Podobno aktywacja pakietu mini3 powinna wydłużyć ważność konta do roku. Czy komuś przedłużyło? U mnie nie wydłużyło. Pozostała ważność konta sprzed aktywacji pakietu.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Poczekaj do następnego dnia
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Wg Regulaminu powinno się przedłużyć.
Proszę, daj nam znać, gdy się sprawa wyjaśni.
Jak napisał kolega 24bis24, poczekaj, a jeśli jutro nie będzie nowej ważności, to pisz reklamację.16. Pakiety Zintegrowany dostępny w niniejszej Ofercie jest pakietem samoodnawialnym (szczegóły zawarte są w punktach 17-20 poniżej). Aktywacja samoodnawialnego Pakietu Zintegrowanego powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
Proszę, daj nam znać, gdy się sprawa wyjaśni.
Dzięki za odpowiedzi. Sprawdzę jutro, może jeszcze pojutrze i napiszę jak jest. Reklamację odpuszczę, ponieważ numer będzie na dniach w innej sieci.
U mnie tez nie przedluzylo. Sprawdzilem na jednym nr aktywacja pakietu mini 9 10.11 a waznosc
pozostala X.19 r.
Z tym virgin to juz skandal, pisze juz ktoras reklamacje, a to doladowany nie ten nr co zlecono a to brak odnowienia pakietu, brak doladowania itp. Przenosze po koleji nr do Rebtela ale glownych narazie nie przeniose.
pozostala X.19 r.
Z tym virgin to juz skandal, pisze juz ktoras reklamacje, a to doladowany nie ten nr co zlecono a to brak odnowienia pakietu, brak doladowania itp. Przenosze po koleji nr do Rebtela ale glownych narazie nie przeniose.
Otrzymalem dzisiaj odpowiedz z Virgin na temat nie przedluzenia waznosci konta:Dzień dobry,
Nie bardzo rozumiem czemu odnosi się Pan do daty aktywacji pakietu MINI9, skoro ostatnią czynnoscią przedłużająca ważność konta było doładowanie numeru w dniu 24.10.2018.
Doładowanie zmieniło datę na 25.10.2019.
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
Mariusz Czajkowski
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service
To jest kompromitacja Virgin, nie znaja wlasnych regulaminow !
Odpowiewdzialem im:To przeczytaj sobie chlopie regulamin pakietu mini 9 co tam pisze !!!
Nie nadajesz sie do pracy kompromitujesz sie i Virgin.
P. 16 regulaminu mowi odnowienie pakietu PRZEGLUZA waznosc konta o 365 dni
Czytaj wlasne przepisy !!!
Skandal ta obsluga
Prosze przedluzac konto zgodnie z regulaminem !!
Nie bardzo rozumiem czemu odnosi się Pan do daty aktywacji pakietu MINI9, skoro ostatnią czynnoscią przedłużająca ważność konta było doładowanie numeru w dniu 24.10.2018.
Doładowanie zmieniło datę na 25.10.2019.
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
Mariusz Czajkowski
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service
To jest kompromitacja Virgin, nie znaja wlasnych regulaminow !
Odpowiewdzialem im:To przeczytaj sobie chlopie regulamin pakietu mini 9 co tam pisze !!!
Nie nadajesz sie do pracy kompromitujesz sie i Virgin.
P. 16 regulaminu mowi odnowienie pakietu PRZEGLUZA waznosc konta o 365 dni
Czytaj wlasne przepisy !!!
Skandal ta obsluga
Prosze przedluzac konto zgodnie z regulaminem !!
Bez wątpienia odpisał bzdurę. Ale to nie powód żeby go poniżać. Lepiej Ci, że tak mu napisałeś? A może sam się skompromitowałeś nieznajomością języka polskiego tekstem "co tam pisze". I tak piłeczkę można przebijać. Tam też pracują ludzie, a tak zaczynasz mu nowy tydzień od agresji i 9 wykrzykników. Wyluzuj.gtoni13 pisze:To przeczytaj sobie chlopie regulamin pakietu mini 9 co tam pisze !!!
Nie nadajesz sie do pracy kompromitujesz sie i Virgin.
P. 16 regulaminu mowi odnowienie pakietu PRZEGLUZA waznosc konta o 365 dni
Czytaj wlasne przepisy !!!
Skandal ta obsluga
Prosze przedluzac konto zgodnie z regulaminem !!
Nie masz racji !
Ta tez pracuje i za takie zalatwianie sprawy wylecialbym z pracy w ciagu jednego dnia !!
ps. co Ci sie nie podoba w stwierdzeniu "co tam pisze" odnosi sie to do tresci regulaminu
Ty tez masz problemy z mysleniem ?
Ta tez pracuje i za takie zalatwianie sprawy wylecialbym z pracy w ciagu jednego dnia !!
ps. co Ci sie nie podoba w stwierdzeniu "co tam pisze" odnosi sie to do tresci regulaminu
Ty tez masz problemy z mysleniem ?
Ludzką rzeczą jest się mylić. Poziom obsługi u operatorów jest niski i wynika to z wielu czynników. Jeśli też pracujesz u operatora telco i tak dba on o jakość, to chwała mu za to, ale to absolutna rzadkość.
I po co to pytanie? Znowu agresja. Takich chamskich tekstów używaj przed lustrem, a nie na forum. Szczególnie, gdy nie masz racji: http://www.rjp.pan.pl/index.php?option= ... Itemid=145gtoni13 pisze:ps. co Ci sie nie podoba w stwierdzeniu "co tam pisze" odnosi sie to do tresci regulaminu
Ty tez masz problemy z mysleniem ?
