DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #993383  autor: Dorotea
 14 maja 2018, 18:02
Taki_tam pisze:Co dokładnie już nie działa? Opisz dokładnie problem, bo niewiele wynika z tego co napisałaś.
Doładowanie nie przedłuża RWK z Frii z włączonym „Bez limitu za 1 zł dziennie”. Doładowałam raz za 5 zł, a drugi raz za 10 zł, a ważność konta ustawiła się na 14 dni. RWK nie da się ponownie aktywować, a nawet gdyby powiodło się płatne jest 3 zł miesięcznie.

Na nowym starterze z Frii z „Bez limitu za 1 zł dziennie” wychodzące zablokowane, ważność konta 14 dni. Nie da się włączyć RWK.

Mam nadzieję, że jasno teraz wyłożyłam powód mojej irytacji na tę sieć.

adacomp pisze:Normalnie działa RWK na pół roku kiedy aktywujesz no-limit za 1zł dziennie.
http://www.t-mobile.pl/pl/zamow-bezplatny-starter
Ale tylko na tym darmowym starterze, czy tych kupionych też?
 #993389  autor: Taki_tam
 14 maja 2018, 18:42
Pierwsze połączenie ustawia ważność konta na 14 dni, zawsze dla nowej karty. Przedłużenie waznosci konta dla tej usługi jest realizowane w tzw off-linie przez inny system, to znaczy że trzeba poczekać około 1 godziny aż ustawi się nowa ważność konta na rok. Jak nie ustawiło jeszcze poprawnie to wysłać reklamację do iboa i poprosic o rekompensatę. Przy okazji jak wylaczysz usługę 1zl/no limit na dzień i ja ponownie wlaczysz, system od razu ustawi rok waznosci konta.
 #993390  autor: adacomp
 14 maja 2018, 18:52
Dorotea pisze:
Taki_tam pisze:Co dokładnie już nie działa? Opisz dokładnie problem, bo niewiele wynika z tego co napisałaś.
Doładowanie nie przedłuża RWK z Frii z włączonym „Bez limitu za 1 zł dziennie”. Doładowałam raz za 5 zł, a drugi raz za 10 zł, a ważność konta ustawiła się na 14 dni. RWK nie da się ponownie aktywować, a nawet gdyby powiodło się płatne jest 3 zł miesięcznie.

Na nowym starterze z Frii z „Bez limitu za 1 zł dziennie” wychodzące zablokowane, ważność konta 14 dni. Nie da się włączyć RWK.

Mam nadzieję, że jasno teraz wyłożyłam powód mojej irytacji na tę sieć.

adacomp pisze:Normalnie działa RWK na pół roku kiedy aktywujesz no-limit za 1zł dziennie.
http://www.t-mobile.pl/pl/zamow-bezplatny-starter
Ale tylko na tym darmowym starterze, czy tych kupionych też?
Na każdym starterze.
Taki_tam dobrze napisał.
 #993413  autor: zolvio
 14 maja 2018, 20:13
adacomp pisze:Normalnie działa RWK na pół roku kiedy aktywujesz no-limit za 1zł dziennie.
http://www.t-mobile.pl/pl/zamow-bezplatny-starter
Logika wg T-Mobile: Roczna Ważność Konta na pół roku! Mistrzostwo świata. Tam nigdy nie było normalnie, ale teraz to już trochę przesadzili.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #993665  autor: Dorotea
 15 maja 2018, 23:29
Taki_tam pisze:Pierwsze połączenie ustawia ważność konta na 14 dni, zawsze dla nowej karty. Przedłużenie waznosci konta dla tej usługi jest realizowane w tzw off-linie przez inny system, to znaczy że trzeba poczekać około 1 godziny aż ustawi się nowa ważność konta na rok. Jak nie ustawiło jeszcze poprawnie to wysłać reklamację do iboa i poprosic o rekompensatę. Przy okazji jak wylaczysz usługę 1zl/no limit na dzień i ja ponownie wlaczysz, system od razu ustawi rok waznosci konta.
Wszystko powiodło się, mam ważność konta do maja 2019 roku.

Jeszcze pytanie z innej parafii, czy z Heyah, taryfa Dniówka jest możliwa migracja do T-Mobile Frii? Próbowałam kodem, ale nie działa.
 #993667  autor: adacomp
 15 maja 2018, 23:52
Kod *100*811# nie działa ?

Migracja jest możliwa jeśli masz aktywne wychodzące oraz minimum 0zł na koncie.
Trwa to do 72 godzin.
 #993673  autor: Dorotea
 16 maja 2018, 00:47
Wychodzące aktywne, jest ponad złotówka środków, ale jak wbijam ten kod to pokazuje się komunikat, że usługa niedostępna albo, że brak wystarczającej kwoty na koncie.

Próbowałam też zmienić taryfę na Frii SMS-em o treści TAK na numer 411, ale zwrotne info, że promocja zakończyła się.
 #993769  autor: baranke
 16 maja 2018, 14:06
Bo oni chcą 3zł które im się nie należą i trzeba potem wisieć na infolinii i wyciągnąć te 3zł z powrotem. Musi być te 3 zł do ściągnięcia.. Inaczej nie przejdzie zmiana taryfy, które powinno być bezpłatne.. Tacy oni są :/. Regulamin na stronie swoje, a ich regulaminy swoje.
 #993775  autor: adacomp
 16 maja 2018, 15:24
W sumie to co wyprawiał ich system w promo 90dnizadarmo.pl to już mnie nie żdziwi że jest bardzo dziurawy, zabugowany i tylko czeka aby skroić abonenta na kasę.
 #993777  autor: Taki_tam
 16 maja 2018, 15:48
Migrację taryfy można zrobić przez serwis USSD kodem: *100#
W menu trzeba wybrać zmianę taryfy na Frii poprzez wybranie opcji: 2 (Samoobsługa), potem 1 (zmiana taryfy), potem 1 (Zmiana aktualnej taryfy). Dalej nie wchodziłem ale pewnie trzeba to potwierdzić.

Co do serwisu tzw. provisioningowego to od kilku dobrych lat jest to kula u nogi T-M. Play w tej kwestii jest lata świetlne do przodu.
 #993831  autor: adacomp
 16 maja 2018, 20:18
Dorotea pisze:Kod *100# za każdym razem zwraca, że numer nierozpoznany i nie można korzystać z serwisu. Reasumując, nie działa przez stronę, kody i SMS.
No to została tylko migracja poprzez BOA.
 #993873  autor: Dorotea
 16 maja 2018, 22:58
Mam już odpowiedź z T-Mobile, z tym 3 zł faktycznie było coś na rzeczy:
///Uprzejmie informuję, że koszt zmiany taryfy wynosi 3 zł, ponieważ nie jest to pierwsza tego typu operacja na wskazanym numerze.
Niestandardowo jednak dodałam do konta środki w wysokości 3 zł, które pokryją koszta wskazanej dyspozycji.
Zleciłam zmianę taryfy na Frii, zgodnie z Pani chęcią
Chyba najszybciej rozwiązane zgłoszenie, super ekspres normalnie :) Wreszcie jakiś pozytywny akcent, aż muszę pochwalić.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2018, 23:58 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.