DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 34 z 55
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 55
 #1050436  autor: macc
 16 lis 2018, 11:50
kowal2200 pisze:Tak, cztery tygodnie. U mnie jest tylko 1 GB.
Mnie karta Nest Banku weszła bez problemu i mam ją podpiętą.
już wiem dlaczego karta nestu nie chce mi wejść do systemu. Mam nową kartę i nie aktywowałem jej jeszcze pierwszą zapłatą za coś.
 #1050447  autor: darekka
 16 lis 2018, 13:42
Mi się planowo dziś, a żonie 14ego normalnie pakiet odnowił-mamy oboje NestBank.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1050461  autor: pantin
 16 lis 2018, 15:05
darekka pisze:Możliwe, że dali coś od siebie za ostatnią awarię Usługi lub dostałeś bonusik dla wykopowiczów(dają GB jak się do nich napisze w tej sprawie-obiecali za długie czkanie dać 3GB zamiast 2GB).

Też macie okres rozliczeniowy 4tygodnie?
Ja mam równy miesiąc (15.11 - 15.12, w aplikacji). Choć w SMSie jest o 4 tygodniach.
 #1050476  autor: motyl27
 16 lis 2018, 18:41
Nadal mam problem z sms. Wysyłanie działa do mnie natomiast nie docierają i pewnie dlatego nie działa raport doręczenia sms. No i też nie mogę wysłać nic na numer 555, wychodzi na to że na numery skrócone nie da się wysłać, tyłe że innego numeru skróconego nie znam aby to sprawdzić.
Trzeba będzie chyba dzwonić o dokończenie aktywacji
 #1050480  autor: motyl27
 16 lis 2018, 19:11
Ja numeru nie przenoszę, będzie w telefonie leżącym w domu i nawet trafiłem numer który mi łatwo zapamiętać. Do czasu jak nie będzie działać odbieranie SMS nie mogę się zalogować do aplikacji, Anię mam ochoty przekładać karty SIM tylko dla faktu aby zalogować się awaryjnie przez opcję dzwonienia po tym jak nie przyszedł SMS, ponieważ karta jest w telefonie bez internetu.
 #1050481  autor: matjas12
 16 lis 2018, 19:17
motyl27 pisze:...Anię mam ochoty przekładać karty SIM tylko dla faktu aby zalogować się awaryjnie przez opcję dzwonienia po tym jak nie przyszedł SMS, ponieważ karta jest w telefonie bez internetu.
Jak się zalogujesz, to zmień PIN na swój. Wtedy nie musisz czekać na SMS, tylko logujesz się swoim.
 #1050491  autor: motyl27
 16 lis 2018, 20:09
I tak zrobię.
A działanie sms dopiero w poniedziałek załatwię na infolinii. Mailem chyba też potrwa, więc wolę dzwonić.
 #1050492  autor: Robin560
 16 lis 2018, 20:09
po prawie 2 tygodniach dostałem maila z potwierdzeniem z rezygnacji przeniesienia bo nie mam siły już do nich pisać i czekać po dwa tygodnie na jaką kolwiek odpowiedź będzie kolejny leżak :)

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1050495  autor: Remington
 16 lis 2018, 20:27
ratatam pisze:mi się pakiet nie odnowił ( nie było nawet próby pobrania 0zł), musiałem ręcznie...
Ani mój się nie odnowił, a ręcznie wywala błąd, zgłosiłem im mailem. Nie działają połączenia i SMS-y z karty SIM, natomiast z apki dzwonienie nadal działa doskonale. Zdecydowanie jeszcze jest zbyt wcześnie by mieć tam główny numer.
 #1050501  autor: matjas12
 16 lis 2018, 20:47
motyl27 pisze:I tak zrobię.
A działanie sms dopiero w poniedziałek załatwię na infolinii. Mailem chyba też potrwa, więc wolę dzwonić.
Na maile szkoda czasu. Przychodzą odpowiedzi po angielsku, żeby się kontaktować z polskim oddziałem, choć wysyłane były na support@rebtel.pl. Jak się uda dodzwonić to wszystko w mig załatwiają.

@Remington, u mnie dziś 2 numery bez problemu same się odnowiły - karta TMB.
 #1050503  autor: Remington
 16 lis 2018, 20:54
Nie w karcie problem, bo nie było nawet próby jej obciążenia. Spróbuję zadzwonić po weekendzie. Wziąłem to dla połączeń międzynarodowych, a te są i tak płatne, więc brak pakietu krajowego mnie nie boli. Ale jeśli będzie w podobnej sytuacji ktoś chcący dzwonić po Polsce to będzie miał problem.
 #1051277  autor: everymen
 17 lis 2018, 10:07
motyl27 pisze:Nadal mam problem z sms. Wysyłanie działa do mnie natomiast nie docierają i pewnie dlatego nie działa raport doręczenia sms. No i też nie mogę wysłać nic na numer 555, wychodzi na to że na numery skrócone nie da się wysłać, tyłe że innego numeru skróconego nie znam aby to sprawdzić.
Trzeba będzie chyba dzwonić o dokończenie aktywacji
A przeczytałeś mój post, w którym opisałem podobny problem? Wsadziłem kartę do starego telefonu z androidem 4.2 i nie dochodziły do mnie smsy i nie mogłem wysłać na 555. Po przełożeniu do telefonu z androidem 6.0 wszystko zaczęło działać.
Do tego w moim wypadku udało się zweryfikować numer na tym starym telefonie, ponieważ po 30 sekundach, kiedy nie przyszedł sms, automat do mnie zadzwonił i nastąpiła weryfikacja. Co nie zmienia faktu, że aplikacja na starszej wersji androida jest bezużyteczna w przypadku obsługi numeru fizycznego.
 #1051562  autor: darekka
 17 lis 2018, 13:28
https://my.rebtel.com/pl/my/?fromcountryip=pl# albo aplikacja na telefon. Poczekaj i w poniedziałek do nich zadzwoń to odblokują resztę w trakcie rozmowy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 34 z 55
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 55
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 55