DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55
 #1057169  autor: darekka
 26 lis 2018, 14:23
Ja na 2 numerach po przeniesieniu miałem "zablokowane" wychodzące i wystarczył 1 telefon do ich infolinię aby od ręki odblokowali. Wystarczy zadzwonić na infolinię!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057429  autor: JacekK
 27 lis 2018, 18:47
Powoli zbliża się moment, w którym będzie trzeba operatora rozliczyć. 13 listopada odpisali mi oficjalnie poprzez biuro prasowe, że generalnie problemów z przenoszeniem numerów nie ma, że są jednostkowe przypadki i wystarczy kontakt z BOK. Ponadto już konkretnie napisali mi, że:

- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.

O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.

Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1057432  autor: Remington
 27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem. Działają jednak przychodzące, a także połączenia zarówno przez apkę jak i dostęp dodzwaniany.

Gdyby to był mój główny numer, tobym się nieźle zdenerwował.
 #1057474  autor: jutek
 28 lis 2018, 01:50
Remington pisze:
27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem.
Podpięta karta mBanku czy inna? Tak czytam, że najwięcej problemów z odnowieniem mają osoby używające mBanku.
 #1057526  autor: andrzejel1039932
 28 lis 2018, 15:24
Totalna zlewka klientów. Na infolinii zablokowali numery i nie można się dodzwonić. Jedyna szansa to dzwonienie z numeru którego jeszcze nie znają. Na email to już nawet nie przychodzi potwierdzenie z numerem sprawy. A pseudo informatycy dalej nie wiedzą co mają zrobić żeby ta pseudo sieć działała właściwie.
 #1057540  autor: macc
 28 lis 2018, 17:19
Jak ktoś chcę mieć problem a przede wszystkim stracić numer to polecam. To jakaś uryna a nie sieć komórkowa.
 #1057542  autor: TomLee
 28 lis 2018, 17:22
Jak dzwonię to albo w ogóle nie ma sygnału, albo zajęte. Masakra jakaś. Mam nr tymczasowy, ale może lepiej nie przenosić na nr docelowy, bo wychodzące działają :). A jak mi numer przeniosą to już może nie być tak kolorowo bo nie dodzwonię się na infolinię i będę miał gniota :).
 #1057544  autor: gtoni13
 28 lis 2018, 17:42
Tez macie problemy- cos zle ustawione, moze w blokadach karty w banku.
Mam przeniesione 2 nr i bez zadnego problemu, a dzwonienie do USA - bajka !
Jakosc wspaniala, halonet niech sie schowa, i to za darmo !
 #1057566  autor: Pablo70
 28 lis 2018, 20:48
Ja natomiast dzisiaj dostałem....szóstą kartę sim :mrgreen:
Nie wiem czy im się coś zapętliło ale co kilka dni odwiedza mnie kurier i przekazuje kopertę z kartą.Oczywiście żadna z tych dodatkowych nadmiarowych kart (dwie działają) nie jest aktywowana.
 #1057569  autor: gtoni13
 28 lis 2018, 21:07
Wiem ze sa problemy, ale czy nie czasem z wlasnej winy ?
Trzeba dobrze sprawdzic dane w apce /stronie/ czy sa dobre dane karty itp.
Ja sam sprawdzalem i poprawialem te dane, nie karty ale inne np nr, adres.
Moze dlatego nie mam problemu.
Nie - problem mam internet. To namiastka internetu, do zadnych komunikatorow
sie nie nadaje, tylko przegladanie stron. Tu pomaga Virgin z 2 karty internet jest lepszy-duzo i tanszy.
 #1057581  autor: sierski
 28 lis 2018, 23:00
Zamiast infolinii i pisać maile napiszcie na messengerze odpowiadają w ciągu 20 minut Nie ma żadnego problemu.

jeśli ktoś ma problemy z odnowieniem się pakietu lub błędem karty wchodzi w ten link podaję numer i PIN autoryzacja przychodzi w ciągu 10 sekund

https://my.rebtel.com/en/my/checkout/pr ... 00/signup/
 #1057584  autor: strowger
 28 lis 2018, 23:31
Na Messengerze odpowiadają... Żartujesz, prawda? Od tygodnia nie mam odpowiedzi.

Na maila też nic. Dodzwonić się nie da.

Firma krzak.

Karta przyszła tydzień temu, nadal nie działa.

Co ciekawe loguje się normalnie do sieci, również w roamingu.
  • Strona 37 z 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55