DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1010851  autor: t r o i p
 03 wrz 2018, 09:43
W związku z likwidacją 27 sierpnia 2018 roku darmowej taryfy Freemium, po tej dacie jej ponowna aktywacja nie będzie możliwa, to oznacza, że ci którzy aktywowali Freemium przed tą datą będą się mogli nią cieszyć jeszcze przez 6 miesięcy, ponieważ tyle trwa ta taryfa. Lub będą mogli ją wyłączyć wcześniej, zatrzymując odnowienie się pakietu podstawowego, 30 minut, 30 SMS-ów i 300 MB.

W miejsce zlikwidowanej taryfy Freemium powstały 2 nowe taryfy :
Mini 3 i Mini 9

W taryfie Mini 3 mamy dokładnie taki sam pakiet podstawowy jak we Freemium tylko teraz kosztuje on 3 zł.
Zmianie natomiast uległy pakiety dodatkowe i teraz przedstawiają się następująco :

Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
*222*1*120#

Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
*222*2*400#

Za 1 zł
1 GB (lte)
*222*25*1#


Taryfa Mini 9 przedstawia się jeszcze ciekawiej.
Za 9 zł miesięcznie dostajemy :

300 minutdo wszystkich
300 SMS-ów do wszystkich
1 GB Internetu

Dodatkowo możemy sobie dokupić :

Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
*222*1*120#

Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
*222*2*400#

Za 1 zł
1GB (lte)
*222*25*1#


Pakiety można łączyć i się sumują.
Internet w Virgin jest rozliczany co 5 kB.
A po wykupieniu pakietu danych otrzymamy darmowy transfer w aplikacjach społecznościowych.

Pakiety dodatkowe można łączyć i się sumują, ale NIE są cykliczne i mają ważność taką samą jak pakiet podstawowy, MAKSYMALNIE 30 dni. Przykład jeśli nasz pakiet podstawowy odnawia się 7 go każdego miesiąca, i 5 go kupimy pakiet dodatkowy, to każdy aktywowany pakiet półdarmo będzie ważny tylko 2 dni. Natomiast jeśli aktywujemy dodatkowy pakiet zaraz po odnowieniu się pakietu podstawowego 8 go, to będzie on trwać 30 dni. Mam nadzieję że dosyć jasno to opisałem. I jeszcze jedna sprawa. Nie ważne o której godzinie aktywujemy pakiet podstawowy, będzie on trwać do godziny 24:00 następnego miesiąca. Odnawianie się pakietów następuje w nocy i może trwać nawet kilka godzin.

Każda kwota doładowania od 5 PLN w zwyż przedłuża ważność konta o 365 dni. :)
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2018, 19:12 przez Gregrin, łącznie zmieniany 4 razy.

Dictum sapienti sat est.
 #1010943  autor: R.Mandano
 03 wrz 2018, 19:01
Czy teraz da się uruchomić 120 min/5 pln - ale bez włączania Mini 3 :?:
 #1011094  autor: polsat090
 04 wrz 2018, 14:38
Chciałem podzielić się z wami moimi obserwacjami po tym jak przeniosłem się z taryfy freemium do tej taryfy internet mi strasznie zwolnił pomimo nie wykorzystania całego pakietu zostało bodajże 300 mb zaobserwowaliście podobny problem?
 #1013567  autor: Remington
 13 wrz 2018, 13:31
Jak jest w końcu z tymi pakietami Mini? Działają tylko na nowych SIMkach czy może udało się komuś je odpalić na starej karcie?
 #1013588  autor: marcz123456
 13 wrz 2018, 15:21
A mają nie działać? Planuję sobie używać mojej starej z początków sieci bez możliwości wyłamania nano w mini 9.
Musiałbym wymienić?
 #1013615  autor: t r o i p
 13 wrz 2018, 17:02
UWAGA!!!
Nowe taryfy działają tylko z kartami sim nowej generacji.
Informacja potwierdzona przez biuro obsługi.

Zastanawiacie się, pewnie o co chodzi z tymi nowymi kartami sim, nowymi pakietami
i dlaczego u niektórych to działa, a inni muszą wymienić kartę SIM.

A więc, Virgin ma dwa rodzaje kart SIM. Jak to nazywają, starej i nowej generacji. Karta SIM starej generacji, posiada w swoim numerze cyfry „10” na pozycji numeracyjnej 7-8. Karta SIM nowej generacji, posiada w swoim numerze cyfry „11” na pozycji numeracyjnej 7-8. Virgin posiada również dwie platformy, starą i nową z własnym kodem MNC 260-45. Żeby się zorientować jaką mamy kartę i na której platformie jesteśmy, proponuję zacząć od wybrania nr *127# Jeżeli dostaniemy odpowiedz: Twój nr. 730xxxxxx Twój nr. kary SIM 89480611000xxxx
xxx. To świadczy że jesteśmy na starej platformie i w najbliższym czasie zostaniemy przeniesieni na nową platformę. Jeżeli na pozycji 7-8 mamy cyfry "10" to czeka nas wymiana karty SIM na kartę nowej generacji, żeby móc korzystać z nowych usług #MINI. Jeżeli kod USSD *127# nie działa, jesteśmy już na nowej platformie i mamy kartę SIM nowej generacji.
Mam nadzieję, że ten post rozjaśnił nieco sprawę z kartami sim Virgin Mobile.

