Strona 18 z 20

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:04 gru 2018, 10:55
autor: SimplusowiecU
Dorzucę swoje 2 grosze w temacie VM: parę dni temu wysłałem SMS Premium mający wesprzeć pewną akcję charytatywną. Zgodnie z Cennikiem taryfy numer na który został wysłany SMS jest obsługiwany przez VM. Jednak w odpowiedzi na wysłany SMS otrzymałem najpierw komunikat o treści "Błąd", a chwilę później wiadomość zwrotną o treści: "Przepraszamy ble ble, obecnie ten numer ble ble nie jest przez nas obslugiwany". Mimo to złotówki zostały pobrane z konta. Na złożoną reklamację otrzymałem odpowiedź, że wg. systemu nic nie wysyłałem, na kolejną do tej chwili brak jakiejkolwiek odpowiedzi...

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:04 gru 2018, 16:31
autor: marcz123456
No to baj baj virgin. Wygasło mi freemium na drugiej karcie, więc niedługo uciekam do play.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:20
autor: PABLOTECH
Witam

Do końca grudnia (prawdopodobnie tydzień temu miałem ostatnie odnowienie) mam 2 numery we FREEMIUM. Od stycznia pewnie będzie to MINI3. Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ?

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:28
autor: jarekt
#Mini3 (i pozostałe) to usługa a nie taryfa. Nawet #Freemium, to nie taryfa tylko też usługa.
Obydwie te usługi działają (działały) w ramach tej samej taryfy.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:32
autor: PABLOTECH
Jak zwał tak zwał , pytanie wciąż pozostaje bez odpowiedzi :smt004

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:44
autor: jarekt
Jak włączasz usługę darmową (#Freemium), to z konta nic nie ubywa. Jak włączysz usługę za 3zł (#Mini3), to z konta ubędzie 3zł. Nie zmieniasz żadnej taryfy.
Żadnej zmiany taryfy nie ma, więc pytanie jest nie na miejscu :).

Ale OK. Załóżmy, że w Virgin zmieniasz taryfę, np. ze starej BK2012 na nowszą. Otóż zmiana taryfy w Virgin nie powoduje żadnych zmian na koncie głównym, na którym masz złotówki: złotówek nie ubywa (ani nie przybywa oczywiście). Zmiana taryfy również jest darmowa.
No ale Ty z BK2012 nie będziesz zmieniał taryfy.

Ale żeby była absolutna jasność, to napisz jaką taryfę chcesz zmienić na jaką...

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:50
autor: PABLOTECH
Przecież napisałem wyraźnie, że teraz mam FREEMIUM a od stycznia będzie MINI3 :). A pytanie (wg mnie) też było czytelne " Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ? " tFu tFu USŁUGI :lol:

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 09:54
autor: jarekt
Przeczytaj jeszcze raz moje te 2 posty i jeśli dalej nie rozumiesz, to napisz w końcu jaką taryfę chcesz zmienić na jaką, a ja Ci wtedy odpowiem precyzyjnie co ze środkami na koncie głównym.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 10:15
autor: pantin
Kolega @PABLOTECH nie rozumie, że nie zmienia taryfy, tylko pakiet. A taryfa jest przecież ta sama w tym i w tym.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 16:51
autor: user11
Czy szanowni użytkownicy mogliby mi wyjaśnić czym różnią się taryfa, usługa i pakiet?

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:06 gru 2018, 19:30
autor: marcz123456
To jakaś prowokacja? Chyba wiadomo o co chodzi.
Taryfa (np. play na kartę) -> usługa (rwk, SD) -> pakiet (np. 10 GB internetu).

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:07 gru 2018, 00:13
autor: neotele
user11 pisze:
06 gru 2018, 16:51
Czy szanowni użytkownicy mogliby mi wyjaśnić czym różnią się taryfa, usługa i pakiet?
Całkiem przystępnie wytłumaczył to jarekt w innym wątku.
Jeśli chodzi o Virgin na kartę, to:
- taryfa: #ChcęWszystko (chyba jedyna obecnie dostępna)
- usługi (dostępne w ramach danej taryfy ): np byłe #Freemium czy internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s;
- pakiety (określone i ograniczone ilościowo wielkości minut, MB, smsów dostępne w ramach danej usługi/taryfy): np. #MINI 3, #GIGADAJE itd. czy pakiety za #PÓŁDARMO

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:07 gru 2018, 05:15
autor: everymen
Koledzy zdecydujcie się wreszcie, pakiet czy usługa?:P
Jeżeli już tak sztywno trzymamy się pojęć, to #FREEMIUM był ewidentnie pakietem (darmowym) dostępnym w taryfie #WSZYSTKO, a nie usługą. Przestańcie mieszać kolegom user11 i PABLOTECH w głowie;)

I jeszcze raz bez wymądrzania:) W Virgin Mobile na kartę istnieje obecnie tylko jedna (dostępna dla nowych klientów) taryfa - #WSZYSTKO. W ramach tej taryfy dostępny był darmowy pakiet #FREEMIUM i uzupełniające go pakiety #PÓŁDARMO.
Obecnie dostępne są cztery pakiety: #MINI 3, #MIN 9, #GIGADAJE 7 i#GIGADAJE.
Kiedy skończy się odnawianie pakietu #FREEMIUM, pozostanie goła taryfa #WSZYSTKO, w ramach której można uruchomić wyżej wspomniane, dostępne pakiety.
Środki zebrane wcześniej na koncie oczywiście pozostaną:)

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:07 gru 2018, 10:19
autor: neotele
everymen pisze:
07 gru 2018, 05:15
Koledzy zdecydujcie się wreszcie, pakiet czy usługa?:P
Jeżeli już tak sztywno trzymamy się pojęć, to #FREEMIUM był ewidentnie pakietem (darmowym) dostępnym w taryfie #WSZYSTKO, a nie usługą.
Formalnie się zgadza. Virgin nazywał #FREEMIUM pakietem.
Jednak w Virgin rozróżnienie, co jest pakietem, a co powinno nazywać się usługą jest trochę pokręcone (ponieważ w ramach #FREEMIUM był także internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s więc, wg mnie, nie należałoby tego "zestawu" nazywać pakietem, ale raczej usługą z pakietami).

Jeśli chodzi o klarowne rozróżnienie co jest usługą, a co pakietem, to dobrze widać to w Play. Dlatego podałem wcześniej link: viewtopic.php?f=22&t=95375&p=1057428&#p1057427

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:07 gru 2018, 11:26
autor: rudymax
Tak dla ścisłości. Internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s nie był elementem pakietu Freemium, ale elementem taryfy i to zarówno obecnej WSZYSTKO, jak i poprzedniej BK2012. Lejek nie jest powiązany z pakietami, jest elementem "gołej" taryfy.