DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 42 z 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55
 #1058309  autor: jutek
 05 gru 2018, 16:13
Myślę, że już wiedzą, że są i będą problemy z zabieraniem od nich numerów, że się nie da wszystkiego ogarnąć do 3 stycznia, że część osób potraci swoje numery, więc woleli się zawczasu zmyć z Fb niż utrzymywać takie powszechnie znane "forum" do wypisywania żalów przez wściekłych klientów.
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Rebtel do a2, niby przewidywana data przeniesienia to 15.12, na szczęście to numer na którym mi mocno nie zależy, ale są osoby, które poprzenosiły do Rebtel swoje główne numery i sądzę, że jest sporo takich osób, tu obstawiam płacz.
P.S. Ciekawe jaki operator przejmie pulę numeracji Rebtela 78609, zechce ją opłacać i obsługiwać, musi być chętny do tego i UKE musi się na to zgodzić, to wszystko trwa, a bez tego numery macierzyste Rebtela zabrane do innych operatorów zamilkną prędzej czy później.
 #1058322  autor: JacekK
 05 gru 2018, 19:08
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale jeśli tak, to zaczynają się poważne kłopoty, które zresztą były do przewidzenia. Kompletny i przyjęty już w punkcie sprzedaży danego operatora wniosek może zostać odrzucony jedynie przez operatora-dawcę, czyli w tym przypadku przez Rebtel. Operator-biorca weryfikuje je jedynie pod kątem formalnym, czyli czy zostały wypełnione wszystkie wymagane pola, czy jest podpis, itp. Więcej nic nie może zrobić, tym bardziej wiedzieć, co to takiego Rebtel i czy świadczy usługi abonamentowe, czy na kartę.

Rebtel świadczy tylko ofertę na kartę, bo nie podpisuje się żadnej umowy. Ale to i tak bez znaczenia, bo świadczą tylko jeden rodzaj usług. Bardziej prawdopodobny jest bałagan w bazie danych, czyli błędy w adresach, peselach, itp. (albo niekompletne dane, bo coś się nie zapisało, itd.)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 19:40 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058329  autor: kowal2200
 05 gru 2018, 19:37
W takim razie niech ktoś napisze teraz w drugą stronę, że udało się numer przenieść od Rebtela. Ja dziś zabrałem numer z powrotem do Faktu, ale datę mam dopiero na 19 bo mi się nie spieszy. Na numerze mi zależy, ale to taki do testów więc nie mam ciśnienia.
 #1058330  autor: jutek
 05 gru 2018, 19:44
adbadbad pisze:
05 gru 2018, 18:22
No wlasnie wczoraj podalem że z karty i dzis mam informacje że podalem bledne dane i wniosek odrzucony. A wszystkie dane są poprawne. Jedyny problem byl wlasnie z tym czy to abonament czy karta.
Numer wcześniej przeniesiony do Rebtela, czy macierzysty rebtelowski?
 #1058331  autor: adbadbad
 05 gru 2018, 19:56
Co ciekawe, numer nie jest przenoszony z Rebtel tylko z Premium Mobile. Mimo że numer był w Rebtel. Jutro idę przeniesc ten sam numer tylko wpiszę że z oferty abonamentowej.
Bo wczoraj wniosek wypelnilem że na kartę. jak poniżej. Jest nawet informacja o Premium Mobile.
I to moze byc problem z przeniesieniem. Hmm.

Obrazek
 #1058333  autor: JacekK
 05 gru 2018, 20:03
A dlaczego tam jest Premium Mobile? W takim wypadku Twój wniosek został wysłany właśnie do Premium Mobile, a ten - zgodnie ze swoim obowiązkiem - odrzucił go ze względu na błędne dane (zły numer telefonu, tj. nieistniejący w Premium Mobile)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058337  autor: macc
 05 gru 2018, 20:48
Z a2 jeden z głównych numerów przeniosłem do rebtela. Teraz z rebtela przenoszę do klucza. We wniosku zaznaczyłem, że z karty na kartę. Jak lada dzień będę znam odpowiedz czy mi się to udało to tu napiszę. Zresztą do wtorku muszę odpisać UKE czy udało mi się przenieść numer do innego operatora. W innym przypadku UKE rozpocznie procedurę przeciw rebtelowi.
 #1058341  autor: macc
 05 gru 2018, 20:56
Też miałem wielki problem musiałem wszędzie zmienić numer łącznie z bankami. Teraz rebtelowi nie odpuszczę.
 #1058344  autor: jutek
 05 gru 2018, 21:14
dadarius pisze:
05 gru 2018, 20:36
...ja mam to samo niestety...więc raczej nie błąd...o co kamann?
Nie no, jak macie we wniosku Premium Mobile zamiast Rebtel i jest to u większej ilości osób, to jest to błąd systemu, który źle rozpoznaje numery Rebtela (pewnie chodzi o macierzyste Rebtela 78609).

Co do UKE, to sądzę, że nikt już w Rebtelu UKE się nie przejmuje i nawet nic regulatorowi nie odpowiedzą na skargi, a zanim UKE podejmie jakieś zdecydowane kroki to spółka Rebtel wyrejestruje się z KRS i przestanie istnieć, ostatecznie postępowanie administracyjne zostanie umorzone z powodu nieistnienia podmiotu.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 21:27 przez jutek, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 42 z 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 55