Dictum sapienti sat est.
 #1013643  autor: Przemix
 13 wrz 2018, 18:27
Na karcie którą się opiekuję nie odświeżył się pakiet freemium, nie zadziałało automatyczne odwieszenie pakietu przez infolinię, nie udało się włączyć pakietu mini, bok kazał wymienić sim na infolinii sprzedażowej, infolinia sprzedażowa nie odbiera, maili nie czytają, na facebooku odpisali zeby dzwonić, użytkownik dziś wyjechał bez netu za granicę a z twojego sposobu wychodzi że ma nową kartę (11) XD
 #1013655  autor: t r o i p
 13 wrz 2018, 19:01
Jeśli gość ma kartę sim nowej generacji, to niech uderza do CMOKa i wyjaśnia sprawę.
Infolinia do biura obsługi klienta w Virgin Mobile jest darmowa.

Dictum sapienti sat est.
 #1013666  autor: forum_tg
 13 wrz 2018, 20:28
Kilkukrotnie kontaktowałem się z CMOK i zawsze byli pomocni, co było dla mnie zaskoczeniem. Albo miałem szczęście do Pracownika, albo dobrze to działa.
Mój przedmówca ma racje, dzwoń do nich, gdyby był problem pisz email, szybko odpowiadają.
 #1013763  autor: R.Mandano
 14 wrz 2018, 12:26
Przemix pisze:użytkownik dziś wyjechał bez netu za granicę
Czyli wygląda na to, że straciłeś chlebodawcę ...
:lol:

Ale to dziwne - koleś potrafi samodzielnie opuścić granice Polski, a nie potrafi samodzielnie obsługiwać prostej karty SIM z banalnym planem taryfowym i potrzebuje "opiekuna"
:lol:
 #1013915  autor: marcz123456
 14 wrz 2018, 17:49
Jeżeli dostaniemy odpowiedz: Twój nr. 730xxxxxx Twój nr. kary SIM 89480611000xxxx
xxx. To świadczy że jesteśmy na starej platformie i w najbliższym czasie zostaniemy przeniesieni na nową platformę. Jeżeli na pozycji 7-8 mamy cyfry "10" to czeka nas wymiana karty SIM na kartę nowej generacji, żeby móc korzystać z nowych usług #MINI. Jeżeli kod USSD *127# nie działa, jesteśmy już na nowej platformie i mamy kartę SIM nowej generacji.
Nowa, kilkumiesięczna karta, kod nie działa. Stara z 2012 pokazuje to co powyżej.
 #1014363  autor: jutek
 15 wrz 2018, 17:50
Ciekawe, że dla starej karty internetowe sprawdzajki typu w jakiej sieci numer jako operatora podają P4, a dla nowej karty podają Virgin, mimo że jako kod sieci podają w obu przypadkach 260 06. Teoretycznie połączenia do nowych kart Play mógłby wyłączyć spod stanu darmowego skoro chcący zadzwonić przed wykonaniem połączenia już może się dowiedzieć, że dzwoni nie do P4 a do innego operatora. Z tego względu stara karta jest lepsza ;)
 #1014381  autor: lordbyd
 15 wrz 2018, 19:34
Co ciekawe zakres numeracji Virgin 579 XXX XXX nie jest rozpoznawalny przez te strony jako żadna sieć. Nawet strona T-Mobile NMP nie rozpoznaje tego zakresu. Sprawdzałem własne aktywne numery i te ze strony internetowej do kupienia.
Zastanawia mnie jak działają takie strony - bo np. następnego dnia po przeniesieniu numeru strony te podają już prawidłową sieć danego numeru.
Ostatnio zauważyłem też, że strona Orange NMP podaje tylko, czy dany numer jest w sieci Orange czy też nie.
 #1014413  autor: rudymax
 15 wrz 2018, 22:54
Problem z rozpoznawaniem numerów 579 XXX XXX leży po stronie VM. Numery przeniesione, jak również numery Lycamobile są rozpoznawane prawidłowo.
 #1014422  autor: słoneczny
 16 wrz 2018, 00:29
Nie działa mi w Virgin roaming krajowy z siecią Orange. Ktoś coś wie?