Strona 1 z 1

Pakiet minut w Tak Taku

Post:18 wrz 2006, 12:15
autor: Animatter
mam problem, gdyz 4 dni temu zamowilem pakiet 25min/100sms i do dzis go nie aktywowali. Co prawda probowalem kilka razy ale dalej cisza...Kasy nie odjelo z konta wiec o tyle dobrze, ale pakietu jak nie bylo tak nie ma...Zastanawiam sie, czy ma to jakis zwiazek z nabijanym bonusem (28 jakies 700min mam dostac). Ma ktos ten problem? Co w takim wypadku zrobic? Wystarczy mail do ery? Czy przysluguje mi jakas rekompensata? (np 10EJ w ramach przeprosin;) I czy jesli jestem jeszcze niezarejestrowanym uzytkownikiem moge walic smialo z mailem do Ery?
Dzieki i pozdrawiam!

Post:18 wrz 2006, 13:10
autor: robinho
reklamacje tylko po rejestracji. przynamniej w teorii :)

kiedys podobnie dlugo aktywowalem bonusa. ciagle komunikaty ze zlecenie przekazane do realizacji a realizacji wciaz nie bylo. dopiero po miesiacu chyba zalapalo.

wiec chyba tylko probowac pozostaje:)

Post:18 wrz 2006, 13:33
autor: hettman
nie wiem czy wiesz ale jezeli probowales kilka razy jak napisane ,a proba polegala na wielokrotnym wyslaniu kodu zamowienia to jezeli wyslales np.3 takie kody i masz wystarczajaco kasy na koncie to wtedy Ci aktywuje 3 pakiety...

Post:18 wrz 2006, 13:38
autor: Animatter
hettman pisze:nie wiem czy wiesz ale jezeli probowales kilka razy jak napisane ,a proba polegala na wielokrotnym wyslaniu kodu zamowienia to jezeli wyslales np.3 takie kody i masz wystarczajaco kasy na koncie to wtedy Ci aktywuje 3 pakiety...
Oczywiscie bylem swiadom tego. Kasy mam na jeden pakiecik. No nic, pozostaje mi chyba jednak czekac i probowac. napisze maila do Ery zaraz i zobaczymy co odpowiedza.

Post:18 wrz 2006, 14:21
autor: Pawrzes
Znajomy miał taki problem poł roku temu, wpisywał kod a pakietu nie otrzymywał. Zadzwonił do Biura Obsługi Użytkownika, sprawdzili i okazało się że system nie widział takiego zlecenia, na zyczenia otrzymał zwrot za połączenie (bo dzwonił z reklamacją) i następnego dnia SMS że problem został rozwiązany, potem już mógł zamawiać pakiety bez problemu.

Możesz to zgłosić mailem podając swój nr telefonu i EraKod oraz opisać problem, powinno to wystarczyć...

Post:29 paź 2006, 14:12
autor: konrad
a ja zapytam sie was zeby nie zaczynac nowego watku,
czy macie bledny zwrotny komunikat otrzymywany w momencie proby aktywacji "Pakietu SMS/MMS za grosze" na koncie, na ktorym juz jest ta usluga aktywna, oto ten komunikat:
Kod: Zaznacz cały
"TakTak: Masz juz aktywny pakiet "SMS-y i MMS-y za grosze" wazny do @SMSMMS§EXP@. Kolejny mozesz zamowic po wykorzystaniu obecnego lub po uplywie terminu waznos"
- brad zdefiniowanego elementu: @SMSMMS§EXP@ oraz "uplywie terminu waznos" urwane zdanie.

test by 6230i

Post:29 paź 2006, 19:25
autor: oprych
oooo jakies problemy w Erze :mrgreen: Myślę, że zamiast pisać meila, lepiej zadzwonić, wtedy pewnie włączą od razu i dokłądnie wyjaśnią z czym był zwiazany problem

Post:29 paź 2006, 23:58
autor: konrad
oprych pisze:oooo jakies problemy w Erze :mrgreen:
dla mnie to zaden problem :) tylko niedogodnosc :P

Post:30 paź 2006, 12:06
autor: kubiakk
od paru dni nie moge zalogowac sie na itaktak pewnie z tym to jest zwiazane:)