DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 55
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 55
 #1028578  autor: savi
 25 paź 2018, 18:23
surface123 pisze:Dzisiaj dostałem smsa ze jutro przeniosą numer, w końcu...

IMHO Plus starał sie mnie zachęcic do pozostania u nich, sms w stylu:

Zostań z nami a otrzymasz 240 zł, do 12 doładowań za 30 zł dodają 20 zł GRATIS.
Tyle żen ie mam pewności czy to na konto główne czy w innej formie.
Kiedy otrzymałeś od nich starter?
Ja czekam na przeniesienie od 17ego.
 #1028598  autor: obru
 25 paź 2018, 20:33
Remington pisze:
obru pisze:Miałem mieć numer przeniesiony z virgin mobile a tymczasem kurier przyniósł mi starter i tylko podpisu zażądał.
Nie weryfikował czy Ty to Ty?
Nie. Dał dużą kopertę, kazał podpisać na terminalu i poszedł. W kopercie był zestaw z numerem. Zadziałał od razu.
 #1028600  autor: TomLee
 25 paź 2018, 20:37
Dzisiaj dostałem smsa ze jutro przeniosą numer, w końcu...
A ile dni upłynęło od wysłania wniosku przez internet?
 #1028619  autor: Archi334
 25 paź 2018, 22:55
Rebtel to ciekawy twór. Mi dostarczyli kartę do domu w czasie jak mnie nie było kilka dni w domu ktoś z domownikow odebrał listonosz nawet nie sprawdził kto się pod tym podpisuje. Karta dotarła 18/10/18 zaczęła działać dziś tj 25/08/18. Na tą chwilę działają połączenia wychodzące i przychodzące, sms niestety tylko wychodzące jak próbuję wysłać do siebie SMS nie dochodzi. Dlatego też nie mogę aktywowac aplikacji. Poczekamy zobaczymy.
 #1028639  autor: pavesi
 26 paź 2018, 08:27
Mam pytanie Rebtel to na pewno prepaid ?
Chciałem przenieść numer z rebtel do play next wpisałem we wniosku że jest to prepaid i odrzucono mój wniosek o przeniesienie . Konsultant porównał pesel wszystko się zgadza
Jeszcze analizuje powód odmowy
Stwierdził operator play next że prawdopodobnie numer który chcę przenieść nie jest podłączony do systemu. Zaleca kontakt z siecią rebtel.
Niestety dodzwonić się nie udało mi, napisałem email .
Ostatnio zmieniony 26 paź 2018, 09:32 przez pavesi, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1028640  autor: kowal2200
 26 paź 2018, 08:46
Dzisiaj rano mój numer został niespodziewanie przeniesiony do Rebtel, niestety przestały działać rozmowy wychodzące oraz SMS.
 #1028661  autor: kowal2200
 26 paź 2018, 11:54
Mój również z 05.10.2018. Naprawili już rozmowy i SMS, wszystko śmiga.
 #1028675  autor: Dorotea
 26 paź 2018, 13:00
mkkot pisze:
Remington pisze:@adbadbad,
dane adresowe nie są brane pod uwagę przy MNP. Jest tak jak napisałeś - z pomocą Rebtela można ukraść komuś numer, wystarczy znać imię, nazwisko i PESEL właściciela.

@darekka,
ale za dodatkową czynność musieliby dopłacić firmie kurierskiej (stąd Virgin stosował płatną rejestrację przez kurierów).
W związku z tym, że to jest poważny problem, pozwalający nie tylko na kradzież numeru, ale przede wszystkim na kradzież pieniędzy z konta bankowego dowolnej osoby, której pesel, imię, nazwisko i numer telefonu są nam znane (a o pesel wcale nie tak trudno), pozwoliłem sobie na napisanie do KNF-u, banków działających w Polsce, UOKiK-u, redakcji niebezpiecznika, DPD, no i do Rebtela. Jonas Lörnell, dyrektor Rebtela na Polskę interweniował w tej sprawie. Rebtel miał mieć problem w systemie z tym, że pole "dostawy osobistej", czyli z weryfikacją tożsamości, nie zostało zaznaczone przez pracownika przy wysyłce SIM. Teraz jest ponoć zaznaczone domyślnie. Prośba do koleżanek i kolegów przenoszących numery o weryfikację czy rzeczywiście kurier prosi o dowód osobisty i weryfikuje dane.
mkkot pisze:Napisałem, ale UKE niestety wyłączył swoją zwykłą skrzynkę i trzeba przez formularz. Skoro Rebtel wdrożył rozwiązanie, zawracanie głowy UKE wydaje mi się już niekonieczne. A KNF akurat takie rzeczy interesują. To oni pozwalają bankom na autoryzację klientów kanałami zdalnymi.
Remington pisze:Czyli dalej nic nie weryfikują i sprawa jak najbardziej kwalifikuje się do UKE.
A jednak. Daj znać mkkot jak dostaniesz jakąś odpowiedź.
 #1028680  autor: pantin
 26 paź 2018, 13:55
Chyba nie jadą wg numerów wniosków. Mój jest z 6.10. SMSa nie dostanę, bo nadal nie działa odbieranie.

Na stronie, taki komunikat:
Szanowni klienci, zainteresowanie naszą ofertą jest tak duże, że obecnie nie mamy więcej kart SIM. Z tego powodu dostawa Twojej karty potrwa około 10 dni. Jeśli zdecydujesz się przenieść swój numer do Rebtel, nie martw się, proces przenoszenia numeru nie rozpocznie się, dopóki nie dostaniesz karty SIM.
 #1028687  autor: Pablo70
 26 paź 2018, 15:04
Mnie zgodnie z mailem z 23.10 wyłączono działający prawidłowo numer.W ciągu dwóch dni miała być dostarczona nowa simka.Oczywiście nie dotarła.Dzisiaj na poczcie mail z prośbą o dokończenie rejestracji :D
Burdel niezły.Na szczęście zamawiałem nowe numery a nie przeniesienia bo widać nie panują nad wszystkim.
 #1028691  autor: Mar9999
 26 paź 2018, 15:34
Czy przed aktywacją karty otrzymywaliście e-maile, czy różnie z tym było? Czekam trzecią dobę i nic, wczoraj wysłałem maila do nich i tylko automatyczna odpowiedź z nr. zgłoszenia.
 #1028692  autor: marokmon
 26 paź 2018, 15:40
Ile obecnie można zamówić nowych (bez żadnego przenoszenia) nr na jeden pesel? Czy wymagają podpinania jakiejś karty a dane tam podawane (pesel) są bezpieczne? Czy ten rebtel planuje/ma jakieś punkty sprzedażowe jak np. virgin?
  • Strona 22 z 55
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 55
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 55