Strona 12 z 15

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:13 lis 2018, 23:20
autor: TeleCypisek
Szkoda, że likwidują ten pakiet 60 minut za 3 zł.
30 minut które były w pakiecie #Freemium to dla mnie za mało, więc za 3 zł dokupowałem sobie pakiet 60 minut, z którego tylko niewielką część wykorzystywałem zanim reszta przepadła.
Teraz jak będzie można dokupić tylko pakiet 120 minut za 5 zł, to tym bardziej kupno tego pakietu będzie to dla mnie nieopłacalne, zwłaszcza że do tego dochodzi jeszcze 3 zł za pakiet Mini3.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 19:23
autor: gtoni13
Calkiem nieoplacalne, 3 + 5 = 8 zl - 150 min.
Za mini 9 zl = 300 min
Nikt rozsądny nie dokupi pakietu do mini3

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 20:15
autor: neotele
Widzę w tym sens.
Jeśli komuś normalnie wystarcza mini3, a tylko czasami potrzebuje więcej minut, to wybierze mini3 i w razie potrzeby dokupi pakiet dodatkowych minut.
Jeśli komuś normalnie potrzeba 150-300min, to bierze od razu mini9.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 21:06
autor: gtoni13
Nie, nie ma w tym sensu / mowimy tylko o rozmowach/.
Gdy potrzebuje tylko do 30 min/ sporadycznie wiecej/ to przechodzi do a2 mobile i tam w standarcie ma min po 10 gr zawsze i nic wiecej. A tu ma CO NAJMNIEJ 10 gr za min, jak wykorzysta
cale 30 min. Mini 3 nie ma najmniejszego sensu /rozmowy/ !
gtoni

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 21:36
autor: neotele
Kwestia porównywania ofert, to inny temat. A2m ma sens, pod warunkiem że jest się w "dobrej" lokalizacji, gdzie nie ma problemów z a2m (jest liczne grono użytkowników narzekających na problemy z logowaniem, HD voice itp. w a2m).
Z Virgin, generalnie nie ma większych problemów, a to duża zaleta.
3 zł za 30min/30SMS/300MB to IMHO ciekawa i konkurencyjna oferta.

Sugeruję Ci zgłosić w Virgin potrzebę dodatkowego pakietu - np. 60 min za 3 zł (wtedy byś płacił tyle, co poprzednio). Jeśli będzie więcej tego typu zgłoszeń i przeczyta to ktoś rozsądny w Virgin, kto potrafi skalkulować, że w ten sposób, per saldo, pozyskają większe przychody, to być może Virgin rozszerzy ofertę :)

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 22:42
autor: mati33
gtoni13 pisze: Gdy potrzebuje tylko do 30 min/ sporadycznie wiecej/ to przechodzi do a2 mobile i tam w standarcie ma min po 10 gr zawsze i nic wiecej. A tu ma CO NAJMNIEJ 10 gr za min, jak wykorzysta
cale 30 min. Mini 3 nie ma najmniejszego sensu /rozmowy/ !
Jaką sieć i pakiet na dzień dzisiejszy polecacie na sporadyczne korzystanie z telefonu jako zapasowy? (w stylu tak jak było w freemium) :?:

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:14 lis 2018, 23:08
autor: neotele
mati33 pisze:Jaką sieć i pakiet na dzień dzisiejszy polecacie na sporadyczne korzystanie z telefonu jako zapasowy? (w stylu tak jak było w freemium)
Sprecyzuj pojęcie "sporadycznie" (zwykle ile minut?).
Alternatywy:
- a2m (jeśli jesteś w "dobrej" lokalizacji, gdzie nie ma problemów z a2m),
- fakt (możesz korzystać z darmowych pakietów za kody z gazety),
- play odNOWA (kupujesz pakiet rozmów ważny aż do wyczerpania środków + Stan Darmowy do playowatych),
- virgin mini3 (jeśli używasz ok 30min/30SMS/300MB).

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 01:40
autor: TeleCypisek
neotele pisze:- virgin mini3 (jeśli używasz ok 30min/30SMS/300MB).
Mini3 ma sens jeśli używasz poniżej 30 minut, a nie "ok. 30 min". Jeśli używasz choć trochę powyżej 30 minut (a u mnie tak jest najczęściej), to Mini3 sensu już nie ma.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 07:47
autor: neotele
Jeśli używa się ok. 30 min (oraz trochę SMSów i MB), więc w wielu przypadkach poniżej 30 min, to mini3 jest OK.
W pozostałych przypadkach, jeśli zwyczajowo i sporadycznie przekraczamy te 30 min o kilka minut, to trudno - zapłacimy cennikową opłatę za minutę . I nie ma co tu januszować, gdyż średnio wydamy w sumie mniej, niż gdybyśmy kupowali dodatkowy pakiet minut.

