DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35
 #981598  autor: jarekt
 06 mar 2018, 18:21
Testowa zmiana sprzed chwili z PnKRWK na rbmSM poprzez Play24: udana i trwała 15 sekund.

---edit---
Kolejna testowa zmiana sprzed chwili z OdN na rbmSMpl poprzez Play24: udana i trwała 15 sekund.

---edit2---
Kolejna testowa zmiana sprzed chwili z OdN na rbmSMpl kodem 66#: udana i trwała 15 sekund.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 21:28 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #981635  autor: Robin560
 06 mar 2018, 21:25
Testował ktoś doładowania czy działają?
Zmigrował ktoś do rbmSMpl? Jeśli tak to z jakiej taryfy?

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981641  autor: jarekt
 06 mar 2018, 21:58
Ciężkie jest życie testera, szczególnie gdy operator nie chce twoich pieniędzy.
Po zmianie taryfy na rbmSMpl i próbie doładowania przez stronę doladowania.play.pl (dpp):

Obrazek

(a to stary numer zarejestrowany w zeszłym roku)

No to może przez Strefę Doładowań FB (StrDoł):

Obrazek

(dodam, że numer nigdy nie miał przerwy w ważności konta)


---edit---
Powyższe komunikaty dostaję na wszystkich numerach z taryfą rbmSMpl
Może jutro albo za 10 dni - jak się dobrze wszystko przemieli w systemie - przyjmą moją gotówkę...
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 22:22 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #981643  autor: Robin560
 06 mar 2018, 22:03
Johnny pisze:
Robin560 pisze:Zmigrował ktoś do rbmSMpl? Jeśli tak to z jakiej taryfy?
Migrować możesz tylko z taryfy OdNowa przez Play24 lub kodem *163*66#
Jutro złożę wniosek o przeniesienie i sprawdzę czy działa z rbm7mnp

Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #981645  autor: jarekt
 06 mar 2018, 22:16
Robin560 pisze:Jutro złożę wniosek o przeniesienie i sprawdzę czy działa z rbm7mnp
Nie musisz. Nie działa (migracja do rbmSMpl z RBM7MNP):
- ani kodem 66# ("Niestety nie mozesz skorzystac z tego kodu, sprawdz dlaczego na..."),
- ani poprzez MM (brak tej taryfy na liście),
- ani z poziomu Play24 (brak tej taryfy na liście):
Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 mar 2018, 22:17 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #981646  autor: marcin19883
 06 mar 2018, 22:17
Ja zgłosiłem problem na play24 wczoraj w nocy. Numer wisi. Dziś nikt nie dzwonił. Pewnie jutro konsultant zadzwoni. Nic się nie da zrobić z rym numerem :(
 #982315  autor: jarekt
 09 mar 2018, 19:51
W takim tempie jak dodają te usługi/pakiety do Play24, to jeszcze 2 lata miną zanim to wszystko naprawią i doprowadzą do normalności.
Poniżej aktualna lista wszytskich usług i pakietów w rbmSMpl:

Obrazek

O bardzo wielu nierozwiązanych problemach od ponad 2 tygodni, to nawet nie chce mi się pisać.
To jest ogólnie jakaś katastrofa (2 katastrofy), a nie oferta (2 oferty).
 #982414  autor: jarekt
 10 mar 2018, 01:17
Taryfa rbmSMpl doszła w końcu w Play24 do listy migracji w większości taryf (np. PnKRWK, FPnK, ale wciąż brak w PnKLT).
Poprawiono też kolejny błąd związany z tą taryfą: na liście migracji w rbmSM była wcześniej do wyboru rbmSM zamiast rbmSMpl.

Mogą już niedługo (gdzieś tak na przełomie kwietnia i maja) zacząć przygotowywać zapowiedź wprowadzenia tych taryf, która to zapowiedź zapowie konferencję, na której to konferencji zapowiedzą wprowadzenie tych taryf po kolejnych kilku dniach :)

PS. Obserwuję od 3-4 dni, że problemy z migracją do SM poprzez Play24 już nie występują. Niech ktoś dodatkowo potwierdzi (bo może mam szczęście), to usunę ostrzeżenie z pierwszego postu.
 #982422  autor: MDataa
 10 mar 2018, 08:05
Potwierdzam, że problemy ze zmianami taryf SM i SMPL za pomocą Play24 ustąpiły.
6 zmian w ciągu 2 dni i taryfa zmieniona w kilka minut lub kilkadziesiąt sekund.
 #982448  autor: jarekt
 10 mar 2018, 10:23
Zaktualizowałem 1. wpis o znane problemy z tymi taryfami.

Jeśli ktoś już w miarę intensywnie korzysta (możliwe że się da :)), to niech przejrzy biling, czy wszystko jest poprawnie "księgowane" i rozliczane i da tutaj znać. Z góry dzięki.
 #983287  autor: nemo2009
 13 mar 2018, 21:20
Johnny pisze:Migrować możesz tylko z taryfy OdNowa przez Play24 lub kodem *163*66#
Zmigrowałem z taryfy Play rok ważności konta do Redbull Siema PL.
Dzwonić,sms można. Stan konta *101# działa.
Play 24 nie działa prawidłowo.

Nie wiem,czy doładować mogę ?
Ze strony PLAY ?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 21:39 przez Gregrin, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: poprawilem "cytat" i czytelnosc postu, polaczylem posty

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
 #983289  autor: jarekt
 13 mar 2018, 21:29
Ładowałem już kilka razy rbmSMpl i od pewnego momentu (5-6 dni) nie było już problemów.

Ale w PnKRWK i FPnK (no i OdN) jest opcja migracji do rbmSMpl przez Play24. Próbowałeś i nie działa?
 #983293  autor: Gregrin
 13 mar 2018, 21:45
nemo2009 pisze:Zmigrowałem z taryfy Play rok ważności konta do Redbull Siema PL.
Dzwonić,sms można. Stan konta *101# działa.
Play 24 nie działa prawidłowo.
Co nie działa w p24 ?? System trochę potrzebuje żeby zmienić taryfę. Sprawdź jaką masz taryfę *111*49*1# i jeśli pokazuje dobrą to pewnie możesz już doładować.

Tak na przyszłość, to jeśli zmieniasz na taryfę w której nie ma żadnych bonusów doładowań to ładować możesz zawsze. Złotówki z konta głównego zawsze przechodzą. Gdyby był jakiś problem z otrzymaniem ich na konto główne to wtedy reklamacja powinna załatwić sprawę i pewnie jakąś rekompensata wpadnie.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2018, 21:57 przez Gregrin, łącznie zmieniany 4 razy. Powód: info o systemie, dopisany akapit
 #983298  autor: nemo2009
 13 mar 2018, 22:06
[quote="Gregrin"][/quote]
Zakładka stan konta w Play 24,pokazuje wszystkie wartości 0.
Konto doładowałem.Kod *101# i pokazuje stan konta prawidłowy.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
  • Strona 14 z 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35