DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #987606  autor: ign123
 06 kwie 2018, 23:19
Pod koniec zeszłego roku miałem identyczną sytuację, jak opisał Gregrin, i co ciekawe, nie był to salon firmowy Orange. Obsługiwał mnie chłopak, który dopiero się uczył - może "wdrażająca" go dziewczyna chciała, żeby przećwiczył nietypową ścieżkę i dlatego mnie nie olali.
 #987625  autor: Gregrin
 07 kwie 2018, 09:37
ign123 pisze:Obsługiwał mnie chłopak, który dopiero się uczył - może "wdrażająca" go dziewczyna chciała, żeby przećwiczył nietypową ścieżkę i dlatego mnie nie olali.
To ja dodam ze obsługująca osoba tez była "świeża" (chyba parę miesięcy) ale pomagająca mu koleżanka tez nie wiedziała dopiero kiedy zapytali "weterana" (podobno 6lat w salonie) ten wiedział i instruował. Przypomnę ze wcześniej w obliczu tego problemu w kilku salonach w których bylem wszyscy wiedzieli ze trzeba zgłosić ten błąd, ale niestety mówili tylko o wersji mailowej która wymagała przyjścia do salonu kolejny raz za parę dni (2-3) ale w zadnym salonie mnie nie olali bo każdy był "gotowy" do przeniesienia. Dopiero w tym 3-cim salonie (bylem tam pierwszy raz i nota bene był to firmowy) załatwili to telefonicznie i następnego dnia bylem już w orange.

PS. Salon firmowy nie ma tu chyba nic do rzeczy, bo mimo wszystko nie mieli dostępu do tego konta klienta które istniało i powodowało błąd (nie widzieli jego numeru, tak samo jak w innych salonach).
 #987775  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 00:50
Gregrin pisze:
reboot pisze:Oczywiście w Orange odbiłem się w dwóch salonach. Usłyszałem to, co kiedyś "nie jest pan pierwszą osobą, która ma utworzone w systemie ileś kont, do których były przypisane numery (ale już nie są) i nie można przypisać nowego".
Ja bylem zdziwiony jak jakiś czas temu w salonie rozwiązali ten problem od reki :shock:
Konsultant zadzwonił na jakąś infolinie (krótki numer ale nie zapamiętam :/) i tam go poinstruowali podając numer konta które było w systemie i do którego dopiął (chyba) przenoszony numer. Troche to trwało ale załatwione przy jednej wizycie (zlecono przeniesienie i po kilku godzinach dostałem sms z data przeniesienia) :)
Też miałem problem z kontami, u mnie jeszcze dochodziło to, że nie mogli mi przenieść numeru, bo widniał on już w systemie Orange jako obecny w sieci i przypisany do konta :)

:)
 #987924  autor: reboot
 08 kwie 2018, 23:32
Gregrin, infolinia twierdzi, że nie widzi żadnych powielonych kont i mam na siebie tylko 1 aktywny numer obecnie.
Jednak skoro obsługa w Orange to jakaś porażka i zawsze te same problemy, to po prostu odpuszczam tę sieć i będę się "rozglądał" za ofertą innych operatorów. A przenieść chciałem, żeby mieć gigabajty za 20 lecie, $$ z obecnej promocji za przeniesienie i móc bez obaw testować na wiosce u dziewczyny, bo ma ona obecnie Plusa i szukam czegoś innego, bo nie mogę znieść tej dziad-sieci.

WKS
 #987941  autor: data17
 09 kwie 2018, 07:57
W salonach pracuja ludzie bez wyksztalcenia i wiedzy o operatorach wirtualnych. Mnie wyśmiali jak powiedzialem, ze mialem numer w Vikings Mobile.
A tez chcieli od mnie karte ta co mialem, a potem im sie numer nie zgadzal.
A potem babka ogarnela, ze ma przepisac numer simki jednak nie od Vikings Mobile, ale z nowej karty od nich. Takze idz do innego salonu, bo wiekszosc ludzi tam pracujacych nic nie ogarnia
 #988019  autor: Gregrin
 09 kwie 2018, 16:08
reboot pisze:Gregrin, infolinia twierdzi, że nie widzi żadnych powielonych kont i mam na siebie tylko 1 aktywny numer obecnie.
Ja mówiłem o specjalnej infolinii dla pracowników przez którą pomogli konsultantowi w salonie.
 #988033  autor: reboot
 09 kwie 2018, 16:48
A ja po prostu nie mam ochoty walczyć, bo ilekroć nie byłem u nich w Orange, to zawsze jakiś problem.
W Play przeniesienie numeru to kilka podpisów, wydrukowanych kartek i gotowe - 5 minut i po krzyku.
W Plusie też szybko, bez podpisywania czegokolwiek.
T-Mobile o ile ma dostępne karty do przeniesienia to może max 10 minut, bo mają głupie formularze, które nie wypełniają daty i trzeba ręcznie wpisywać.

