DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 15
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
 #1050334  autor: rudymax
 15 lis 2018, 18:07
Podobno aktywacja pakietu mini3 powinna wydłużyć ważność konta do roku. Czy komuś przedłużyło? U mnie nie wydłużyło. Pozostała ważność konta sprzed aktywacji pakietu.
 #1050346  autor: neotele
 15 lis 2018, 18:53
Wg Regulaminu powinno się przedłużyć.
16. Pakiety Zintegrowany dostępny w niniejszej Ofercie jest pakietem samoodnawialnym (szczegóły zawarte są w punktach 17-20 poniżej). Aktywacja samoodnawialnego Pakietu Zintegrowanego powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
Jak napisał kolega 24bis24, poczekaj, a jeśli jutro nie będzie nowej ważności, to pisz reklamację.

Proszę, daj nam znać, gdy się sprawa wyjaśni.
 #1050359  autor: rudymax
 15 lis 2018, 20:18
Dzięki za odpowiedzi. Sprawdzę jutro, może jeszcze pojutrze i napiszę jak jest. Reklamację odpuszczę, ponieważ numer będzie na dniach w innej sieci.
 #1050377  autor: gtoni13
 15 lis 2018, 22:01
U mnie tez nie przedluzylo. Sprawdzilem na jednym nr aktywacja pakietu mini 9 10.11 a waznosc
pozostala X.19 r.
Z tym virgin to juz skandal, pisze juz ktoras reklamacje, a to doladowany nie ten nr co zlecono a to brak odnowienia pakietu, brak doladowania itp. Przenosze po koleji nr do Rebtela ale glownych narazie nie przeniose.
 #1053442  autor: gtoni13
 19 lis 2018, 08:38
Otrzymalem dzisiaj odpowiedz z Virgin na temat nie przedluzenia waznosci konta:Dzień dobry,

Nie bardzo rozumiem czemu odnosi się Pan do daty aktywacji pakietu MINI9, skoro ostatnią czynnoscią przedłużająca ważność konta było doładowanie numeru w dniu 24.10.2018.

Doładowanie zmieniło datę na 25.10.2019.


Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
Mariusz Czajkowski
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service

To jest kompromitacja Virgin, nie znaja wlasnych regulaminow !
Odpowiewdzialem im:To przeczytaj sobie chlopie regulamin pakietu mini 9 co tam pisze !!!
Nie nadajesz sie do pracy kompromitujesz sie i Virgin.
P. 16 regulaminu mowi odnowienie pakietu PRZEGLUZA waznosc konta o 365 dni
Czytaj wlasne przepisy !!!
Skandal ta obsluga
Prosze przedluzac konto zgodnie z regulaminem !!
 #1053494  autor: Remington
 19 lis 2018, 08:54
gtoni13 pisze:To przeczytaj sobie chlopie regulamin pakietu mini 9 co tam pisze !!!
Nie nadajesz sie do pracy kompromitujesz sie i Virgin.
P. 16 regulaminu mowi odnowienie pakietu PRZEGLUZA waznosc konta o 365 dni
Czytaj wlasne przepisy !!!
Skandal ta obsluga
Prosze przedluzac konto zgodnie z regulaminem !!
Bez wątpienia odpisał bzdurę. Ale to nie powód żeby go poniżać. Lepiej Ci, że tak mu napisałeś? A może sam się skompromitowałeś nieznajomością języka polskiego tekstem "co tam pisze". I tak piłeczkę można przebijać. Tam też pracują ludzie, a tak zaczynasz mu nowy tydzień od agresji i 9 wykrzykników. Wyluzuj.
 #1053534  autor: gtoni13
 19 lis 2018, 09:06
Nie masz racji !
Ta tez pracuje i za takie zalatwianie sprawy wylecialbym z pracy w ciagu jednego dnia !!
ps. co Ci sie nie podoba w stwierdzeniu "co tam pisze" odnosi sie to do tresci regulaminu
Ty tez masz problemy z mysleniem ?
 #1053586  autor: Remington
 19 lis 2018, 09:22
Ludzką rzeczą jest się mylić. Poziom obsługi u operatorów jest niski i wynika to z wielu czynników. Jeśli też pracujesz u operatora telco i tak dba on o jakość, to chwała mu za to, ale to absolutna rzadkość.
gtoni13 pisze:ps. co Ci sie nie podoba w stwierdzeniu "co tam pisze" odnosi sie to do tresci regulaminu
Ty tez masz problemy z mysleniem ?
I po co to pytanie? Znowu agresja. Takich chamskich tekstów używaj przed lustrem, a nie na forum. Szczególnie, gdy nie masz racji: http://www.rjp.pan.pl/index.php?option= ... Itemid=145
 #1053740  autor: rudymax
 19 lis 2018, 10:07
Mój numer, który nie dostał przedłużenia konta po włączeniu mini3 jest już w innej sieci. Ważność konta do końca nie uległa zmianie. Mają ewidentny błąd w systemie. Albo go naprawią, albo zmienią regulamin. Obstawiam to drugie :) To nie był mój jedyny numer w Virgin, na drugim mam więcej kasy, to jeszcze się wstrzymam z decyzją co dalej, ale od przesiadki na nową platformę, VM coraz mniej mi się podoba.
 #1054155  autor: bobiwr
 19 lis 2018, 13:45
gtoni13 pisze:...
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
******** *********
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service
....
Misiu obetrzyj się z żółci i popraw swój post, a właściwie cytat - usuń dane osobowe gościa!
 #1054172  autor: kristronik
 19 lis 2018, 13:57
W nawiązaniu do powyższych postów i jakości obsługi klienta Virgin:

