DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 65 z 73
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 73
 #1059433  autor: poziom
 15 gru 2018, 07:16
Ma być karta. W play next popełniłem ten sam błąd. Ale oni w ciągu 5minut poinformowali o złych danych smsem. Obsługa w aplikacji potwierdziła, że usługa subskrypcyjna z podpięta kartą = prepaid.

Gnaj teraz do budki W4 jak nie chcesz stracić numeru :)
 #1059438  autor: rymi
 15 gru 2018, 09:20
dudali pisze:
12 gru 2018, 19:07
Niestety mam jedynie dostępną opcję "Edytuj" która pozwala zmienić numer kierunkowy lokalny.

//edit
Problem rozwiązany. Dzięki za pomoc.

Podaj proszę jak to zrobiłeś, bo też mam tylko pod Edytuj zmianę kierunkowego.
 #1059462  autor: adikSL
 15 gru 2018, 12:29
adbadbad pisze:
06 gru 2018, 03:09
Dodam jeszcze, że taką treść SMS-a otrzymałem rano. Nie ma w nim zadnej informacji o tym że numer nie jest w sieci Premium Mobile. Tylko aby sprawdzic typ uslugi oraz PESEL, NIP, REGON.

Obrazek
mam dziś ten sam problem, "z rebtel do fakt sms ,że nie da się przenieś bo PREMIUM MOBILE,przekazał ,że dane we wniosku są inne niż w jego systemie.Dlatego zamknęliśmy Twoja sprawę"
jak adbadbad rozwiązałeś problem bo nie wiem od czego zacząć?
 #1059472  autor: adbadbad
 15 gru 2018, 13:23
Musisz WYMUSIĆ na salonie gdzie przenosisz numer aby wpisali jako dane operatora REBTEL a nie PREMIUM MOBILE. Inaczej to nie przejdzie. Ja po drugiej wizycie i wymuszeniu;) od kilku dni juz mam numer Rebtelowski w Play'u.
 #1059473  autor: TomLee
 15 gru 2018, 13:37
Miałem tak samo, jeżeli chodzi o identyfikację numeru dotychczasowego jako Premium Mobile. Poszedłem drugi raz do salonu Play wczoraj i zmienili operatora na Rebtel. Zobaczymy jaki będzie efekt.
 #1059493  autor: jutek
 15 gru 2018, 16:52
Jeszcze Rebtel nie zginął, dostałem dziś od nich SMS-a "Hej! Twoj darmowy 1GB Free Rebtel SIM Subscription został odnowiony na nastepne 4 tygodnie...." Tym większa szkoda, że odchodzą, tak pięknie działa ;)
 #1059495  autor: arat99
 15 gru 2018, 17:04
Mi miał się dziś odnowić pakiet, a dostałem mail "Nie udało nam się odnowić Twojego abonamentu, ponieważ transakcja płatności Twoją kartą kredytową/ debetową została odrzucona przez jej wystawcę."

Co ciekawe podpięta jest karta Revolut i widzę autoryzacje na 0 zł zakończona powodzeniem.
Próbowałem tez zmienić kartę na wirtualna i tez płatność odrzucona, a obciążenie na 0 zł widoczne w Revolut.

Ciekawe czy teraz przeniesienie numeru do a2mobile dojdzie do skutku 18 grudnia.
 #1059513  autor: PABLOTECH
 15 gru 2018, 17:54
Mi też się wczoraj odnowił "abonament" na Rebtelowej karcie. Nie pobrano ani grosza - karta płatnicza w Inteligo. Skoro odnowił się na kolejne 30 dni to ciekawe jak w obecnej sytuacji będzie to wyglądało po 3 stycznia ... hmm
 #1059514  autor: adikSL
 15 gru 2018, 17:58
Ale to czemu babka nie spytała się z jakiej sieci ?ja w ogóle nie mam w premium Mobile to teraz jej od razu powiedzieć że nr Rebtel a na kartę jej podać czy jeszcze coś innego się mówi ?
 #1059528  autor: TomLee
 15 gru 2018, 19:38
Ja przy przenoszeniu numeru pokazałem nawet konsulowi kartonik, z niego spisywał numer telefonu, obracał i widział napis Rebtel, więc uważałem sprawę za jasną, z jakiej sieci się przenoszę. W systemie numerów Rebtel jest jakąś podsiecią Premium Mobile, stąd te sytuacje.
 #1059554  autor: pantin
 15 gru 2018, 22:51
Ja dostałem taki (karta, numer i konto już usunięte ze strony)
Twój abonament Free Rebtel SIM Subscription został usunięty. To znaczy, że Twój abonament już nie będzie się automatycznie odnawiał.

Płatność Twoją kartą kredytową/debetową została odrzucona przez jej wystawcę. Prosimy sprawdź ważność swojej karty oraz czy masz dostępne środki na koncie. By dowiedzieć się więcej, skontaktuj się ze swoim bankiem lub wystawcą karty płatniczej.

Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas na support@rebtel.pl.
 #1059576  autor: ratatam
 16 gru 2018, 11:40
U mnie po raz drugi automatyczne odnowienie nie przeszło. Przy ręcznej próbie komunikat:

"Płatność nie powiodła się
Przepraszamy, transakcja zostala anulowana z przyczyn bezpieczenstwa. Prosimy skontaktuj sie z nasza obsluga klienta."

Inną kartą też nie przechodzi.
 #1059583  autor: darekka
 16 gru 2018, 12:44
U mnie dziś normalnie się pakiet odnowił, a u zony 14ego również bez problemu odnowienie nastapiło-w obu przypadkach karty NestBank.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 65 z 73
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 73
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 73