Strona 19 z 91

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:14 lis 2018, 22:06
autor: 3G
Może być i Heyah :)

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:18 lis 2018, 02:37
autor: marcin19883
6 dni mija i zero odpowiedzi od T-Mobile. Haha ta sieć przebija wszystkich w olewaniu klienta

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:20 lis 2018, 12:43
autor: ZF280
Dzień dobry, może ktoś miał podobnie, nie wiem czy to błąd czy może zmiany regulaminu. Mam ten sam numer od 12 lat i starą taryfę happy. W tym miesiącu po raz pierwszy miało miejsce skasowanie moich środków na koncie w okresie kiedy jeszcze wciąż mam ważne połączenia wychodzące. Wg biura obsługi to normalne ponieważ przychodziły do mnie smsy informujące, że to nastąpi, ale na pytanie czy zmienił się regulamin nie udzielono mi odpowiedzi jedynie powtarzano " no przecież przychodziły smsy ostrzegające". Dodano, że jeśli napiszę maila z reklamacją mogę otrzymać zwrot środków. Więc skoro tak , to jednak jakiś błąd to jest z ich strony? Dla mnie cała ta sytuacja jest lekko dziwna, 12 lat nie było czegoś takiego. Jeśli ktoś miał podobną sytuację, ciekawi mnie jak ona została rozwiązana. Pozdrawiam

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:20 lis 2018, 15:52
autor: aupol
A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:20 lis 2018, 19:47
autor: marcin19883
8 dni minęło i T-mobile nadal nie daje znaku życia i nie dzwoni do mnie :(

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:21 lis 2018, 12:06
autor: ZF280
aupol pisze:A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
Telefon nie był używany w tym miesiącu, obecnie testuję sobie inny pre paid, więc to pewnie było przyczyną. Smsy informujące zostały przeczytane już po fakcie, więc u mnie te środki odebrano. O dziwo wczoraj zadziałała cykliczna usługa bonus płatna złotówkę, mimo braku pieniędzy na koncie, przyszły jednocześnie dwa smsy " bonus został zawieszony z powodu braku środków na koncie" i " bonus 150 min został dodany, zostanie pobrana opłata". Widać, że jest to lekki bałagan. Podczas rozmowy z biurem obsługi zdziwiło mnie to, że mówiąc, że wszystko jest w porządku i to że odebrano środki jest oczywistą sprawą, jednocześnie mówiono, że je odzyskam pisząc reklamację( wynika z tego, że jakaś nieprawidłowość jednak nastąpiła).

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:22 lis 2018, 13:09
autor: marcin19883
Mam promocje za 1zł dziennie i chciałem uruchomić kilka paczek danych. I znowu po drugim razie sypnęło błędem i nie mogę dalej nic uruchomić.Mam jeszcze 4zł na koncie. Ta sieć to dno :(

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:26 lis 2018, 19:44
autor: dsak90
Witajcie,
czy jest jakiś sposób na przedłużenie ważności konta o kolejny rok (pomijając doładowanie)? Mój dziadek miał doładowany telefon w zeszłym roku za 50 zł i akurat była jakaś promocja "rok ważności konta po doładowaniu", a teraz zbliża się końcówka roku i zostało mu jeszcze ponad 30 zł na koncie, bo to głównie "my" do niego dzwonimy.

Jakiś kod, zgody marketingowe czy coś w tym stylu?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:27 lis 2018, 07:00
autor: unnameduser
Włączyć tą usługę, automatycznie ustawi się RWK. Z tym że przed upływem pół roku od aktywacji trzeba z telefonu wykonać jakąś płatną aktywność (zadzwonić lub wysłać SMS), bo inaczej wyłączą ważność na połączenia wychodzące.

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014114.pdf

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:28 lis 2018, 20:55
autor: biala1991
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego można się zalogować hasłem przez Mój TM, podobnie jak w abo.
Wszyscy narzekają na apkę dla karciarzy ale chrzanić apkę :D logowanie hasłem przez www to jest coś za co warto różowych pochwalić, co niniejszym czynię, bo prawdopodobnie poza mną nikt tego nie zauważył :)

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:28 lis 2018, 21:08
autor: marcin19883
biala1991 pisze:
28 lis 2018, 20:55
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego
Brawo, chociaż inni mają to w standardzie od długich lat :D A jak wygląda obsługa prepaida. Usługi, pakiety, historia, wszystko jest?

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:28 lis 2018, 21:55
autor: unnameduser
biala1991 pisze:
28 lis 2018, 20:55
Nie myślałam, że użytkownicy prepaida tego doczekają, koniec z kodami sms, do systemu internetowego można się zalogować hasłem przez Mój TM, podobnie jak w abo.
Wszyscy narzekają na apkę dla karciarzy ale chrzanić apkę :D logowanie hasłem przez www to jest coś za co warto różowych pochwalić, co niniejszym czynię, bo prawdopodobnie poza mną nikt tego nie zauważył :)
Zauważyłem, ale nie pisałem. Nawet stare konta działają.

@marcin19883 Tak, takie rzeczy są, wygląda to dokładnie tak samo jak wcześniej iBOA, tylko nie ma tego przymusu logowania jednorazowym hasłem SMS.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:28 lis 2018, 23:10
autor: biala1991
unnameduser pisze: Zauważyłem, ale nie pisałem.

