DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55
 #1056867  autor: rudymax
 24 lis 2018, 18:05
Nieprawda. W połowie listopada przychodziły również w postaci tekturki wielkości pocztówki, z przyklejoną kroplą kleju kartą sim. Bez żadnego opakowania. Jedynym opakowaniem było firmowe DPD. Takie rozsyłali po przerwie spowodowanej brakiem simek. Chyba wynikało to z chęci jak najszybszego nadrobienia zaległości w wysyłkach. Widocznie już opanowali sytuację i wysyłają znów w opakowaniach.
 #1056908  autor: macc
 25 lis 2018, 05:53
rudymax pisze:
24 lis 2018, 18:05
Nieprawda. W połowie listopada przychodziły również w postaci tekturki wielkości pocztówki, z przyklejoną kroplą kleju kartą sim. Bez żadnego opakowania. Jedynym opakowaniem było firmowe DPD. Takie rozsyłali po przerwie spowodowanej brakiem simek. Chyba wynikało to z chęci jak najszybszego nadrobienia zaległości w wysyłkach. Widocznie już opanowali sytuację i wysyłają znów w opakowaniach.
Pierwszy dostałem taki jaki powyżej opisujesz a wczoraj otrzymałem taki jak ze zdjęcia,więc myślałem że to jakaś nowość.
 #1056911  autor: sk789m
 25 lis 2018, 09:34
czy u Was też bok przestał odpisywać ? Minęło 10 dni - brak odzewu. Drugi mail - tez brak odzewu. Wczesniej to chociaz mailowo jakoś to działało, bo o telefonach nie wspomnę - nie dodzwoniłem sie. W tej chwili praktycznie nie ma kontaktu z firmą.
 #1056925  autor: macc
 25 lis 2018, 12:17
na emaile faktycznie nie odpowiadają a dodzwonić można się tylko trzeba kilka razy próbować. Pan Marcin odbiera telefony.
 #1056960  autor: TomLee
 25 lis 2018, 17:18
ja się jakiś czas temu dodzwoniłem, ale jak dostałem już kartę sim i chciałem zadzwonić, to w ogóle nie ma żadnego sygnału. Raczej nie jest to normalne
 #1056964  autor: as1as
 25 lis 2018, 17:43
Piszę pod wpływem emocji.
Przeniosłem numer teściowi z Virgin Mobile i dzisiaj była sytuacja zagrażająca ŻYCIU
Niestety nie można wykonywać połączeń wychodzących. Przychodzące działają, SMS dochodzi, a dzwonić nie można. Dobrze że sąsiedzi byli. Nie polecam tej marnej sieci. Uciekam
 #1056982  autor: motyl27
 25 lis 2018, 19:32
motyl27 pisze:
20 lis 2018, 21:09
Ano zagwozdka. Moja karta jest w telefonie bez internetu czyli internetu na pewno nie zaliczy. Jak do tej pory testowe kilka połączeń ich jakość jest Ok. Dziś nie udało mi się dodzwonić w sprawie niedochodzących sms to przy okazji zapytam.
Dzisiaj zauważyłem że działają już na moim numerze sms-y. Został tylko brak odpowiedzi Saldo wysłane na 555 i zero odpowiedzi a minęło już 5 godzin.
Ogólnie jestem zadowolony z sieci.
 #1057106  autor: macc
 26 lis 2018, 06:25
motyl27 pisze:
25 lis 2018, 19:32
Dzisiaj zauważyłem że działają już na moim numerze sms-y. Został tylko brak odpowiedzi Saldo wysłane na 555 i zero odpowiedzi a minęło już 5 godzin.
Ogólnie jestem zadowolony z sieci.
w weekend przychodził sms z opóźnieniem, teraz widzę że przychodzi od razu.
 #1057169  autor: darekka
 26 lis 2018, 14:23
Ja na 2 numerach po przeniesieniu miałem "zablokowane" wychodzące i wystarczył 1 telefon do ich infolinię aby od ręki odblokowali. Wystarczy zadzwonić na infolinię!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057429  autor: JacekK
 27 lis 2018, 18:47
Powoli zbliża się moment, w którym będzie trzeba operatora rozliczyć. 13 listopada odpisali mi oficjalnie poprzez biuro prasowe, że generalnie problemów z przenoszeniem numerów nie ma, że są jednostkowe przypadki i wystarczy kontakt z BOK. Ponadto już konkretnie napisali mi, że:

- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.

O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.

Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1057432  autor: Remington
 27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem. Działają jednak przychodzące, a także połączenia zarówno przez apkę jak i dostęp dodzwaniany.

Gdyby to był mój główny numer, tobym się nieźle zdenerwował.
  • Strona 37 z 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 55