DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 49 z 55
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 55
 #1059612  autor: motyl27
 16 gru 2018, 17:06
Jak pisałem mój numer od kilku dni w Play. Dziś miało nastąpić odnowienie subskrypcji no i na kartę w Play przyszła konfigurację Rebtel, od tego czasu karta Rebtel przestała działać nie wysyła już sms i rozmowy wychodzące. Karta Rebtel dalej loguje się do sieci mimo że nie działa i pewnie gdybym nie zastrzegł karty to możliwe że miałbym 2 karty z tym samym numerem. Ważne że numer na karcie Play działa.
 #1059637  autor: TomLee
 17 gru 2018, 09:19
po zmianie operatora dotychczasowego na Rebtel (z Premium Mobile) przy przeniesieniu, numer dziś przeniósł się do Play, ale obecnie działają oba numery. Widać, że Rebtel w ogóle nie ogarnia tematu, nigdy wcześniej takich sytuacji nie było tj. aktywny ten sam numer na dwóch kartach sim.
 #1059639  autor: Remington
 17 gru 2018, 09:48
Fakt, że nie ogarniają. Ale wystarczyłoby poczytać ten wątek byś wiedział skąd się to bierze. Na karcie Rebtela i w ich aplikacji nadal masz aktywną usługę opartą o VOIP, niezwiązaną z MNP. Operatorzy VOIP pozwalają na prezentowanie się własnym numerem niebędącym u nich.
 #1059645  autor: spillerix
 17 gru 2018, 10:51
TomLee pisze:
17 gru 2018, 09:19
po zmianie operatora dotychczasowego na Rebtel (z Premium Mobile) przy przeniesieniu, numer dziś przeniósł się do Play, ale obecnie działają oba numery. Widać, że Rebtel w ogóle nie ogarnia tematu, nigdy wcześniej takich sytuacji nie było tj. aktywny ten sam numer na dwóch kartach sim.
Było już o tym. W pierwszej kolejności usuń numer na koncie Rebtela, a później usuń całe konto i będzie spokój. Nie będzie możliwości dzwonienia już z tej sim, choć nadal będzie łapać zasięg. Ja trzymam ich sim do stycznia jak się wyłączą na dobre, wtedy karty nie będą łapać już zasięgu i będzie można w spokoju się ich pozbyć ;)

Sprawa Premium Mobile też pojawiała się wiele razy i świadczy o błędzie ze strony konsultanta. Dlatego warto przeczytać i sprawdzić informacje we wniosku zanim się go podpisze.
 #1059648  autor: tre333
 17 gru 2018, 11:14
Moja karta właśnie umiera. Wychodzące od wczoraj nie działają, internet jeszcze działa, ale tylko pozostałości mb z pierwszego miesiąca. 2 dni temu powinien się zresetować miesiąc, ale nie wykonał nawet próby wspominanych płatności 0zł. Próbowałem zmienić dane karty bankowej w aplikacji, ale "W tej chwili nie można zapisać karty"...
No to już chyba koniec.
 #1059684  autor: pantin
 17 gru 2018, 20:01
Trzeba było właśnie jak najszybciej przenosić, aby się udało uratować. Dobrze, że nie czekałem długo. Moja jeszcze się loguje (jest napis i zasięg).
 #1059701  autor: spillerix
 17 gru 2018, 22:59
BigDaddy pisze:
17 gru 2018, 18:26
tre333 pisze:
17 gru 2018, 11:14
No to już chyba koniec.

To fakt. Zleciłem przeniesienie z Rebtel do Klucz - odrzucone przez Rebtel - powód: numer nieaktywny.
No to chyba miałem dobre przeczucie, że jednak zwiną się szybciej niż 3 stycznia.. wygasają simki, które działać powinny, nieaktywne numery do przeniesienia, nieaktywna nowa infolinia (cały czas komunikat "wszyscy konsultanci są zajęci"). Wygląda na to, że zwinęli zabawki. Ufff, ulga, że zabrałem się za ratowanie od nich głównego numeru praktycznie na drugi dzień po tym jak ogłosili, że spadają z Polski.