Nie sądziłam, że ktoś jeszcze jest takim masochistą, tego nie da się znaleźć przez przypadek, trzeba zalogować się okrężną drogą :) dzięki wprowadzonej zmianie przestała już być okrężna :D

marcin19883 pisze: A jak wygląda obsługa prepaida. Usługi, pakiety, historia, wszystko jest?
Wszystko jest bez zmian, bo po zalogowaniu mamy stare miboa. Jednak dla kogoś kto zarządza nie swoim numerem na kartę, możliwość logowania bez kodów smsów, do których nie miałam dostępu, to duże udogodnienie i za to duży plus dla TM :)

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 02:29
autor: marcin19883
Niby super, ale oferta prepaidowa słaba. Nie ma dużego wyboru. Napewno nie przeszedłbym do T-mobile, bo zrobili appkę. Inni to mają od dawna. :) Ciekawe, co dalej będą robić.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 03:54
autor: everymen
marcin19883 pisze:
29 lis 2018, 02:29
Niby super, ale oferta prepaidowa słaba. Nie ma dużego wyboru. Napewno nie przeszedłbym do T-mobile, bo zrobili appkę. Inni to mają od dawna. :) Ciekawe, co dalej będą robić.
Co to znaczy słaba?
Porównując z innymi no-limitami to standardowa. Do tego małe plusy w postaci pakietu roamingowego (100 minut, 50 smsów i 500 MB) i tańszych połączeń międzynarodowych (np 0,39 zł Niemcy, UK i Irlandia).
Aplikacja T-mobile była od dawna i z mojego punktu widzenia była najlepsza na rynku. Obecnie trochę zepsuli, wprowadzając nową aplikację, ale jeśli przywrócą wszystkie funkcjonalności ze starej, znowu może być najlepsza.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 05:44
autor: biala1991
everymen pisze: Aplikacja T-mobile była od dawna i z mojego punktu widzenia była najlepsza na rynku. Obecnie trochę zepsuli, wprowadzając nową aplikację, ale jeśli przywrócą wszystkie funkcjonalności ze starej, znowu może być najlepsza.
Ja akurat apki nie używam, pisze o Mój TM przez www. Wcześniej to nie miało sensu dla prepaida, bo zakładając konto na Mój TM tylko wydłużaliśmy logowanie, (kod sms+hasło), teraz mamy hasło zamiast kodu. Piszę o tym, bo ta istotna dla mnie zmiana przeszła bez echa, na wszystkich portalach informują o przebudowie systemu Mój TM dla abo, który jak wiadomo działał na zupełnie innej zasadzie niż miboa dla kart, teraz logowanie zostało ujednolicone, z korzyścią dla prepaida

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 07:23
autor: everymen
Wiem, że pisałaś o www. Moja odpowiedź dotyczyła głównie tego, co napisał marcin19883.
Owszem jest to istotna informacja, szczególnie że z poziomu aplikacji nie ma na razie dostępu do wszystkich usług ( brak historii połączeń i możliwości aktywacji pakietów itp). To wszystko można zrobić na telefonie przez www.
Trzeba też od razu napisać, jak to zrobić. Należy zalogować/zarejestrować się przez e-mail i podpiąć numer telefonu. Przy kolejnym logowaniu przez maila, trzeba tylko wpisać hasło i wejść w zarządzanie numerem. Przekieruje nas automatycznie do miboa bez wpisywania jednorazowego hasła.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 11:58
autor: Durek
Jak w T-Mobile zrobić RWK ? Mam taryfę FRII i włączony pakiet za 1 zł/dzień (bo to numer zapasowy i nie używany zbyt często). Ważność konta to 21 grudnia. Są jakieś sposoby aby bez nabijania skarbonki wydłużyć ważność konta ?

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 12:26
autor: marcin19883
everymen pisze: Co to znaczy słaba?
Porównując z innymi no-limitami to standardowa
Porównaj sobie z Orange, to zobaczysz, co to no limit z sumowaniem neta i bonusami za doładowanie. Duża przepaść. Do tego multi pakiety, net elastyczny, opcje na różną ilość dni.
Durek pisze:
29 lis 2018, 11:58
Jak w T-Mobile zrobić RWK ? Mam taryfę FRII i włączony pakiet za 1 zł/dzień
Deaktywować i aktywować 1zł dziennie jeszcze raz.

Re: [T-mobile na kartę] Dyskusja ogólna

Post:29 lis 2018, 13:07
autor: everymen
Idealnie, że podałeś przykład Orange:)
Obsługuję znajomemu konto i rzeczywiście na koncie w tym momencie skumulowanych jest 127 GB. Tylko co z tego, kiedy ja zużywam średnio 3 GB w skali miesiąca i nigdy nie udało mi się wykorzystać 10 GB?
Do tego kwestia roamingu. W Orange na kartę na dzień dobry płacisz za wszystko w roamingu - nie ma żadnych "darmowych" pakietów tak jak w przypadku T-mobile, Plus i Play. A dla mnie to bardzo ważne, bo raz w miesiącu zdarza mi się skoczyć do Berlina.
A inne pakiety i "opcje na różną ilość dni" kompletnie mnie nie interesują, bo potrzebny jest mi tylko kompleksowy pakiet no limit na cały miesiąc.
Jak myślisz, która oferta z mojej perspektywy jest słabsza?
Zawsze podkreślam, że pisanie wyłącznie ze swojej perspektywy, że dana oferta jest słaba, nie ma żadnego sensu.