Za to w Orange problem z kontami w systemie, a kiedyś jak chciałem przenieść stacjonarny, komórkowy i wziąć TV + net kablowy, to okazało się, że skoro numer stacjoanrny był dawno temu na tatę, to ja nie mogę z nim wrócić do TP(Orange).
Ale mogę spróbować wziąć nowy numer, a potem podpiąć w jego miejsce tamtem... oczywiście opłątę ponosiłbym za dwa numery stacjonarne.

Olewam Orange ciepłym moczem, Play ma lepsze bonusy (200/20 lub 500/50), T-M daje teraz 6msc za darmo... Co mi po 20GB/100zł od pomarańczowych.

Z moich doświadczeń wynika jedno - Orange to najgorsza sieć pod względem obsługi klienta przenoszącego numer na kartę.

WKS
 #988036  autor: Johnny
 09 kwie 2018, 16:59
reboot pisze:Z moich doświadczeń wynika jedno - Orange to najgorsza sieć pod względem obsługi klienta przenoszącego numer na kartę.
Oj tak, zgadzam się z tą opinią całkowicie. :mrgreen:
 #988087  autor: w12
 09 kwie 2018, 21:55
reboot pisze:Z moich doświadczeń wynika jedno - Orange to najgorsza sieć pod względem obsługi klienta przenoszącego numer na kartę.
Nie wiem jak jest z t-mobile bo ich nie poważam ale na tle play i plusa to w orange piętrzą problemy i trudności wysokości Himalajów.

https://www.youtube.com/watch?v=y1xfTfy3gwQ
 #988101  autor: marcin19883
 09 kwie 2018, 23:02
Chyba tylko w Playu idzie się dogadać z pracownikiem, bo to zawsze ktoś młody. :-) W Plusie chamy, T-mobile niezłe wyszkolenie jak robot. :D Orange, to coś pomiędzy Plusem a T-mobile.
 #988322  autor: Blank
 11 kwie 2018, 10:23
Nic nie daje. Nie ma takiej promocji o której pisze @reboot.
To program gwarancji satysfakcji. Jeśli jesteś niezadowolony z usług T-mobile, to możesz odzyskać do 6 miesięcy opłat cyklicznych za usługę w ciągu 180 dni od przeniesienia numeru.

