DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 91
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 91
 #1058248  autor: perxenat
 04 gru 2018, 22:42
biala1991 pisze:...... Komu oni je wysyłają? :) ......
Sprawdziłem tą apkę na google play. Dostępna dla Androidów od 5.0 w górę, ja mam kitkata (4.4.2 czy jakoś tak). Już widzisz - wysyłają tylko tym, którzy nie mogą skorzystać :)
Taka ich logika i marketing - jak miałem kartę TM w ruterze to włączali pakiet rozmów no-limit, kasując mój internetowy pakiet danych. Operator widzi, w jakim urządzeniu działa jego karta.
 #1058315  autor: biala1991
 05 gru 2018, 18:05
perxenat pisze:
biala1991 pisze:...... Komu oni je wysyłają? :) ......
Sprawdziłem tą apkę na google play. Dostępna dla Androidów od 5.0 w górę, ja mam kitkata (4.4.2 czy jakoś tak). Już widzisz - wysyłają tylko tym, którzy nie mogą skorzystać :)
No to powinnam dostać :D


A serio, dzięki za info, przynajmniej wiem, że nic nie straciłam
 #1058338  autor: marcin19883
 05 gru 2018, 20:49
Ja też nic nie dostałem a appkę testowałem. Niestety do dziś nic nie dostałem. Mało tego. Wysłałem zapytanie na email dwa razy i nikt nie odpisał. Niepoważna sieć. Już z niej odszedłem bez żalu :D To nie jest odosobniony przypadek. Od długich lat w prepaidzie, podczas testów, zawsze mi coś nie działało. Oni się chyba nigdy nie poprawią.
 #1058364  autor: biala1991
 06 gru 2018, 00:23
Na maila zawsze mi odpowiadali, chociaż z różnym efektem :) Jeśli wiadomość była wysłana przez system miboa to często ginęła w czarnej dziurze, to nie jest pewna droga kontaktu.
Ale ostatnio nie było okazji sprawdzić jak skutecznie działa BOK, nie dają żadnych promocji więc nie ma co reklamować :)
 #1058367  autor: marcin19883
 06 gru 2018, 02:46
biala1991 pisze:
06 gru 2018, 00:23
Na maila zawsze mi odpowiadali, chociaż z różnym efektem :) Jeśli wiadomość była wysłana przez system miboa to często ginęła w czarnej dziurze, to nie jest pewna droga kontaktu.
Przez miboa nie dało się od jakiegoś czasu nic wysyłać. :lol: sypał błędami o każdej porze. Ostatni raz jak działał, to wakacje.
 #1058876  autor: biala1991
 09 gru 2018, 21:49
perxenat pisze:Operator widzi, w jakim urządzeniu działa jego karta.

Dzisiaj sprawdziłam zarządzany numer abo i jest zaproszenie, karta użytkowana w telefonie klawiszowym. Różowi mają poczucie humoru :D
 #1058935  autor: Pabloeq
 10 gru 2018, 16:30
biala1991 pisze:
09 gru 2018, 21:49
perxenat pisze:Operator widzi, w jakim urządzeniu działa jego karta.

Dzisiaj sprawdziłam zarządzany numer abo i jest zaproszenie, karta użytkowana w telefonie klawiszowym. Różowi mają poczucie humoru :D
Oczywiście że operator wie jakiego telefonu używamy. Jak się zaloguję na www T mobile to pokazuje mi dokładną nazwę modelu telefonu jaki używam z numerem z którego się loguję.
 #1058968  autor: biala1991
 10 gru 2018, 19:44
Pabloeq pisze:Jak się zaloguję na www T mobile to pokazuje mi dokładną nazwę modelu telefonu jaki używam z numerem z którego się loguję.
To info pojawiło się w nowej wersji systemu. I pomyśleć, że przez tyle lat byliśmy pozbawieni dostępu do tej bezcennej wiedzy :D


unnameduser pisze:Zawsze można być cwańszym od operatora i przerzucić kartę do lepszego sprzętu :mrgreen:
Mój podopieczny bardzo potrzebuje internetu, dlatego wybrał telefon, na którym można z niego komfortowo korzystać. :mrgreen:
 #1059076  autor: biala1991
 11 gru 2018, 18:53
carpediem88 pisze:
Dorotea pisze:
01 gru 2018, 08:40
Działa tylko trzeba cierpliwie próbować, do skutku.

A co należy wpisać w polu: "Numer telefonu" i "Hasło rejestracyjne"?
Rejestracja przez miboa nie jest rekomendowana, bo na stronie TM nie ma nawet wzmianki o tej możliwości. Nic dziwnego zakładka rejestracyjna jest nieczytelna i większości klientom sprawia kłopoty. Pole Numer i Hasło sugerują, że po wpisaniu numeru powinno przyjść na niego hasło, które jest wymagane w dalszym kroku. Tylko który numer wpisać? Jeśli nowy to jak dotrze sms z hasłem skoro numer jest nieaktywny? Może trzeba wpisać stary numer zastanawia się klient ale to przecież bez sensu, bo już jesteśmy zalogowani na jego koncie.

Odpowiadając na pytanie, wpisujemy nowy numer a na hasło nie trzeba czekać, bo to jest nr SIM :)
 #1059097  autor: carpediem88
 11 gru 2018, 21:52
biala1991 pisze:
11 gru 2018, 18:53
carpediem88 pisze:
Dorotea pisze:
01 gru 2018, 08:40
Działa tylko trzeba cierpliwie próbować, do skutku.