@Remington konta myślę, że pozostaną. Po przeniesieniu od nich numeru wygasły po prostu wszystkie panele związane z darmowym abonamentem i zniknęły dane adresowe łącznie z peselem (widać było tylko numer, który się miało z opcją jego usunięcia). Konto jako tako nie jest w domenie PL a w my/rebtel/com, więc tym, którzy nie przeniosą numeru zapewne także wygasną panele abonamentu, ale konto pozostanie.
 #1059707  autor: rudymax
 18 gru 2018, 00:20
Remington pisze:
08 gru 2018, 15:57
Polski support odpowiedział mi, że konto zostanie usunięte 3 stycznia. Założyłem więc nowe (na zupełnie inny numer, z innej sieci), poprosiłem anglojęzyczny support o transfer środków z jednego konta na drugie i przelali. Zobaczymy co będzie po 3 stycznia.
Mógłbyś napisać jakie dane musiałeś podać do założenia nowego konta?
 #1059735  autor: adikSL
 18 gru 2018, 14:51
adbadbad pisze:
15 gru 2018, 13:23
Musisz WYMUSIĆ na salonie gdzie przenosisz numer aby wpisali jako dane operatora REBTEL a nie PREMIUM MOBILE. Inaczej to nie przejdzie. Ja po drugiej wizycie i wymuszeniu;) od kilku dni juz mam numer Rebtelowski w Play'u.
Dzięki za wszelkie uwagi i cenne rady. Tu chcę ku przestrodze powiedzieć .że na początku mówił w play sprzedawca, " iż nie mają możliwości wpisać od kogo się przechodzi - to z automatu wchodzi..."ale stanowczo mu mówiłem,że musi zaznaczyć rebtel i się udało znalazł taką możliwość potem byłem wkurzony bo dostałem wiadomość od PLay ,że przenosze do nich numer i nie wkurzyło by mnie to gdyby nie fakt,że przy wcześniejszych nieudanych próbach sms'y pisał ZESPÓŁ FAKT ,a teraz PLAY i myślałem super przenoszę do fakt mam sim z faktu a przenosiny zrobił do Play ale się okazało ,że jest dobrze, karte włożyłem do telefonu bez zwłoki i ku mojemu zdziwieniu działała od razu i działają w sumie dwie Reb i ta ;)
 #1059838  autor: JacekK
 19 gru 2018, 17:19
Czy ja dobrze widzę, że Premium Mobile podstawia się tylko w Play? A osoby, którym przestały działać karty SIM, powinny złożyć śmiało reklamację. Wszak sieć cały czas działa.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1059839  autor: aupol
 19 gru 2018, 17:22
Wygląda na to, że i mi się uda uciec :) Dwa numery pierwotnie przeniesione z Virgin zostaną przekazane do a2mobile. Właśnie dostałem smsa że ma to nastąpić jutro.
 #1059887  autor: gtoni13
 20 gru 2018, 12:10
I stalo sie ! Nr zgodnie z planem przeniesiony dzis, ale do czarnej dziury.
Mial byc do a2m, rano o 3 godz. radosny sms witaj w sieci a2m. SMS przyszedl
na podany przezornie inny nr. Z Rebtela moge dalej dzwonic, internet jest, ale
juz nikt sie nie dodzwoni na ten nr. SIM w a2m dalej tylko alarmowe, nic nie dziala
krotkie kody sms itd. Nr stracony - mala strata dodatkowy.
Ta Szwecja to jakis kraj 3 swiata, nie przewidywali i nie umia przenoszenia nr.
Na tym sie wysypali !
Polska to jednak swiatowy lider, a my narzekamy !!
  • Strona 49 z 55
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 55
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 55