Mam identyczny problem jak ktoś wyżej. 16lis przeniosłem nr z Virgin do Rebtel. Virgin nr wyłączył, a Rebtel nigdy nr nie podpiął do przesłanej karty SIM (był na niej numer pierwotny). Mój numer jest niedstępny, ale wg. UKE przydzielony Rebtel. Za radą kobitki z UKE gdzie złożyłem wniosek o interwencję, złożyłem wniosek powrotny Rebtel->Virgin, ale dziś mi go odrzucili z powodu niezgodności danych (co jest niemożliwe bo obracamy się w kręgu dwóch sieci i nie było gdzie zmienić danych). Virgin rozkłada ręce, Na infolinii rebtel ludzie z łapanki przyjmują tylko nowe zgłoszenia i nic nie wiedzą, suport@ też milczy.
Za radą kogoś wyżej usunąłem kartę, nr (ten pierwotny bo swojego nigdy nie dodałem z powodu niemożności weryfikacji) i konto z Rebtel. Simka z Rebtel loguje się do sieci, ale nie nawiązuje połączenia.
Ktoś ma jakiś pomysł jak odzyskać numer?