DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 40 z 55
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 55
 #1058127  autor: JacekK
 03 gru 2018, 23:05
Oni obecnie mają jeszcze stertę niezrealizowanych i źle zrealizowanych wniosków o przeniesienie numeru do Rebtel oraz spory bałagan z innymi rzeczami. Dolicz teraz wnioski, które lada moment zaczną spływać do Rebtel w celu zabrania od nich numerów, czyli w drugą stronę. Do 3 stycznia został miesiąc a trzeba jeszcze odjąć okres świąteczno-noworoczny. Mamy realnie 3 tygodnie. Ja osobiście mam wątpliwości, czy oni w ogóle są jeszcze wydolni. Będzie ciekawie.

Remington, Vectone miał o stokroć więcej odpowiedzialności od Rebtela. Oni w ogóle nie uruchomili do samego końca procesu przeniesienia numeru, bo nie byli gotowi. Podchodziłbym jednak z ostrożnością do ferowania, która firma to krzak ;)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058128  autor: savi
 03 gru 2018, 23:09
Mój główny numer z powrotem przeniesiony do Play (5.12 będzie aktywny - potwierdzone SMSem) Pani, która mnie obsługiwała o sieci nic nie słyszała, zaś pracownik obok parsknął śmiechem :) Gdy wyjaśniłem co i jak nawet żadnego mixa ani abo nie proponowali :D
Wielka szkoda, choć z operatorem, która odwala od samego początku takie akcje nie mogło się to skończyć inaczej...
 #1058135  autor: jovi123
 04 gru 2018, 05:49
Remington pisze:
03 gru 2018, 22:56
Kamil7878 pisze:
03 gru 2018, 20:09
A miało być tak pięknie , udostępniali swoje dane wraz z kartą, za miesiąc lub dwa za free, przecież macie jakąś wiedzę w temacie oraz doświadczenie z folx, najbardziej promował to Remington...?
Ciekawe kto wykupi ta bazę danych i do czego ją wykorzysta, Ci co nie rzucili się jak szczerbaty na suchary maga spać spokojnie...


Do tego bezmyślnie zaoferowali no-limit za darmo co samo w sobie było dowodem na słabe rozpoznanie naszego rynku.
Nie wiem Remington czy ty jesteś tak naiwny czy sobie jaja z nas robisz
 #1058136  autor: Remington
 04 gru 2018, 07:41
jovi123,
przecież gołym okiem widać, że nie rozpoznali dobrze tutaj zarówno biznesu (skoro Freemium nie opłacało się Virginowi to jak im miał się spinać no-limit, co najwyżej dotowany przez jakiś czas by zdobyć klientów, a rzuciły się na to tłumy co widać na Fb), jak i technikaliów (leżące płatności kartowe, do tego zintegrowali się z siecią Polkomtela i stacjonarną jako VOIP, za to nie potrafili ogarnąć działającego od dawna MNP) ani regulacji (chyba jako pierwszy wytknąłem im tu faktyczny brak weryfikacji danych, niby-podpis elektroniczny, brak RLAH, a na deser brak obsługi reklamacji w ustawowym terminie). Ewidentnie w ich ekipie zabrakło ludzi znających polski rynek od strony praktycznej, kogoś z doświadczeniem w prowadzeniu MVNO. A to jest must have gdy się wchodzi do jakiegoś kraju.
 #1058138  autor: slv_slv
 04 gru 2018, 08:10
Witam

Popełniłem eksperyment i przeniosłem numer córki to rebtela... teraz czas na wycofanie zmian ;)

Co polecacie dla dziecka, potrzebuje max 1GB oraz godzinie rozmow i 20sms miesiecznie? Oferta na karte.

