Strona 1 z 1
problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:06
autor: adbadbad
Witam, w poniedziałek złożyłem w salonie Orange wniosek o przeniesienie numeru. W środę o 00:00 numer przeniósł się do Orange. Jednak teraz chciałbym z powrotem przenieść numer do RedBull Mobile. Byłem dziś w salonie Play, złożyłem wniosek o przeniesienie, wszystko było ok, podpisałem wszystkie dokumenty, jednak kilka minut po opuszczeniu salonu dostałem SMS:
„Dzien dobry, musieliśmy anulować wniosek o przeniesieniu Twojedo numeru do REDBULL. Jest już on w trakcie przenoszenia do innego operatora. Jednoczesnie może toczyc się tylko jeden taki proces. Pozdrawiamy, Zespol REDBULL”.
Kiedy wiec mam udac się do salonu aby udanie przenieść numer do RBM?
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:24
autor: Johnny
Spróbuj po 7 dniach
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:31
autor: 24bis24
jesteś pewien, że się przeniósł?
czy piszesz o numerze tymczasowym na którym nie otrzymałeś oczekiwanych bonusów?
8 maja 2018, o 23:24
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:44
autor: adbadbad
Przeniosl sie, bo dzwonie teraz z numeru ktory wczesniej byl w innej sieci, to nie jest numer tymczasowy, jestem pewien ze sie przeniosl
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:47
autor: Kamil7878
Ten temat był już kilkukrotnie poruszany, założyciel wątku też już wertuje to forum od jakiegoś czasu więc dziwne pytanie.
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:10 maja 2018, 21:55
autor: adbadbad
Pytam, bo nie chce nadaremnie chodzic do salonu i przenosic numer a po kilku minutach dostawac sms ze RBM anulowal przeniesienie numeru. Bo to bez sensu, strata czasu i dla mnie i dla pracownikow salonu, i papieru tez szkoda na ktorym podpisywalem umowe.
Re: problem z przeniesieniem numeru
Post:11 maja 2018, 02:39
autor: marcin19883
Jest coś takiego jak okres karencji numeru po przeniesieniu.

Musisz kilka dni poczekać. Ktoś na forum pisał o 72 godzinach, inny pisał o 7 dniach. Hmmm. Ja zawsze przenosiłem numer po kilku tygodniach, więc nie wiem jak to jest.

Poczekaj kilka dni, wykorzystaj to darmowe 100zł, kup jakiś pakiet neta elastyczny i jakoś wytrzymasz.