A co należy wpisać w polu: "Numer telefonu" i "Hasło rejestracyjne"?
Rejestracja przez miboa nie jest rekomendowana, bo na stronie TM nie ma nawet wzmianki o tej możliwości. Nic dziwnego zakładka rejestracyjna jest nieczytelna i większości klientom sprawia kłopoty. Pole Numer i Hasło sugerują, że po wpisaniu numeru powinno przyjść na niego hasło, które jest wymagane w dalszym kroku. Tylko który numer wpisać? Jeśli nowy to jak dotrze sms z hasłem skoro numer jest nieaktywny? Może trzeba wpisać stary numer zastanawia się klient ale to przecież bez sensu, bo już jesteśmy zalogowani na jego koncie.

Odpowiadając na pytanie, wpisujemy nowy numer a na hasło nie trzeba czekać, bo to jest nr SIM :)
Dziękuję za odpowiedź, niestety póki co wyskakuje mi komunikat: "Nie wykonano lub wystąpił bladd w wykonywaniu pierwszego kroku rejestracji. " :?
 #1059110  autor: biala1991
 12 gru 2018, 00:19
Rejestrowałam dzisiaj rano i udało się za pierwszym razem jeśli nie liczyć próby zalogowania się do Miboa przez nowy nr co oczywiście kończy się fiaskiem, bo nie dotrze kod sms :) Tylko skąd klient ma wiedzieć, którym numerem się logować, kiedy problem z otrzymaniem hasła/kodu dotyczy obu wariantów. Jeśli zalogujemy się na stary numer i wpiszemy nowy numer to na nowy numer nie dotrze hasło. Można dojść do wniosku, że trzeba podać stary numer, wtedy logiczne, że powinniśmy logować się nowym numerem ale to niewykonalne, bo potrzebny jest kod sms :) A wystarczyło zamiast Hasło napisać: podaj nr SIM
 #1059113  autor: biala1991
 12 gru 2018, 01:05
Przy okazji, starter ze 111GB na okładce i "starą" wkładką nie jest podróbką :D Dostałam smsa o przyznaniu 7GB na start. Kod *150*162*1# również informuje, że korzystam z oferty Darmowe GB po doładowaniu ale jeszcze nie zasilałam więc dokładnie potwierdzić nie mogę i zanosi się na to, że tak już zostanie :) bo nie mam dostępu ani do menu *100# (Numer nierozpoznany, nie możesz korzystać z serwisu) ani do Miboa (niby się loguje ale widzę tylko stan konta zł i info: Twoja taryfa nie jest obsługiwana).
Brak podglądu na pakiet internetowy, kod *103*22# zwraca, że nie mam żadnych paczek danych. Jak sprawdzić wykorzystanie tych 7GB? Mam rozumieć, że GB na start nie łączą się z tymi po doładowaniu?
I co z ważnością? Z smsa wynika, że pakiet jest ważny 7dni, wg regulaminu tyle samo są ważne połączenia wychodzące ale kod *101# informuje o miesięcznej ważności. Starter TM ważny miesiąc? zwykle 2tygodnie to max. To kiedy powinnam doładować, za 7 czy za 30dni?
 #1059115  autor: marcin19883
 12 gru 2018, 01:52
biala1991 pisze:
12 gru 2018, 01:05
Mam rozumieć, że GB na start nie łączą się z tymi po doładowaniu?
7GB nie łączy się z niczym i jest jako pierwszy zjadany.
I co z ważnością? Z smsa wynika, że pakiet jest ważny 7dni
Tak, bonus wazny jest 7dni
Starter TM ważny miesiąc?
7 dni wychodzące, 31 dni przychodzące. Czyli teoretycznie numer jest ważny 31dni. :-)
To kiedy powinnam doładować, za 7 czy za 30dni?
Najlepiej przed końcem 7 dnia.
 #1059119  autor: biala1991
 12 gru 2018, 05:51
Podejrzewałam, że startowe 7GB wchodzi na osobne konto, bo nie pokazuje się pod kodem do sprawdzania bonusów za doładowanie (*150*162*1#). Gorzej, że nie widać go nigdzie i nie ma jak kontrolować stanu :) Jeśli bonusem go nie przedłużę to dla mnie nie ma sensu zasilać już po 7 dniach, bo na razie planuje tylko utrzymywać ten nr.
I tu jest problem, bo mam sprzeczne info co do ważności konta, wg regulaminu jest tak jak piszesz 7dni wychodzące+miesiąc na odbieranie ale *101# zwraca: wychodzące do 11.01.2019+miesiąc na odbieranie. Miał ktoś tak? Czy zasilając za dwa miesiące nie stracę numeru?
I co z Miboa, nie jest przystosowane do obsługi tej taryfy czy to u mnie jest jakiś błąd?
 #1059129  autor: andx
 12 gru 2018, 09:24
Witam, czy jest jeszcze dostępna opcja na kartę za 25zł, gdzie przez rok dają w promocji super net za 25, a nie za 30?
 #1059131  autor: piotrzet
 12 gru 2018, 09:37
Jest opcja przy przeniesieniu numeru 30 dni za darmo, a później za 25zł miesięcznie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1059134  autor: andx
 12 gru 2018, 10:01
piotrzet pisze:
12 gru 2018, 09:37
Jest opcja przy przeniesieniu numeru 30 dni za darmo, a później za 25zł miesięcznie.
Za 25zł, ale z super netem przez rok w tej cenie?
 #1059147  autor: piotrzet
 12 gru 2018, 12:02
W cenie 25zł jest supernet regulamin jest na stronie T-Mobile

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 20 z 91
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 91
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 91