Strona 1 z 6

[Virgin Mobile] Pakiety Mini

Post:03 wrz 2018, 09:43
autor: t r o i p
W związku z likwidacją 27 sierpnia 2018 roku darmowej taryfy Freemium, po tej dacie jej ponowna aktywacja nie będzie możliwa, to oznacza, że ci którzy aktywowali Freemium przed tą datą będą się mogli nią cieszyć jeszcze przez 6 miesięcy, ponieważ tyle trwa ta taryfa. Lub będą mogli ją wyłączyć wcześniej, zatrzymując odnowienie się pakietu podstawowego, 30 minut, 30 SMS-ów i 300 MB.

W miejsce zlikwidowanej taryfy Freemium powstały 2 nowe taryfy :
Mini 3 i Mini 9

W taryfie Mini 3 mamy dokładnie taki sam pakiet podstawowy jak we Freemium tylko teraz kosztuje on 3 zł.
Zmianie natomiast uległy pakiety dodatkowe i teraz przedstawiają się następująco :

Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
*222*1*120#

Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
*222*2*400#

Za 1 zł
1 GB (lte)
*222*25*1#


Taryfa Mini 9 przedstawia się jeszcze ciekawiej.
Za 9 zł miesięcznie dostajemy :

300 minutdo wszystkich
300 SMS-ów do wszystkich
1 GB Internetu

Dodatkowo możemy sobie dokupić :

Za 5 zł
120 MIN DO WSZYSTKICH
*222*1*120#

Za 3 zł
400 SMS-ÓW DO WSZYSTKICH
*222*2*400#

Za 1 zł
1GB (lte)
*222*25*1#


Pakiety można łączyć i się sumują.
Internet w Virgin jest rozliczany co 5 kB.
A po wykupieniu pakietu danych otrzymamy darmowy transfer w aplikacjach społecznościowych.

Pakiety dodatkowe można łączyć i się sumują, ale NIE są cykliczne i mają ważność taką samą jak pakiet podstawowy, MAKSYMALNIE 30 dni. Przykład jeśli nasz pakiet podstawowy odnawia się 7 go każdego miesiąca, i 5 go kupimy pakiet dodatkowy, to każdy aktywowany pakiet półdarmo będzie ważny tylko 2 dni. Natomiast jeśli aktywujemy dodatkowy pakiet zaraz po odnowieniu się pakietu podstawowego 8 go, to będzie on trwać 30 dni. Mam nadzieję że dosyć jasno to opisałem. I jeszcze jedna sprawa. Nie ważne o której godzinie aktywujemy pakiet podstawowy, będzie on trwać do godziny 24:00 następnego miesiąca. Odnawianie się pakietów następuje w nocy i może trwać nawet kilka godzin.

Każda kwota doładowania od 5 PLN w zwyż przedłuża ważność konta o 365 dni. :)

Re: Freemium w Virgin Mobile (od 15.10.2015)

Post:03 wrz 2018, 10:05
autor: forum_tg
Chcąc dokupić w taryfie podstawowej pakiety danych, to ceny są spore.
Wg w/w regulaminu 1 GB kosztuje 8 zł.
https://virginmobile.pl/oferty/karta/pa ... t-i-danych

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:03 wrz 2018, 19:01
autor: R.Mandano
Czy teraz da się uruchomić 120 min/5 pln - ale bez włączania Mini 3 :?:

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:03 wrz 2018, 20:48
autor: t r o i p
Nie, pakiety dodatkowe 120 minut za 5 zł są tylko do taryf Mini.

Virgin mobile #mini9 9zł za 300minut/300 sms/1024mb internet

Post:04 wrz 2018, 14:38
autor: polsat090
Chciałem podzielić się z wami moimi obserwacjami po tym jak przeniosłem się z taryfy freemium do tej taryfy internet mi strasznie zwolnił pomimo nie wykorzystania całego pakietu zostało bodajże 300 mb zaobserwowaliście podobny problem?

Re: Virgin mobile #mini9 9zł za 300minut/300 sms/1024mb inte

Post:04 wrz 2018, 14:53
autor: t r o i p
Gdzie sprawdzałeś zużycie internetu? Może skończył ci pakiet tylko aplikacja się nie odświeżyła?
Jaka prędkość ci wyszła na speedteście?

Re: Virgin mobile #mini9 9zł za 300minut/300 sms/1024mb inte

Post:04 wrz 2018, 16:05
autor: polsat090
1 mb/s .. czy na roamingu czy w sieci własnej play

Re: Virgin mobile #mini9 9zł za 300minut/300 sms/1024mb inte

Post:04 wrz 2018, 17:18
autor: t r o i p
To za dużo jak na lejek, jak nic się nie zmieniło to zgłoś reklamację, możesz to zrobić przez wiadomość prywatną na Facebooku

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 13:31
autor: Remington
Jak jest w końcu z tymi pakietami Mini? Działają tylko na nowych SIMkach czy może udało się komuś je odpalić na starej karcie?

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 15:21
autor: marcz123456
A mają nie działać? Planuję sobie używać mojej starej z początków sieci bez możliwości wyłamania nano w mini 9.
Musiałbym wymienić?

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 17:02
autor: t r o i p
UWAGA!!!
Nowe taryfy działają tylko z kartami sim nowej generacji.
Informacja potwierdzona przez biuro obsługi.