Pozdrawiam
Slawek
 #1058141  autor: neotele
 04 gru 2018, 08:33
slv_slv pisze:
04 gru 2018, 08:10
Co polecacie dla dziecka, potrzebuje max 1GB oraz godzinie rozmow i 20sms miesiecznie? Oferta na karte.
1. Jeśli będzie miej minut, to Virgin #MINI 3: (30min/30SMS/300MB za 3zł + 1GB za 1zł + 0,29zł za każdą dodatkową minutę)

2. Fakt Mobile (z wykorzystaniem darmowych kodów na min/SMS/MB + ew. 5zł/1GB + ew. 0,15zł za każdą dodatkową minutę/SMS)

3. Virgin #MINI 9: (300min/300SMS/1GB za 9zł)
 #1058149  autor: jovi123
 04 gru 2018, 09:12
Remington pisze:
04 gru 2018, 07:41
jovi123,
przecież gołym okiem widać, że nie rozpoznali dobrze tutaj zarówno biznesu (skoro Freemium nie opłacało się Virginowi to jak im miał się spinać no-limit, co najwyżej dotowany przez jakiś czas by zdobyć klientów, a rzuciły się na to tłumy co widać na Fb), jak i technikaliów (leżące płatności kartowe, do tego zintegrowali się z siecią Polkomtela i stacjonarną jako VOIP, za to nie potrafili ogarnąć działającego od dawna MNP) ani regulacji (chyba jako pierwszy wytknąłem im tu faktyczny brak weryfikacji danych, niby-podpis elektroniczny, brak RLAH, a na deser brak obsługi reklamacji w ustawowym terminie). Ewidentnie w ich ekipie zabrakło ludzi znających polski rynek od strony praktycznej, kogoś z doświadczeniem w prowadzeniu MVNO. A to jest must have gdy się wchodzi do jakiegoś kraju.
Dla twojej informacji widocznie nie masz styczności z biznesem i ten temat jest tobie obcy spoko to wyjaśnię. Firma z takim doświadczeniem, o czym sam pisałeś z tyloma klientami na świecie , nie dokonuje tak nie przemyślanych decyzji finansowych bez rozpoznania rynku , powiem więcej tzw stres test zrobiono na Wrocławiu i wszystko było OK? poza tym można założyć że faktycznie interes jest nie opłacalny i się z niego wychodzi lub sprzedaje no ale kurde ogarnij to nawet jak nie masz wiedzy NIE PO KILKU MIESIĄCACH odbywa się to np. jak w przypadku A2 mobile po wyczerpaniu pewnego konceptu biznesowego, w przypadku Rebtela czas trwania działalności nasuwa same najgorsze przypuszczania.
 #1058152  autor: JacekK
 04 gru 2018, 10:10
slv_slv pisze:
04 gru 2018, 08:10
Witam

Popełniłem eksperyment i przeniosłem numer córki to rebtela... teraz czas na wycofanie zmian ;)

Co polecacie dla dziecka, potrzebuje max 1GB oraz godzinie rozmow i 20sms miesiecznie? Oferta na karte.
(...)
Ja do rozważenia dorzucę jeszcze Lycamobile i pakiet Do wszystkich XS. Za 10 zł miesięcznie jest 100 minut, 100 SMS-ów oraz 1 GB internetu. Pakiet działa też w roamingu w UE i EOG.

Co do zabrania numeru z Rebtel - trzymam szczerze kciuki. Oby się udało.

