może wprowadzać błąd, więc następnym razem wyłączyłem tylko transmisje komórkową i ponowiłem sprawdzenie kodem USSD.
Za każdym razem wynik był taki sam, identyczny jak otrzymany z aplikacji mobilnej.
 #1019210  autor: Remington
 24 wrz 2018, 14:19
Wygląda więc na błąd w ich systemie, ewentualnie opóźnienie w aktualizacji danych o saldzie.

I nie cytuj w całości posta, pod którym odpowiadasz.
 #1019438  autor: kristronik
 25 wrz 2018, 11:51
Dziewica chyba od czasu przeniesienia na nową platformę ma bardzo duże problemy. U mnie są źle rozliczane MB z pakietów ale największy chyba obecnie problem to brak logowania do roamingu krajowego po zaniku zasięgu macierzystego Play. Telefon potrafi być w trybie "tylko połączenia alarmowe" godzinami szczególnie podczas jazdy autem. Na infolinie dodzwonić się graniczy z cudem (czas oczekiwania) a jak już się uda to jest informacja, że technicy znają problem i w ciągu kilku dni powinni naprawić... Wg. mnie totalna kompromitacja - ewidentnie nie ogarniają albo czekają, aż ktoś łaskawie z firmy zewnętrznej przyjedzie i im to naprawi. Przy takim podejściu stracą dużo klientów a co za tym pójdzie ich potencjalna wycena dla P4 przy sprzedaży będzie warta tyle co nic.
 #1019697  autor: Przemix
 26 wrz 2018, 11:14
Jakie ustawienia internetu zastosować jak numer mam sprzed 2017 ale kartę sim mam świeżą wymienioną. Na każdych działa jakby chciało a nie mogło od pewnego czasu.