DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z Androidem
Wszystko, co związane z Androidem

Moderator: Moderatorzy

 #979998  autor: koronek
 26 lut 2018, 10:41
Przemix pisze:- a moze to ze starej karty jeszcze stary telefon coś wysłał a tylko godziny w bilingu się rozjechały od przepinania numerów na kartach?
To jest niemożliwe.
Przemix pisze:- moze ten telefon to zwrot od klienta i masz na nim jakąś apkę antyzłodziejską - potrafią się ukryć tak ze nie mają ikon
Teoretycznie możliwe, choć jak mówię to było na pewno 1 uruchomienie takie jak po wipe.

Przemix pisze:- iphony wysyłają smsy na zwykłe numery brytyjskie, moze samsung wysyła na polskie a dodzwonić się na to nie da bo to automaty
Możliwe choć na drugim S7 jakie mam w domu taka sytuacja nie miała miejsca.

- ciekawe jaka była tresć smsa. ale tego operator nawet pod naciskem sądu rzadko udostępnia.
Przemix pisze:- nie uważam żeby to było coś niebezpiecznego na tyle zeby kręcić aferę
Moja ciekawość jest silniejsza.
 #1062953  autor: macc
 19 sty 2019, 11:51
Ten sam mam ostatnio problem. Zauważyłem, że jedna z aplikacji do mierzenia internetu zainstalowana na telefonie prawdopodobnie to powoduje.

Obrazek
 #1062978  autor: PawlusG
 19 sty 2019, 19:48
koronek pisze:
13 lut 2018, 07:18
2) telefon o 14:26 wysłał płatnego sms na numer 732 100 220 - orange online wskazuje, że należy od do Play. Ja tego numeru nie znam, nigdy na niego żadnego smsa nie wysyłałem. Co to może być?
Jeżeli się pomyliłeś i był do numer z końcówką 230 (nie wykluczam jednak, że w użyciu mogą być też inne numery), to jest to SMS weryfikacyjny wysyłany przez telefon z Androidem do Google. Numer należy do firmy Google Poland sp. z o.o. Jest on wysyłany z chwilą włożenia nowej karty SIM do telefonu i przy aktywacji lub włączeniu niektórych usług Google. Zgodziłeś się na jego wysłanie, na jednym z ekranów wyświetlanych przy konfiguracji telefonu. Tak więc Orange miało słuszność, że odrzuciło skargę, bo była ona bezpodstawna.

:)
 #1166530  autor: Remington
 18 lut 2024, 23:15
Google pozwala już tym sterować. Wchodzimy w zarządzanie kontem, wybieramy Dane osobowe, następnie numeru telefonu i na kolejnym ekranie możemy zaznaczyć czy poszczególne urządzenia na tym koncie mogą autoryzować numer bez pytania.