Poza tym zgadzam się z przedmówcą. Wrocław był wystarczający do oceny, czy taki model się względnie kalkuluje. Gdyby było inaczej, po co mieliby wchodzić z usługami na cały kraj? Tu nie chodziło o rentowność a jedynie o bałagan, który doszedł do takiego stanu, że nie byli już w stanie tego wszystkiego wyprostować. To było główną przesłanką do ucieczki z Polski. Przecież masa osób w ogóle nie miała okazji skorzystać w normalny sposób z usług. Potracone numery, złe karty SIM, numery w cudzych rękach, brak aktywacji, brak karty SIM, brak niektórych usług wychodzących, itp, itd... to tylko część problemów.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058153  autor: Remington
 04 gru 2018, 10:14
jovi123 pisze: Dla twojej informacji widocznie nie masz styczności z biznesem i ten temat jest tobie obcy spoko to wyjaśnię. Firma z takim doświadczeniem, o czym sam pisałeś z tyloma klientami na świecie , nie dokonuje tak nie przemyślanych decyzji finansowych bez rozpoznania rynku , powiem więcej tzw stres test zrobiono na Wrocławiu i wszystko było OK? poza tym można założyć że faktycznie interes jest nie opłacalny i się z niego wychodzi lub sprzedaje no ale kurde ogarnij to nawet jak nie masz wiedzy NIE PO KILKU MIESIĄCACH odbywa się to np. jak w przypadku A2 mobile po wyczerpaniu pewnego konceptu biznesowego, w przypadku Rebtela czas trwania działalności nasuwa same najgorsze przypuszczania.

Błędne jest z założenia przekonanie, że duże i doświadczone firmy nie podejmują nieprzemyślanych decyzji. Skoro opłakane finansowo błędy potrafiły popełniać Nokia, Microsoft czy eBay, to co dopiero taki Rebtel.

Nie wiem co próbujesz sobie udowodnić takimi docinkami jak "widocznie nie masz styczności z biznesem" czy "kurde ogarnij", ale widzę, że po prostu masz jeszcze zbyt ubogie doświadczenie. Od kilkunastu lat mam styczność z międzynarodowym biznesem w różnych branżach, włącznie z dostępem do poufnych informacji, i wiele już widziałem. Zarówno firm, które odniosły sukces i dziś trzymają się mocno lub sprzedały swoje oddziały z zyskiem. Jak i takich co myślały, że wiedzą jak zawojować polski rynek unikalnym produktem lub usługą, a potem przez nierealne założenia i brak rozeznania lokalnych realiów szybko się stąd zwijały tracąc miliony dolarów. Rebtel idealnie wpisuje się w tę ostatnią grupę.

Wyraźnie jednak widać co mieli dograne:
- naprawdę ciekawą integrację z siecią telekomunikacyjną Polkomtela
- integrację z siecią stacjonarną
- formalności w UKE
- własne pule numerów komórkowych i stacjonarnych
- opakowanie marketingowe
- oraz detale jak tłumaczenia serwisu internetowego i apki

a co nie i czego widocznie wrocławski pilotaż nie pokazał:
- procesy szczególnie w kwestii weryfikacji tożsamości
- technikalia związane z MNP i aktywacją kart (niebawem dowiemy się z tego wątku jak im pójdzie z oddawaniem numerów)
- płatności
- wydajność obsługi klienta

Dużo jeszcze musieliby zainwestować bo to zaczęło hulać i możemy dywagować co przeważyło, że nie chcieli zwiększać kosztów. Trzeba też pamiętać, że wisiało nad nimi ryzyko kar od UOKiK-u i UKE.

A co do a2m, to zostało ono jedynie przesunięte formalnie między spółkami tej samej grupy. Zresztą co to za porównanie obecnej na rynku od lat Aero2 i grupy ZSŻ do firmy, która o polskim rynku nie wiedziała nic. Wszystko zależy od ludzi jakich zatrudni się na danym rynku lub consultingu jaki wynajmie.
 #1058155  autor: jovi123
 04 gru 2018, 10:24
Remington pisze:
04 gru 2018, 10:14
jovi123 pisze: Dla twojej informacji widocznie nie masz styczności z biznesem i ten temat jest tobie obcy spoko to wyjaśnię. Firma z takim doświadczeniem, o czym sam pisałeś z tyloma klientami na świecie , nie dokonuje tak nie przemyślanych decyzji finansowych bez rozpoznania rynku , powiem więcej tzw stres test zrobiono na Wrocławiu i wszystko było OK? poza tym można założyć że faktycznie interes jest nie opłacalny i się z niego wychodzi lub sprzedaje no ale kurde ogarnij to nawet jak nie masz wiedzy NIE PO KILKU MIESIĄCACH odbywa się to np. jak w przypadku A2 mobile po wyczerpaniu pewnego konceptu biznesowego, w przypadku Rebtela czas trwania działalności nasuwa same najgorsze przypuszczania.

