DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 38 z 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
 #1072716  autor: biala1991
 28 maja 2019, 15:15
W TM nie ma czegoś takiego jak przegięcie więc możliwość skrócenia ważności konta do 0 dni wydaje mi się całkiem realna :) Nie po to operator aktywuje darmową usługę, żeby nie czerpać korzyści z płatnego odnowienia :) Jeśli klient chce ją wyłączyć zanim zostanie pobrana pierwsza opłata to spotka go kara w postaci konieczności doładowania konta :)
 #1072717  autor: marcin19883
 28 maja 2019, 15:16
biala1991 pisze:
28 maja 2019, 14:26
Jeśli po dezaktywacji Nolimitu za 5zł konto od razu straci ważność to nie będę mogła włączyć ani Nolimitu za 1zł ani żadnej innej usługi, trzeba będzie odblokować wychodzące doładowaniem
A to nie jest tak, że możesz od razu włączyć no limit za 1zł a poprzednia oferta się deaktywuje sama?
 #1072720  autor: jarekt
 28 maja 2019, 15:34
W systemie T-Mobile usługi lubią się tak zwiesić na kilka, kilkanaście dni (dzieje się to na okrągło od kilku lat), że mimo że usługa jest już zlecona do wyłączenia, ona się nie wyłącza, jednocześnie jej status gdzieś w systemach jest wciąż taki, że jest włączona, ale np. w apce, że w trakcie wyłączania.
Skutkuje to niemożnością zrobienia czegokolwiek z kolejną usługą, szczególnie gdy wyklucza się z poprzednią - nie można jej aktywować, bo stara jest wciąż włączona (lub w trakcie wyłączania), w zależności gdzie spojrzeć i którą bazę odpyta system (a jest ich kilka i mają nieustanny problem z synchronizacją).

A najlepsze jest to, że część zmian i tak zostaje "wdrożona": np. ważność konta zostaje skrócona, jednocześnie system wciąż pozwala kolejny raz wyłączyć usługę np. apce, ale tym razem wywala błąd za każdym razem.

Nie muszę dodawać, że w efekcie tych szopek i oczekiwania, często zastaje nas konto, które nie ma już ważności na wychodzące (często ważność od razu skraca się do końca danego dnia), i jeśli nie doładujemy numeru w miarę szybko, to za kolejne 14 dni konto zostanie wyzerowane z wszelkiej kasy (w połowie 30 dniowego okresu połączeń przychodzących!).

To jest tak nieprzewidywalne i wku..., że dla osoby która chce sobie przyjemnie coś sprawdzić, czy potestować różne rzeczy czy pakiety w tej sieci przez kilka dni czy tygodni, to jest po prostu dramat i wszystkiego się odechciewa, łącznie z abonamentem w tej sieci.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1072721  autor: biala1991
 28 maja 2019, 15:48
Generalnie kasowanie działa tylko w jedną stronę, jeśli masz starszą usługę (np. Nolimit za 1zł) a chcesz aktywować najnowszą (np. Nolimit za 5zł) wtedy bez problemu stara zostaje skasowana. Jeśli jest odwrotnie, masz nową a chcesz włączyć starszą wtedy aktywacja nie jest możliwa, trzeba najpierw nową usługę dezaktywować i dopiero można aktywować starszą, tak jest opisywane w regulaminie a znając systemy TM jestem skłonna temu wierzyć. Jeśli sam operator twierdzi, że aktywacja nie jest możliwa to tak jak pisze Jarek, próba włączenia usługi grozi zawieszeniem całego systemu i blokadą konta :D
 #1072722  autor: Remington
 28 maja 2019, 16:18
biala1991 pisze:
28 maja 2019, 14:26
Jeśli po dezaktywacji Nolimitu za 5zł konto od razu straci ważność to nie będę mogła włączyć ani Nolimitu za 1zł ani żadnej innej usługi, trzeba będzie odblokować wychodzące doładowaniem

Nie straci, wtedy obowiązują zasady gołej taryfy. Nie wiem ile ważność wyniesie, ale dokładnie taką zmianę wykonywałem z wersji 5-dniowej na dzienną.
 #1072728  autor: biala1991
 28 maja 2019, 17:51
A jaki Nolimit za 5zł miałeś? w wersji darmowej czy płatnej? bo moim zdaniem to ma znaczenie. Gdybym pozwoliła na odnowienie się wersji płatnej wszystko byłoby ok, dostałabym RWK a po wyłączeniu usługi ważność konta uległaby skróceniu z 365dni do 30dni. Tak wynika z regulaminu PŁATNEGO Nolimitu.
Podejrzewam, że po wyłączeniu wersji darmowej ważność konta też ulegnie skróceniu a ponieważ teraz jest ważne nie 365 a 5dni (tyle co trwa cykl rozliczeniowy) z chwilą wyłączenia usługi po prostu stracę ważność.
 #1072739  autor: biala1991
 28 maja 2019, 19:00
Remington pisze:
28 maja 2019, 18:00
Nie pamiętam, raczej płatny.
Szkoda, potrzebuję kogoś kto dezaktywował przymusową wersję darmową :) I obawiam się, że nie znajdę, bo pewnie jedyni migranci to z Heyah a tam obowiązuje stary regulamin (z czasów przed wprowadzeniem Nolimitu za 5zł) więc po migracji z Heyah powinno przerzucić do gołej taryfy Frii. Pytanie czy rzeczywiście tak jest czy też na siłę uszczęśliwiają darmowym Nolimitem za 5zł? :)
 #1072758  autor: Remington
 28 maja 2019, 21:37
@biala1991,
na pewno za ten pakiet nie zapłaciłem ani grosza (był włączony po migracji z blueconnect na kartę), więc może to ten sam, o którym piszesz.
 #1072763  autor: biala1991
 28 maja 2019, 23:22
baranke pisze:
28 maja 2019, 20:30
Z tego co wiem wyłączenie no-limit tego na 5 dni to: *150*161*3#
@Baranke, co ja bym bez Ciebie zrobiła :D


@Remington,
to dlaczego od razu nie mówisz? :) Właśnie o ten darmowy Nolimit chodzi, po migracji z BC. Jak dokładnie go unieszkodliwiłeś? Wyłączyłeś NL za 5zł i włączyłeś NL za 1zł (nie tracąc ważności konta) czy z marszu włączyłeś NL za 1zł (i udało się to bez zawiechy systemu)?
 #1072786  autor: biala1991
 29 maja 2019, 11:40
Czyli w tej chwili masz na tym numerze Nolimit za 1zł (i nr był zasilany już po migracji) Jeśli to nie sprawi kłopotu mógłbyś wyłączyć na chwilę Nolimit i spróbować włączyć Darmowe rozmowy w sieci? Ciekawa jestem czy ta promocja jeszcze działa ale aktywacja wymaga zasilenia a ja planuję migrację do Heyah więc nie ma sensu, żebym teraz doładowywała. Poza zasileniem żadne koszty się z tym nie wiążą (a Ty już je wykonałeś), potem bez problemu będziesz mógł wrócić do Nolimitu za złotówkę
  • Strona 38 z 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42