Powoli zbliża się moment, w którym będzie trzeba operatora rozliczyć. 13 listopada odpisali mi oficjalnie poprzez biuro prasowe, że generalnie problemów z przenoszeniem numerów nie ma, że są jednostkowe przypadki i wystarczy kontakt z BOK. Ponadto już konkretnie napisali mi, że:
- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.
O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.
Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.