Błędne jest z założenia przekonanie, że duże i doświadczone firmy nie podejmują nieprzemyślanych decyzji. Skoro opłakane finansowo błędy potrafiły popełniać Nokia, Microsoft czy eBay, to co dopiero taki Rebtel.

Nie wiem co próbujesz sobie udowodnić takimi docinkami jak "widocznie nie masz styczności z biznesem" czy "kurde ogarnij", ale widzę, że po prostu masz jeszcze zbyt ubogie doświadczenie. Od kilkunastu lat mam styczność z międzynarodowym biznesem w różnych branżach, włącznie z dostępem do poufnych informacji, i wiele już widziałem. Zarówno firm, które odniosły sukces i dziś trzymają się mocno lub sprzedały swoje oddziały z zyskiem. Jak i takich co myślały, że wiedzą jak zawojować polski rynek unikalnym produktem lub usługą, a potem przez nierealne założenia i brak rozeznania lokalnych realiów szybko się stąd zwijały tracąc miliony dolarów. Rebtel idealnie wpisuje się w tę ostatnią grupę.

Wyraźnie jednak widać co mieli dograne:
- naprawdę ciekawą integrację z siecią telekomunikacyjną Polkomtela
- integrację z siecią stacjonarną
- formalności w UKE
- własne pule numerów komórkowych i stacjonarnych
- opakowanie marketingowe
- oraz detale jak tłumaczenia serwisu internetowego i apki

a co nie i czego widocznie wrocławski pilotaż nie pokazał:
- procesy szczególnie w kwestii weryfikacji tożsamości
- technikalia związane z MNP i aktywacją kart (niebawem dowiemy się z tego wątku jak im pójdzie z oddawaniem numerów)
- płatności
- wydajność obsługi klienta

Dużo jeszcze musieliby zainwestować bo to zaczęło hulać i możemy dywagować co przeważyło, że nie chcieli zwiększać kosztów. Trzeba też pamiętać, że wisiało nad nimi ryzyko kar od UOKiK-u i UKE.

A co do a2m, to zostało ono jedynie przesunięte formalnie między spółkami tej samej grupy. Zresztą co to za porównanie obecnej na rynku od lat Aero2 i grupy ZSŻ do firmy, która o polskim rynku nie wiedziała nic. Wszystko zależy od ludzi jakich zatrudni się na danym rynku lub consultingu jaki wynajmie.
Reasumując twoje olbrzymie doświadczenie ,międzynarodowe oraz tajne/poufne ,firma inwestuje sporo kasy i zwija się zanim jeszcze nie ruszyła tak? a jedyne co zrealizowała do końca to zebrała dane, nie chcę się pastwić nad twoim zdaniem i wiedzą ponieważ zapewne zrobią to inni. Pozdrawiam i życzę więcej roztropności a doświadczenie przyjdzie samo wystarczy jedynie wyciągać właściwe wnioski
 #1058156  autor: Remington
 04 gru 2018, 10:43
Pożyjesz dłużej, to może więcej zobaczysz, na razie skoro chcesz kpić to sobie kpij.

Były firmy zagraniczne, które zainwestowały kilka mln w wejście na polski rynek, po czym zwijały się nie wychodząc poza fazę friends&family, a niektóre nawet jej nie rozpoczynając.

Znam też i dwa przypadki MVNO. Gdy krajowe firmy niemające nic wspólnego z telekomunikacją, za wszelką cenę chciały otworzyć własne MVNO byle mieć, bez rozpoznania rynku i pozyskania ludzi znających się na nim. Ba, nawet działało kilkadziesiąt kart SIM jednego z nich i... też się projekt zwinął zanim trafił pod strzechy.