Zastanawiacie się, pewnie o co chodzi z tymi nowymi kartami sim, nowymi pakietami
i dlaczego u niektórych to działa, a inni muszą wymienić kartę SIM.

A więc, Virgin ma dwa rodzaje kart SIM. Jak to nazywają, starej i nowej generacji. Karta SIM starej generacji, posiada w swoim numerze cyfry „10” na pozycji numeracyjnej 7-8. Karta SIM nowej generacji, posiada w swoim numerze cyfry „11” na pozycji numeracyjnej 7-8. Virgin posiada również dwie platformy, starą i nową z własnym kodem MNC 260-45. Żeby się zorientować jaką mamy kartę i na której platformie jesteśmy, proponuję zacząć od wybrania nr *127# Jeżeli dostaniemy odpowiedz: Twój nr. 730xxxxxx Twój nr. kary SIM 89480611000xxxx
xxx. To świadczy że jesteśmy na starej platformie i w najbliższym czasie zostaniemy przeniesieni na nową platformę. Jeżeli na pozycji 7-8 mamy cyfry "10" to czeka nas wymiana karty SIM na kartę nowej generacji, żeby móc korzystać z nowych usług #MINI. Jeżeli kod USSD *127# nie działa, jesteśmy już na nowej platformie i mamy kartę SIM nowej generacji.
Mam nadzieję, że ten post rozjaśnił nieco sprawę z kartami sim Virgin Mobile.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 18:27
autor: Przemix
Na karcie którą się opiekuję nie odświeżył się pakiet freemium, nie zadziałało automatyczne odwieszenie pakietu przez infolinię, nie udało się włączyć pakietu mini, bok kazał wymienić sim na infolinii sprzedażowej, infolinia sprzedażowa nie odbiera, maili nie czytają, na facebooku odpisali zeby dzwonić, użytkownik dziś wyjechał bez netu za granicę a z twojego sposobu wychodzi że ma nową kartę (11) XD

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 19:01
autor: t r o i p
Jeśli gość ma kartę sim nowej generacji, to niech uderza do CMOKa i wyjaśnia sprawę.
Infolinia do biura obsługi klienta w Virgin Mobile jest darmowa.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:13 wrz 2018, 20:28
autor: forum_tg
Kilkukrotnie kontaktowałem się z CMOK i zawsze byli pomocni, co było dla mnie zaskoczeniem. Albo miałem szczęście do Pracownika, albo dobrze to działa.
Mój przedmówca ma racje, dzwoń do nich, gdyby był problem pisz email, szybko odpowiadają.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:14 wrz 2018, 12:26
autor: R.Mandano
Przemix pisze:użytkownik dziś wyjechał bez netu za granicę
Czyli wygląda na to, że straciłeś chlebodawcę ...
:lol:

Ale to dziwne - koleś potrafi samodzielnie opuścić granice Polski, a nie potrafi samodzielnie obsługiwać prostej karty SIM z banalnym planem taryfowym i potrzebuje "opiekuna"
:lol:

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:14 wrz 2018, 17:49
autor: marcz123456
Jeżeli dostaniemy odpowiedz: Twój nr. 730xxxxxx Twój nr. kary SIM 89480611000xxxx
xxx. To świadczy że jesteśmy na starej platformie i w najbliższym czasie zostaniemy przeniesieni na nową platformę. Jeżeli na pozycji 7-8 mamy cyfry "10" to czeka nas wymiana karty SIM na kartę nowej generacji, żeby móc korzystać z nowych usług #MINI. Jeżeli kod USSD *127# nie działa, jesteśmy już na nowej platformie i mamy kartę SIM nowej generacji.
Nowa, kilkumiesięczna karta, kod nie działa. Stara z 2012 pokazuje to co powyżej.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:15 wrz 2018, 17:50
autor: jutek
Ciekawe, że dla starej karty internetowe sprawdzajki typu w jakiej sieci numer jako operatora podają P4, a dla nowej karty podają Virgin, mimo że jako kod sieci podają w obu przypadkach 260 06. Teoretycznie połączenia do nowych kart Play mógłby wyłączyć spod stanu darmowego skoro chcący zadzwonić przed wykonaniem połączenia już może się dowiedzieć, że dzwoni nie do P4 a do innego operatora. Z tego względu stara karta jest lepsza ;)

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:15 wrz 2018, 19:34
autor: lordbyd
Co ciekawe zakres numeracji Virgin 579 XXX XXX nie jest rozpoznawalny przez te strony jako żadna sieć. Nawet strona T-Mobile NMP nie rozpoznaje tego zakresu. Sprawdzałem własne aktywne numery i te ze strony internetowej do kupienia.
Zastanawia mnie jak działają takie strony - bo np. następnego dnia po przeniesieniu numeru strony te podają już prawidłową sieć danego numeru.
Ostatnio zauważyłem też, że strona Orange NMP podaje tylko, czy dany numer jest w sieci Orange czy też nie.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:15 wrz 2018, 22:54
autor: rudymax
Problem z rozpoznawaniem numerów 579 XXX XXX leży po stronie VM. Numery przeniesione, jak również numery Lycamobile są rozpoznawane prawidłowo.

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Post:16 wrz 2018, 00:29
autor: słoneczny
Nie działa mi w Virgin roaming krajowy z siecią Orange. Ktoś coś wie?