https://tmobile-promocja.pl/gwarancja-s ... -na-karte/

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #988358  autor: adacomp
 11 kwie 2018, 13:57
Wiele razy juz walczyłem w O.
Oni mają system MNP przedpotopowy i jak przenosiłem do nich numery VM w grudniu 2016 to na moim koncie widniały numery śp. Idei z 98 roku które były zdezaktywowane np. w 2001 roku i system MNP nie chciał przepuścić nowych numerów ale trafiłem na dosyć "ambitnego" kierownika salonu i zadzwonił gdzie trzeba i w końcu mu się udało to ogarnąć ale zaprosił mnie ponownie za 3 dni :) gdyż tylko z centrali można było to wprowadzić itp.
Wtedy jeszcze nie było opcji MNP OFNK tylko One, Smart albo YES i dopiero kodem się przechodziło do OFNK ale RWK jak i 2GB przechodziły.
 #988361  autor: 24bis24
 11 kwie 2018, 14:25
adacomp pisze:Wtedy jeszcze nie było opcji MNP OFNK tylko One, Smart albo YES i dopiero kodem się przechodziło do OFNK ale RWK jak i 2GB przechodziły.
2GB też jeszcze nie było :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #988379  autor: marcin19883
 11 kwie 2018, 16:40
Właśnie dziś przeniosłem numer przez kuriera. Po godzinie od wyjazdu kuriera, numer tymczasowy aktywny. Wszystko błyskawicznie się uruchomiło. Teraz poczekam, aż przeniosą nr właściwy. Poprzednie numery, to w ciągu 2godzin w nocy przeniesiono danego dnia. Czyli bez komplikacji.
Nie wiem dlaczego ci Orange blokuje przenosiny, ale nie obejdzie się bez interwencji do UKE.
 #988649  autor: Marcel82
 13 kwie 2018, 08:42
Prawdopodobnie zamienię mamie Neostradę+stacjonarny na Orange Love.
Mama ma nr na kartę w T-Mobile, jakim sposobem jej obecny numer będzie najkrócej nieaktywny?
1. Przenieść do Orange na kartę i wtedy podpisać umowę Love.
2. Podpisać umowę Love i upoważnić Orange do przeniesienia numeru.
 #988723  autor: kamerling
 13 kwie 2018, 15:34
Marcel82 pisze:Prawdopodobnie zamienię mamie Neostradę+stacjonarny na Orange Love.
Mama ma nr na kartę w T-Mobile, jakim sposobem jej obecny numer będzie najkrócej nieaktywny?
1. Przenieść do Orange na kartę i wtedy podpisać umowę Love.
2. Podpisać umowę Love i upoważnić Orange do przeniesienia numeru.
Mój ojciec był w takiej samej sytuacji, ale przenosił nr od innego operatora.

Normalnie podczas podpisywania umowy o Love, mówisz, że nie chcesz dodatkowego nr = dodatkowej karty SIM, a prosisz o przeniesienie nr z innej sieci i podłączego go do umowy Love. Z tym nie ma żadnego problemu. Dostaje się od razu simkę i można korzystać z tymczasowego do momentu przeniesienia. W przypadku mojego ojca - wszystko przebiegło bez problemu. Działa nr tak jak działał wcześniej.

Co ważne, jak masz też stacjonarny, to też trzeba im wspomnieć, aby podłączyli ten konkretny nr pod umowę Love. W przypadku mojego ojca, młody pracownik zjebał sprawę, bo nie podpiął obecnego stacjonarnego, a wziął nr z puli stacjonarnych. WTF? Skandal...

Wiec rachunek przyszedł za Love + stacjonarny. Trzeba było wypowiedzieć umowę o stacjonarny, to oczywiście wiązało sie ze stratą nr posiadanego przez lata...
 #988756  autor: marcin19883
 13 kwie 2018, 18:22
W salonie to przeniesienie numeru trwa 1 dzień lub nawet mniej, bo w nocy już przenosi. Śmiało przenoś w salonie numer.
 #988818  autor: Marcel82
 14 kwie 2018, 10:23
Dzięki za odpowiedzi
marcin19883 pisze:W salonie to przeniesienie numeru trwa 1 dzień lub nawet mniej, bo w nocy już przenosi. Śmiało przenoś w salonie numer.
Nie wiem czy zrozumiałem, ale chyba polecasz bramkę nr 1.
kamerling pisze:Dostaje się od razu simkę i można korzystać z tymczasowego do momentu przeniesienia.
Czyli przez chwilę jest inny numer, tak?
kamerling pisze:młody pracownik zjebał sprawę, bo nie podpiął obecnego stacjonarnego, a wziął nr z puli stacjonarnych.
Tata nie dostrzegł tego na umowie, czy nie wpisują tego? Też mamy numer od ponad 30 lat ten sam...

Pytania dodatkowe skoro to przerabiałeś :) (inni też mogą podpowiedzieć :wink: )
Dobrze czytam, że przy umowie 99,99:
1. opłata wzrasta o 5 zł jak nie wyrazi się zgód
2. aktywacja to 50 zł (czy tam 49 nieważne)
3. telefonu stacjonarnego nie dają, trzeba samemu kupić VOIP...
4. ...albo można używać starego analogowego tonowego?
5. nie ma opłat za funbox'a, tj. miesięcznego abonamentu ani jednorazowej
6. dekoder TV nie musi być podpięty do funbox'a i działa, ale nie aktualizuje się oprogramowanie, nie ma EPG i wyskakuje komunikat o braku internetu

Pozdrawiam