Wszyscy oni utopili w to grube miliony. Ale przynajmniej ani jedni, ani drudzy, nie zdążyli się skompromitować, bo nikt poza gronem wtajemniczonych o ich przedsięwzięciach nie usłyszał. Rebtel za to wszedł z impetem i tym samym odchodzi w niesławie.
 #1058160  autor: jovi123
 04 gru 2018, 11:45
Remington pisze:
04 gru 2018, 10:43
Pożyjesz dłużej, to może więcej zobaczysz, na razie skoro chcesz kpić to sobie kpij.

Były firmy zagraniczne, które zainwestowały kilka mln w wejście na polski rynek, po czym zwijały się nie wychodząc poza fazę friends&family, a niektóre nawet jej nie rozpoczynając.

Znam też i dwa przypadki MVNO. Gdy krajowe firmy niemające nic wspólnego z telekomunikacją, za wszelką cenę chciały otworzyć własne MVNO byle mieć, bez rozpoznania rynku i pozyskania ludzi znających się na nim. Ba, nawet działało kilkadziesiąt kart SIM jednego z nich i... też się projekt zwinął zanim trafił pod strzechy.

Wszyscy oni utopili w to grube miliony. Ale przynajmniej ani jedni, ani drudzy, nie zdążyli się skompromitować, bo nikt poza gronem wtajemniczonych o ich przedsięwzięciach nie usłyszał. Rebtel za to wszedł z impetem i tym samym odchodzi w niesławie.
Żyję wystarczająco długo aby zauważyć i zdziwić się że pomimo tak ogromnego doświadczenia tak bardzo się pomyliłeś kiedy wielu na tym forum bez doświadczenia lecz z rozsądkiem i roztropnością od pierwszego dnia działania tej sieci mówili i przestrzegali że to wałek . Nie pogrążaj się tymi rozważaniami z trzeciego roku marketingu ponieważ one nie zastąpią zdrowego rozsądku.
 #1058169  autor: Remington
 04 gru 2018, 12:38
@jovi123,
od iluś postów wywyższasz się, kpisz, zarzucasz brak rozsądku, a stawiasz spiskową teorię, której nie popierasz argumentami...

Uzasadnij, dlaczego to "wałek" (i na czym niby polegał), a nie biznesowy niewypał. Dla mnie ewidentnie wygląda na to drugie i uzasadniłem to we wcześniejszych postach, bo widziałem już sporo podobnych klap.

IMO teza o przekręcie się nie broni. Zbieranie danych kart bankowych odpada, bo są na to odpowiednie regulacje, dane kart są szyfrowane, a bez certyfikacji z PCI DSS nie mogli by tego robić (zresztą płatności cykliczne załatwia się zazwyczaj outsourcingiem w wyspecjalizowanych firmach i wątpliwe by te dane były trzymane bezpośrednio przez Rebtel). Danych osobowych nawet nie weryfikowali, a adres brali tylko korespondencyjny. No i co to za przekręt, który ryzykując reputacją na międzynarodowym rynku płatniczym czy choćby w PayPalu (bo jak widać po ich systemie mają to scentralizowane i odcięcie raz odetnie ich od płatności we wszystkich krajach), rzekomo odstawia spora firma działająca od kilkunastu lat, która w polskie przedsięwzięcie włożyła niemało kasy (szacuję, że co najmniej 0,5 mln USD).
 #1058173  autor: JacekK
 04 gru 2018, 13:02
Chciałbym przypomnieć, że taki Vectone zbierał dane kart (płatności za doładowania) na nieszyfrowanej stronie. Przetestowałem to, gdyż miałem rezerwową kartę z ograniczonymi środkami. Robiąc to celowo zignorowałem masę ostrzeżeń pojawiających się z poziomu przeglądarki www (ciężko było to zbagatelizować).