Jeśli z reguły jest to powyżej 30 minut, to w zależności od tego ile jest tych minut (i innych SMSów i MB), trzeba sobie skalkulować, która oferta jest dla nas najkorzystniejsza (każda oferta ma swoje plusy, zależnie o potrzeb).

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 10:05
autor: Remington
Dlaczego nikt nie wymienia Rebtela? Rozmowy i SMS-y za darmo oraz 1GB.

Problemy są tylko z rozpoczęciem korzystania z nich, ale jak to się już uda to jest ok.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 10:14
autor: neotele
Wg mnie, obecny poziom "profesjonalizmu" w Rebtel stwarza znaczne ryzyko, że dane naszej karty kredytowej, którą musimy podpiąć w Rebtel, dostaną się w ręce przestępców.
Z tego powodu unikam tego operatora. Przynajmniej na razie.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 10:39
autor: Remington
Problemy mają, ale proceduralne i integracyjne stricte w polskim oddziale co ma wpływ tylko i wyłącznie na proces "onboardingu". W zakresie profili klientów (czy jak to nazwać) i systemów płatności mają system wygrzany działający 7 czy więcej lat, więc nie dostrzegam nawet cienia ryzyka, o którym piszesz. Szczegóły w dedykowanym wątku o Rebtelu.

I właśnie tam przeniosłem rezerwowy numer, uważam to za najlepszy zamiennik dla Freemiuma.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 11:16
autor: gtoni13
Tak ja tez przenioslem 2 nr moj i zony do Rebtela ale nie glowne.
Chwale sobie jakosc lepsza niz w Virgin, ale zastanawiam sie co zrobic z glownymi z Virgin po fremium ? Na razie ich nie ruszam, powoli staja sie drugie, za pol roku zobaczymy.
Moze przeniesc do a2m. Podobno sa klopoty z zasięgiem ? Rebtel tez plus i dobrze chodzi .

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 12:48
autor: Remington
Bo a2m to nie Plus, tylko Aero2 (po przeniesieniu do Premium Mobile pewnie nic się w tej kwestii nie zmieni), a dopiero w drugiej kolejności Plus - stąd problemy z utratą sieci.

IMO na przeniesienie z Virgin numeru głównego się nie nadaje.

A może zostań w Virgin? Oferta za 9 zł nie jest zła.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 15:35
autor: gtoni13
Na razie chyba zostane, jak sie freemium skonczy to zaladuje mini 3 niech bedzie do odbierania.
I tak musze czekac bo mam jeszcze troche uzbieranej kasy, jeszcze z taryfy 2012 trzeba to sensownie zagospodarowac.
Ale gadamy juz tylko z Rebtela bo lepsza jakosc.
Tak jecza na niego a ja przenioslem 2 bez problemu.
Po niedzieli przenosze 3 szwagierki, powinienem sie w tydzien uwinac.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 18:07
autor: rudymax
Podobno aktywacja pakietu mini3 powinna wydłużyć ważność konta do roku. Czy komuś przedłużyło? U mnie nie wydłużyło. Pozostała ważność konta sprzed aktywacji pakietu.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 18:50
autor: 24bis24
Poczekaj do następnego dnia

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 18:53
autor: neotele
Wg Regulaminu powinno się przedłużyć.
16. Pakiety Zintegrowany dostępny w niniejszej Ofercie jest pakietem samoodnawialnym (szczegóły zawarte są w punktach 17-20 poniżej). Aktywacja samoodnawialnego Pakietu Zintegrowanego powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
Jak napisał kolega 24bis24, poczekaj, a jeśli jutro nie będzie nowej ważności, to pisz reklamację.

Proszę, daj nam znać, gdy się sprawa wyjaśni.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 20:18
autor: rudymax
Dzięki za odpowiedzi. Sprawdzę jutro, może jeszcze pojutrze i napiszę jak jest. Reklamację odpuszczę, ponieważ numer będzie na dniach w innej sieci.

Re: Koniec Freemium w Virgin Mobile

Post:15 lis 2018, 22:01
autor: gtoni13
U mnie tez nie przedluzylo. Sprawdzilem na jednym nr aktywacja pakietu mini 9 10.11 a waznosc
pozostala X.19 r.
Z tym virgin to juz skandal, pisze juz ktoras reklamacje, a to doladowany nie ten nr co zlecono a to brak odnowienia pakietu, brak doladowania itp. Przenosze po koleji nr do Rebtela ale glownych narazie nie przeniose.