Mój numer, który nie dostał przedłużenia konta po włączeniu mini3 jest już w innej sieci. Ważność konta do końca nie uległa zmianie. Mają ewidentny błąd w systemie. Albo go naprawią, albo zmienią regulamin. Obstawiam to drugie To nie był mój jedyny numer w Virgin, na drugim mam więcej kasy, to jeszcze się wstrzymam z decyzją co dalej, ale od przesiadki na nową platformę, VM coraz mniej mi się podoba.
Misiu obetrzyj się z żółci i popraw swój post, a właściwie cytat - usuń dane osobowe gościa!gtoni13 pisze:...
Pozdrawiam i pozostaje do dyspozycji,
******** *********
Centrum Milej Obslugi Klienta | Customer Service
....
W nawiązaniu do powyższych postów i jakości obsługi klienta Virgin:
Nie dziwię się, że gtoni13 siadają nerwy - standard obsługi Virgin to jedno wielkie nieporozumienie. np:
- Piszesz reklamację a w odpowiedzi dostajesz maila jak na zgłoszenie bez totalnej analizy tego co napisałeś tylko odpowiedź na odpxxx....
- Infolinia potrafi bez zająknięcia kłamać aby jak najszybciej się rozłączyć z problematycznym klientem
- Dział techniczny obiecuje oddzwonić (oczywiście nie oddzwania)
- Skutek taki, że problemy jak były nierozwiązane tak dalej są nierozwiązane
Przerabiałem inne sieci ale z takimi standardami i ilością problemów spotykam się po raz pierwszy.
Sam osobiście pracowałem w obsłudze klienta i za taką obsługę na pewno bym został zwolniony.
Nie dziwię się, że gtoni13 siadają nerwy - standard obsługi Virgin to jedno wielkie nieporozumienie. np:
- Piszesz reklamację a w odpowiedzi dostajesz maila jak na zgłoszenie bez totalnej analizy tego co napisałeś tylko odpowiedź na odpxxx....
- Infolinia potrafi bez zająknięcia kłamać aby jak najszybciej się rozłączyć z problematycznym klientem
- Dział techniczny obiecuje oddzwonić (oczywiście nie oddzwania)
- Skutek taki, że problemy jak były nierozwiązane tak dalej są nierozwiązane
Przerabiałem inne sieci ale z takimi standardami i ilością problemów spotykam się po raz pierwszy.
Sam osobiście pracowałem w obsłudze klienta i za taką obsługę na pewno bym został zwolniony.
Coś jest nie tak ,pakiet mini3 po Odnowieniu na następny okres i pobraniu z konta kasy tj: 18.11.2018rudymax pisze:Mój numer, który nie dostał przedłużenia konta po włączeniu mini3 jest już w innej sieci. Ważność konta do końca nie uległa zmianie. .
nie dostał przedłużenia konta
Widocznie teraz tylko doładowanie przedłuża ważność konta. Kiedyś też było trzeba raz na rok doładować za min. 5zł, dopiero później z jakiegoś powodu samo odnowienie Freemium przedłużało konto o rok.
A na jakiej podstawie miałoby tak być?
W Virgin (jak u każdego operatora) obowiązują regulaminy, określające zasady.
W aktualnym regulaminie (z 06.09.2018) jest wyraźnie napisane, że aktywacja (mini3/mini9) przedłuża ważność konta o 365 dni, więc tak powinno być!
Natomiast, jeśli tak się nie dzieje, to:
- piszcie reklamacje, powołując się na obowiązujący regulamin;
- jeśli dostaniecie odpowiedź odmowną (lub nie dostaniecie odpowiedzi przez 30 dni), to piszcie skargę do UKE - na 100% UKE przyzna Wam rację.
Dorzucę swoje 2 grosze w temacie VM: parę dni temu wysłałem SMS Premium mający wesprzeć pewną akcję charytatywną. Zgodnie z Cennikiem taryfy numer na który został wysłany SMS jest obsługiwany przez VM. Jednak w odpowiedzi na wysłany SMS otrzymałem najpierw komunikat o treści "Błąd", a chwilę później wiadomość zwrotną o treści: "Przepraszamy ble ble, obecnie ten numer ble ble nie jest przez nas obslugiwany". Mimo to złotówki zostały pobrane z konta. Na złożoną reklamację otrzymałem odpowiedź, że wg. systemu nic nie wysyłałem, na kolejną do tej chwili brak jakiejkolwiek odpowiedzi...
No to baj baj virgin. Wygasło mi freemium na drugiej karcie, więc niedługo uciekam do play.
Witam
Do końca grudnia (prawdopodobnie tydzień temu miałem ostatnie odnowienie) mam 2 numery we FREEMIUM. Od stycznia pewnie będzie to MINI3. Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ?
Do końca grudnia (prawdopodobnie tydzień temu miałem ostatnie odnowienie) mam 2 numery we FREEMIUM. Od stycznia pewnie będzie to MINI3. Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ?
#Mini3 (i pozostałe) to usługa a nie taryfa. Nawet #Freemium, to nie taryfa tylko też usługa.
Obydwie te usługi działają (działały) w ramach tej samej taryfy.
Obydwie te usługi działają (działały) w ramach tej samej taryfy.
Jak zwał tak zwał , pytanie wciąż pozostaje bez odpowiedzi