Nie dziwię się, że gtoni13 siadają nerwy - standard obsługi Virgin to jedno wielkie nieporozumienie. np:
- Piszesz reklamację a w odpowiedzi dostajesz maila jak na zgłoszenie bez totalnej analizy tego co napisałeś tylko odpowiedź na odpxxx....
- Infolinia potrafi bez zająknięcia kłamać aby jak najszybciej się rozłączyć z problematycznym klientem
- Dział techniczny obiecuje oddzwonić (oczywiście nie oddzwania)
- Skutek taki, że problemy jak były nierozwiązane tak dalej są nierozwiązane
Przerabiałem inne sieci ale z takimi standardami i ilością problemów spotykam się po raz pierwszy.
Sam osobiście pracowałem w obsłudze klienta i za taką obsługę na pewno bym został zwolniony.
 #1054277  autor: mati33
 19 lis 2018, 18:31
rudymax pisze:Mój numer, który nie dostał przedłużenia konta po włączeniu mini3 jest już w innej sieci. Ważność konta do końca nie uległa zmianie. .
Coś jest nie tak ,pakiet mini3 po Odnowieniu na następny okres i pobraniu z konta kasy tj: 18.11.2018
nie dostał przedłużenia konta :?:
 #1055983  autor: matjas12
 22 lis 2018, 07:46
mati33 pisze:
19 lis 2018, 18:31
Coś jest nie tak ,pakiet mini3 po Odnowieniu na następny okres i pobraniu z konta kasy tj: 18.11.2018 nie dostał przedłużenia konta :?:
Widocznie teraz tylko doładowanie przedłuża ważność konta. Kiedyś też było trzeba raz na rok doładować za min. 5zł, dopiero później z jakiegoś powodu samo odnowienie Freemium przedłużało konto o rok.
 #1055989  autor: neotele
 22 lis 2018, 08:39
matjas12 pisze:
22 lis 2018, 07:46

Widocznie teraz tylko doładowanie przedłuża ważność konta.
A na jakiej podstawie miałoby tak być?
W Virgin (jak u każdego operatora) obowiązują regulaminy, określające zasady.
W aktualnym regulaminie (z 06.09.2018) jest wyraźnie napisane, że aktywacja (mini3/mini9) przedłuża ważność konta o 365 dni, więc tak powinno być!
Natomiast, jeśli tak się nie dzieje, to:
- piszcie reklamacje, powołując się na obowiązujący regulamin;
- jeśli dostaniecie odpowiedź odmowną (lub nie dostaniecie odpowiedzi przez 30 dni), to piszcie skargę do UKE - na 100% UKE przyzna Wam rację.
 #1058157  autor: SimplusowiecU
 04 gru 2018, 10:55
Dorzucę swoje 2 grosze w temacie VM: parę dni temu wysłałem SMS Premium mający wesprzeć pewną akcję charytatywną. Zgodnie z Cennikiem taryfy numer na który został wysłany SMS jest obsługiwany przez VM. Jednak w odpowiedzi na wysłany SMS otrzymałem najpierw komunikat o treści "Błąd", a chwilę później wiadomość zwrotną o treści: "Przepraszamy ble ble, obecnie ten numer ble ble nie jest przez nas obslugiwany". Mimo to złotówki zostały pobrane z konta. Na złożoną reklamację otrzymałem odpowiedź, że wg. systemu nic nie wysyłałem, na kolejną do tej chwili brak jakiejkolwiek odpowiedzi...
 #1058198  autor: marcz123456
 04 gru 2018, 16:31
No to baj baj virgin. Wygasło mi freemium na drugiej karcie, więc niedługo uciekam do play.
 #1058382  autor: PABLOTECH
 06 gru 2018, 09:20
Witam

Do końca grudnia (prawdopodobnie tydzień temu miałem ostatnie odnowienie) mam 2 numery we FREEMIUM. Od stycznia pewnie będzie to MINI3. Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ?
 #1058384  autor: jarekt
 06 gru 2018, 09:28
#Mini3 (i pozostałe) to usługa a nie taryfa. Nawet #Freemium, to nie taryfa tylko też usługa.
Obydwie te usługi działają (działały) w ramach tej samej taryfy.
  • Strona 13 z 15
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15