Po kilku dniach od podania tych danych zadzwonił do mnie bank i oznajmił, że dla mojego bezpieczeństwa zablokował mi moją kartę i że natychmiast wysyła nową. Nową kartę miałem już następnego dnia. Wnioski:

1. Nie wiem jak to jest z tymi certyfikatami, ale taki Vectone robił to po swojemu.

2. Banki i tak dbają o bezpieczeństwo klientów i chronią przed głupotą.

Strona Rebtel była i jest szyfrowana, więc dane kart na pewno są bezpieczne, co nie znaczy jednak, że ich system może zgłupieć i pobrać z kart coś, czego pobierać nie powinien. Pytanie kto to wówczas zwróci, bo do kogo po 3.01 będzie można napisać taką prośbę.

Zatem nie zaszkodzi kart odczepić, tak na wszelki wypadek. Korzystanie z usług tej sieci przez najbliższy miesiąc wydaje się bez sensu, nie mówiąc już o wykupowaniu czegokolwiek dodatkowego (w ogóle można?).
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 13:07 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058174  autor: jovi123
 04 gru 2018, 13:06
Remington pisze:
04 gru 2018, 12:38
@jovi123,
od iluś postów wywyższasz się, kpisz, zarzucasz brak rozsądku, a stawiasz spiskową teorię, której nie popierasz argumentami...

Uzasadnij, dlaczego to "wałek" (i na czym niby polegał), a nie biznesowy niewypał. Dla mnie ewidentnie wygląda na to drugie i uzasadniłem to we wcześniejszych postach, bo widziałem już sporo podobnych klap.

IMO teza o przekręcie się nie broni. Zbieranie danych kart bankowych odpada, bo są na to odpowiednie regulacje, dane kart są szyfrowane, a bez certyfikacji z PCI DSS nie mogli by tego robić (zresztą płatności cykliczne załatwia się zazwyczaj outsourcingiem w wyspecjalizowanych firmach i wątpliwe by te dane były trzymane bezpośrednio przez Rebtel). Danych osobowych nawet nie weryfikowali, a adres brali tylko korespondencyjny. No i co to za przekręt, który ryzykując reputacją na międzynarodowym rynku płatniczym czy choćby w PayPalu (bo jak widać po ich systemie mają to scentralizowane i odcięcie raz odetnie ich od płatności we wszystkich krajach), rzekomo odstawia spora firma działająca od kilkunastu lat, która w polskie przedsięwzięcie włożyła niemało kasy (szacuję, że co najmniej 0,5 mln USD).
Wywyższam się, kpie? to nie ja pisałem o światowym doświadczeniu i wskazywanie na moją małą wiedzę w branży ,cała operacja Rebtel czyli dostarczanie kart bez sprawdzania poprawności danych , mylenie ich wygląda na potrzebę szybkiego przeprowadzenia założonego celu, oczywiście że to tylko moja opinia jak wszystkie posty każdego na tym forum jak i twoje posty odnośnie Rebtela które jak by były oparte na faktach nie były by takim błędem, zakończmy to odbijanie piłeczki a wszystkim abonentom Rabtela oczywiście że życzę aby ich dane nigdy nie posłużyły do bezprawnych operacji.
 #1058176  autor: devb
 04 gru 2018, 13:19
byłem dziś w salonie Play i przeniosłem 2 numery z rebtel do Fakt :mrgreen:
czas 1 dzień roboczy ale na jednym numerze chyba będą szopki bo już z jakiej sieci jest numer przenoszony to pisze że premium mobile :D ładny bajzel
Gość w Play nie miał zielonego pojęcia co to za firma rebtel ale za to wiedział że w fakt jest bonus jakiś tam.
Zobaczymy jutro czy będą jakieś cyrki.
  • Strona 40 z 55
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 55
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 55